Voisinko löytää kumppanin?
Hei olen aikunen mies ja etsin naista. Turhauttaa tää yksinäisyys usein ja olisi kiva löytää kumppani. Kuntoilen. Käyn töissä vakituisesti ihan perus mies. Miten muilla tilanne.. onko vaikea löytää? Tinder baarit ja alkoholi ei kiinnosta.
Kommentit (106)
jep niin teenkin.. se on mun luonne ja persoona millanen mä olen.. en voi sille mitää
Ennen oli kavereita sentää ja parisuhdekkin on ollut.
Vierailija kirjoitti:
kyllä osaan keskustella naisenkaa asioista ai mitä tekisi.. olisi kiinnostunut musta ihmisenä ja haluaisi olla munkaa mitä ihmettä
No sit voisit sillee vaikka niinku mennä juttelee ihmisil ja kysyy vaik et alaks olee munkaa?
Ennen olin iloinen ja en niin vihainen oli jotain kaverita.. en ollut elämäs ihan yksin.. nyt ei naisetkaa enää halua tutustua mitä ennen.. niin oon kai seonnu
Ei niitä kiinnosta. olen lähestyny naisia ne karkaa vaa musta pois oon kai niin vastenmielinen pelottavA SEKOPÄÄ. ihan sama siinähän karkaa.. ei muakaa kiinnosta
Eli lopputulos on että neurologiset ongelmat pään ongelmat.. kaverittomuus tylsyys kaikki.. on yhteenlaskettu tekijä että joudun ikävä kyllä olee ikisinkku ja unohtaa naiset.
En tiedä en jaksa sanoa enää mitää.. tää on ihan turhaa.. miten te muut miehet kelpaatte naisille tai toisinpäin.?
Vierailija kirjoitti:
MÄ EN VAA JAKSA ENÄÄ KU EN KELPAA KELLEKKÄÄ SUOMALAISELLE NAISELLE.
Ootko ulkomaisia kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulle on todettu laaja alainen oppimisvaikeus.. kehityshäiriö.. dysfasia.. olin erityiskoulussa ja kaikenlaista. joo tiedätkö en voi näille asioille enää koskaan mitään.. haukuttu yli 10 v jo tyhmäksi.
Et ansaitse haukkuja. Oletko koskaan osallistunut mihinkään tukiryhmiin? Tai muuhun toimintaan missä olisi kaltaisiasi naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli kavereita sentää ja parisuhdekkin on ollut.
Kuinka kauan suhde kesti? Asuitteko yhdessä?
Ei kiinnosta ulkomaalaiset.. en ole kokeillut
toinen kesti kauan ja toinen vain uusin 5 kk.. olisin halunnu muuttaa yhteen mut se jätti mut.. kaunis nainen oli. viimeksi silloin olin iloinen.. koko elämän ilo kadonnu ja tunnen olevani tosi yksin
Olen ollut apukoulussa nuorena ja sillon oli.. en oikein.. kävin kuntouttavassa työtoiminnassa mut lopetin sen sitten.
Kävin hki yksin kahvilassa ja ihmettelin kun kaikilla omat kaverit ja minä oon aina yksin nurkassa.. eihän naiset katsonut mua edes päälle mitä hittoa.. en oo kyl ruma.. ja pitkä ja pukeuduin ihan siististi.. tommosta se on kun ei vaa kelpaa.. vois ees joskus kattoa naamaan.
SItten olin markkinoilla katsoin pariskuntia ei kovin komee mies edes ollut.. silti hänellä oli nainen.. ja nainenkaa ei kovin kaunis.
ja jos kerta naiset pitää mua ihan kivan näköisenä ja söpönä.. tulee jo mieleen yksi asia. tunnetaanko minut naamasta.. pituudesta ja mikä mättää. Luulis et joku tavallinen pullero nainen musta edes kiinnostuis.. ei tää voi olla mahdollista et oon yksin
Vierailija kirjoitti:
No mikä tekee. Mulla on kivat siniset silmät.. ohentunut vähän tukka.. mut siisti.Pidän siitä huolen käyn parturissa ei ole likainen. Mulla on hyvä vaatetyyli.. pukeudun ihan siististi.. tyyli on vähän räppityyli :D. Oon tosi pitkä ja toki naiset aina pitää pitkistä miehistä. No toki en ole sossupummi käyn töissä.. Lenkkeilen aika paljon.. en ole sohvaperuna.. en syö makkaraa.. ylipainoa vähä on.. joskus tarkotus laihduttaa. Olen aika rauhallinen ja ujo ja kiltti.. en vain ymmärrä miksei kelpaa. pitäskö olla ihan erilainen ja ihminen..?
Kysymykseni oli, mikä sinusta tekee kiinnostavan. Se, että olet pitkä, käyt töissä ja lenkkeilet? Mikään noista ei herätä kiinnostusta.
Rakastatko koiria? Entä lähtisitkö kanssani ajamaan sapattivapaalle jonnekin kauas? Oletko yhtä innokas matkustaja kuin minä? Mitä luit viimeksi, millaisista kirjoista pidät? Mitä elokuvaa kävin viimeksi katsomassa ja miksi juuri sitä? Mitä lähtisit katsomaan R&A elokuvajuhlilla alkavalla viikolla? Mitä teit tänä viikonloppuna, kenen kanssa, missä? Mikä on suosikki-kansallispuistosi Suomessa? Lähtisitkö kokeilemaan ratsastusta, ellet harrasta sitä jo ennestään? Missä ja miten vietit kesälomasi ja miksi juuri sillä tavalla?
Miksi ihmiset on AP:lle näin ilkeitä, onko multa mennyt jotain ohi?
AP kuulostaa oikein mukiinmenevältä mieheltä👍 Ei tarvitse muuttua, äläkä välitä näistä v*ttuilijoista
Näytät suuttuvan herkästi ja jäät jankkaamaan.
Se on ahdistavaa.