Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinko löytää kumppanin?

Vierailija
19.09.2021 |

Hei olen aikunen mies ja etsin naista. Turhauttaa tää yksinäisyys usein ja olisi kiva löytää kumppani. Kuntoilen. Käyn töissä vakituisesti ihan perus mies. Miten muilla tilanne.. onko vaikea löytää? Tinder baarit ja alkoholi ei kiinnosta.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hiljaseks meni taas yhtäkkiä palsta. No kaikille ei ole suotu kavereita ei kumppania. Toiset on masentuneita ja hakee apua ja semmosta se on.. elää omassa kuplassa.. ei kai sille voi mitää.

Vierailija
102/106 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin menee kuitenki on töitä ja kaikkee. Mulle on jo sanottuki miksei sulla ole naista.. töissäkin on sanottu. No eipä ole ei.. ehkä en oo sit löytäny sitä oikeeta. Mut en vaa ymmärrä on mussa hyvää.. mutta miksen sit vain kelpaa ? Mitäs naiset sanoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtuttu mies ulkomaalainen just sanoi että sä oot pitkä ja ihan kiva ja kaikkee.. niin sun pitäs saada nainen.. No kumma juttu ettei ne vain kiinnostu

Vierailija
104/106 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs varmaa keksiä jotain  muuta elämässä.. tuntuu olevan vain naiset mieles ja kaipais treffejä sun muuta. Mut kai ne sit vain pakko unohtaa ja hommata joku harrastus.

Et voi unohtaa . koska se on koodattu suhun geneettisesti.     

Joudut vaan "kestämään" sen "halun" hammasta purren.

Vierailija
105/106 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no en ole persaukinen pärjään kyllä. Miten ni?

Oot kyllä vähän persaukinen jos ei ole varaa matkustella. Jos taas et halua niin kannattaa vastata ettet halua eikä väittää ettei ole varaa.

Vierailija
106/106 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin menee kuitenki on töitä ja kaikkee. Mulle on jo sanottuki miksei sulla ole naista.. töissäkin on sanottu. No eipä ole ei.. ehkä en oo sit löytäny sitä oikeeta. Mut en vaa ymmärrä on mussa hyvää.. mutta miksen sit vain kelpaa ? Mitäs naiset sanoo?

Mitäs siellä töissä sanottiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan