Voisinko löytää kumppanin?
Hei olen aikunen mies ja etsin naista. Turhauttaa tää yksinäisyys usein ja olisi kiva löytää kumppani. Kuntoilen. Käyn töissä vakituisesti ihan perus mies. Miten muilla tilanne.. onko vaikea löytää? Tinder baarit ja alkoholi ei kiinnosta.
Kommentit (106)
Mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle?
No mikä tekee. Mulla on kivat siniset silmät.. ohentunut vähän tukka.. mut siisti.Pidän siitä huolen käyn parturissa ei ole likainen. Mulla on hyvä vaatetyyli.. pukeudun ihan siististi.. tyyli on vähän räppityyli :D. Oon tosi pitkä ja toki naiset aina pitää pitkistä miehistä. No toki en ole sossupummi käyn töissä.. Lenkkeilen aika paljon.. en ole sohvaperuna.. en syö makkaraa.. ylipainoa vähä on.. joskus tarkotus laihduttaa. Olen aika rauhallinen ja ujo ja kiltti.. en vain ymmärrä miksei kelpaa. pitäskö olla ihan erilainen ja ihminen..?
Monesti huomaan kun menen iltaan ulos johki kävelee tai yöelämään keskustaa.. naiset on tiettyjen miesten kimpussa ja hihittelee tai ovat pariskunta.. No tuntuu sitte että tuommonenko pitäs sit olla.. mä en ole semmoinen ihmiset on erilaisia.. ehkä en sit vain ole törmänny siihen oikeeseen..
No en vaa ymmärrä olenko sitte naisille jotain ilmaa.. jos kerta olen aina yksin.. käyn töissä.. lenkkeilen tuola metsäs yksin.. käyn kaupassa.. en kyllä ole monii vuosiin missää huomannut kiinnostusta.. kyllä joku alkoholisti kelpaa.. rikollinen mut ei kunnon mies?
No miksi edes jaksan yrittää etsiä ja miettiä koko asiaa.. ottaa vain enempi päähän. Parempi olla yksin kun tälläinen elämä mulle annettu. No onnea heille jotka saa kunnon parisuhteen ja kumppanini. Ehkä semmoiset on sitten ansainneet toisensa kun kelpaavat toisillensa. minä olen ikuisesti yksin.
Ihmeen hiljaseksi palsta meni yhtäkkiä.
Miksi jankkaat tätä samaa asiaa täällä tehden yhä uusia aloituksia? Todella todella rasittava ihminen olet. Mitä kukaan ulkopuolinen saati täysin ventovieras nettikansa voisi sinun elämällesi tehdä? Lopeta. Hyväksy elämäsi tai muuta sitä. Ihan itse.
Kuule en missää nimessä hyväksy.
Joo on sanottu jo vuosia todella vaikeeksi rasittavaksi.. osastolle joutuvaksi sekopääksi. No semmonen mä kai olen.. jännä että käyn töissä en ole laitoksessa eläkkeellä. Että mennää sit näillä. mulle riitti lähen ulos
Kyllä meni tosi hiljaseksi palsta.. yhtäkkiä vaan.. äsken ihmiset kirjotteli.
Näköjään kukaa ei jaksa mua.. no en ihmettele.. anteeksi jos olen pask aihminen olemassa.. huomenna töihin takas.. ja yksinäinen vloppu niinku aina.
vihaisuus raivo lähtee niin käsistä en tiedä mitä tapahtuu sen näkee
joko hakkaan jonku naisen miehen tai en tiedä miten käy
Nämä muutamat viestit sen jo kertovat.
1) Kirjoitustyylisi on rasittava. Teet kielioppivirheitä, käytät puhekieltä kohdissa, joissa sitä kirjoittaessa yleensä käytetä. Raskasta lukea.
2) Olet erityismies (nepsyhaasteet).
3) Sinulla ei vaikuta olevan naisille muuta tarjottavaa kuin pelkkä sukupuoli ja kova halu olla parisuhteessa.
No kyllä mulle on todettu laaja alainen oppimisvaikeus.. kehityshäiriö.. dysfasia.. olin erityiskoulussa ja kaikenlaista. joo tiedätkö en voi näille asioille enää koskaan mitään.. haukuttu yli 10 v jo tyhmäksi.
Kuten sanoin ihmiset ei ole täydellisiä ja en minäkään.!!!
Sentää ihan ok palkkanen työ ei huono.. en käy missää kuntouttavassa. mitäs muuta... en ole alkoholisti.
Kyllä toiset kelpaa vaikka niillä on nepsy ongelmia.. mä en vaa ymmärrä kai mä oon helvetin erilainen mies ja poikkeus.. vaikka työpaikat ja elämä rullaa.. eipä naiset vaa ikinä kiinnostu.. en eti enää mulle riitti.
aika törkeetä haukkua ihmistä jolla on näitä oireita.. joille mä en voi mitää koska ne on ollyt syntymästä asti.
kyllä vastaisin kyllä.