Voisinko löytää kumppanin?
Hei olen aikunen mies ja etsin naista. Turhauttaa tää yksinäisyys usein ja olisi kiva löytää kumppani. Kuntoilen. Käyn töissä vakituisesti ihan perus mies. Miten muilla tilanne.. onko vaikea löytää? Tinder baarit ja alkoholi ei kiinnosta.
Kommentit (106)
Ei sitte taida olla mulle sitä omaa naista. Harmi niin. Kai pitää elää sitte näin, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaa halua ees yrittää pyytää mua kahville tutustua ihmisenä.. kertokaas naiset.??
Kun et sinä ole edelleenkään kertonut yhtään ainutta asiaa, mikä tekisi sinusta minun silmissäni kiinnostavan. Missä ja miten tykkäät matkustella? Minkä kirjan luit viimeksi? Millaisista elokuvista pidät? Oletko kiinnostunut politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista?
Tiedän sen ainaski et on vakityö ja sillee pukeudun siististi. En ole ruma.. oon ihan söpöksi sanottu ja rauhallinen luonne.. harmi jos naiset ei enää mitää. huonoa tuuria sille ei vain voi mitää.. toisilla on tällee koko elämän. Toiset miehet sit kelpaa ja saa naisen ja toisinpäin.
En ole kiinnostunut mistää hiton politiikasta.. En lue kirjota. Katon paljo erilaisia leffoja. Kaikenlaisia. Oon kai sit tylsä mies.. mutta mä oon tälläinen, en ole koulutettu ja fiksu.. ei mua kiinnosta yhtää tommoset asiat
En matkustele ikinä juuri missään. Koska ei paljo ole rahaakaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut mistää hiton politiikasta.. En lue kirjota. Katon paljo erilaisia leffoja. Kaikenlaisia. Oon kai sit tylsä mies.. mutta mä oon tälläinen, en ole koulutettu ja fiksu.. ei mua kiinnosta yhtää tommoset asiat
Et lue kirjoja, et matkustele, et ole kiinnostunut politiikasta, et ole koulutettu ja fiksu - eihän meillä siis olisi yhtään mitään yhteistä.
Ei tietenkää ollaan ihan eri maailmasta
Nyt sen huomaa et melkee mahdotonta löytää kumppani. Siis jotkut vain sattuu löytämään ja kelpaa toisillensa. Siis tätä se nyt on. En jaksa enää ettiä nyt riitti.. helpompi vain elää vuosia yksin ei tarvi stressaa ei mitää.
Selkeesti taso on todella kova. Naisille kelpaa menestyneet fiksut herrasmiet. .omas ikäluokas vanhemmat 40. Tai nuoret lukiopojat hattu päässä, ja komeita kaikenlisäksi ja hyvä vartalo. Itellä mahaa kaljamahaa ohentunutta hiusta. Silti en halua ketä vain. Haluan et nainen on mun silmis nätti ja pukeutuu kivasti.
Hiljaseks meni palsta. taidan keittää sit kahvit.
Ehkä nyt jatkos vain lopettaa ettiminen ja baarit ja kaikki. onneks lopetin jo baareilun ja poistin tinderin.. Parempi olla yksin.
Miksi mun pitäs lukee kirjoja.. ei ole rahaa matkustella.. en ole rikas.. ihme vaatimuksia naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Huhuu vastatkaa nyt?
Käyt töissä mutta silti olet persauki?
Niin no en ole persaukinen pärjään kyllä. Miten ni?
Pitäs varmaa keksiä jotain muuta elämässä.. tuntuu olevan vain naiset mieles ja kaipais treffejä sun muuta. Mut kai ne sit vain pakko unohtaa ja hommata joku harrastus.