Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinko löytää kumppanin?

Vierailija
19.09.2021 |

Hei olen aikunen mies ja etsin naista. Turhauttaa tää yksinäisyys usein ja olisi kiva löytää kumppani. Kuntoilen. Käyn töissä vakituisesti ihan perus mies. Miten muilla tilanne.. onko vaikea löytää? Tinder baarit ja alkoholi ei kiinnosta.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät suuttuvan herkästi ja jäät jankkaamaan.

Se on ahdistavaa.

Vierailija
42/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep niin teenkin.. se on mun luonne ja persoona millanen mä olen.. en voi sille mitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli kavereita sentää ja parisuhdekkin on ollut.

Vierailija
44/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä osaan keskustella naisenkaa asioista ai mitä tekisi.. olisi kiinnostunut musta ihmisenä ja haluaisi olla munkaa mitä ihmettä

No sit voisit sillee vaikka niinku mennä juttelee ihmisil ja kysyy vaik et alaks olee munkaa?

Vierailija
45/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin iloinen ja en niin vihainen oli jotain kaverita.. en ollut elämäs ihan yksin.. nyt ei naisetkaa enää halua tutustua mitä ennen.. niin oon kai seonnu

Vierailija
46/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta. olen lähestyny naisia ne karkaa vaa musta pois oon kai niin vastenmielinen pelottavA SEKOPÄÄ. ihan sama siinähän karkaa.. ei muakaa kiinnosta

Vierailija
47/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lopputulos on että neurologiset ongelmat pään ongelmat.. kaverittomuus tylsyys kaikki.. on yhteenlaskettu tekijä että joudun ikävä kyllä olee ikisinkku ja unohtaa naiset.

Vierailija
48/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä en jaksa sanoa enää mitää.. tää on ihan turhaa.. miten te muut miehet kelpaatte naisille tai toisinpäin.?

Vierailija
49/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ EN VAA JAKSA ENÄÄ KU EN KELPAA KELLEKKÄÄ SUOMALAISELLE NAISELLE.

Ootko ulkomaisia kokeillut?

Vierailija
50/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle on todettu laaja alainen oppimisvaikeus.. kehityshäiriö.. dysfasia.. olin erityiskoulussa  ja kaikenlaista. joo tiedätkö en voi näille asioille enää koskaan mitään.. haukuttu yli 10 v jo tyhmäksi.

Et ansaitse haukkuja. Oletko koskaan osallistunut mihinkään tukiryhmiin? Tai muuhun toimintaan missä olisi kaltaisiasi naisia?

Vierailija
51/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli kavereita sentää ja parisuhdekkin on ollut.

Kuinka kauan suhde kesti? Asuitteko yhdessä?

Vierailija
52/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ulkomaalaiset.. en ole kokeillut

Vierailija
53/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kesti kauan ja toinen vain uusin 5 kk.. olisin halunnu muuttaa yhteen mut se jätti mut.. kaunis nainen oli. viimeksi silloin olin iloinen.. koko elämän ilo kadonnu ja tunnen olevani tosi yksin

Vierailija
54/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut apukoulussa nuorena ja sillon oli.. en oikein.. kävin kuntouttavassa työtoiminnassa mut lopetin sen sitten. 

Vierailija
55/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hki yksin kahvilassa ja ihmettelin kun kaikilla omat kaverit ja minä oon aina yksin nurkassa.. eihän naiset katsonut mua edes päälle mitä hittoa.. en oo kyl ruma.. ja pitkä ja pukeuduin ihan siististi.. tommosta se on kun ei vaa kelpaa.. vois ees joskus kattoa naamaan.

Vierailija
56/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItten olin markkinoilla katsoin pariskuntia ei kovin komee mies edes ollut.. silti hänellä oli nainen.. ja nainenkaa ei kovin kaunis.

Vierailija
57/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kerta naiset pitää mua ihan kivan näköisenä ja söpönä.. tulee jo mieleen yksi asia. tunnetaanko minut naamasta.. pituudesta ja mikä mättää. Luulis et joku tavallinen pullero nainen musta edes kiinnostuis.. ei tää voi olla mahdollista et oon yksin

Vierailija
58/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä tekee. Mulla on kivat siniset silmät.. ohentunut vähän tukka.. mut siisti.Pidän siitä huolen käyn parturissa ei ole likainen. Mulla on hyvä vaatetyyli.. pukeudun ihan siististi.. tyyli on vähän räppityyli :D. Oon tosi pitkä ja toki naiset aina pitää pitkistä miehistä. No toki en ole sossupummi käyn töissä.. Lenkkeilen aika paljon.. en ole sohvaperuna.. en syö makkaraa.. ylipainoa vähä on.. joskus tarkotus laihduttaa. Olen aika rauhallinen ja ujo ja kiltti.. en vain ymmärrä miksei kelpaa. pitäskö olla ihan erilainen ja ihminen..?

Kysymykseni oli, mikä sinusta tekee kiinnostavan. Se, että olet pitkä, käyt töissä ja lenkkeilet? Mikään noista ei herätä kiinnostusta.

Rakastatko koiria? Entä lähtisitkö kanssani ajamaan sapattivapaalle jonnekin kauas? Oletko yhtä innokas matkustaja kuin minä? Mitä luit viimeksi, millaisista kirjoista pidät? Mitä elokuvaa kävin viimeksi katsomassa ja miksi juuri sitä? Mitä lähtisit katsomaan R&A elokuvajuhlilla alkavalla viikolla? Mitä teit tänä viikonloppuna, kenen kanssa, missä? Mikä on suosikki-kansallispuistosi Suomessa? Lähtisitkö kokeilemaan ratsastusta, ellet harrasta sitä jo ennestään? Missä ja miten vietit kesälomasi ja miksi juuri sillä tavalla?

Vierailija
59/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on AP:lle näin ilkeitä, onko multa mennyt jotain ohi?

Vierailija
60/106 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa oikein mukiinmenevältä mieheltä👍 Ei tarvitse muuttua, äläkä välitä näistä v*ttuilijoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi