Voisinko löytää kumppanin?
Hei olen aikunen mies ja etsin naista. Turhauttaa tää yksinäisyys usein ja olisi kiva löytää kumppani. Kuntoilen. Käyn töissä vakituisesti ihan perus mies. Miten muilla tilanne.. onko vaikea löytää? Tinder baarit ja alkoholi ei kiinnosta.
Kommentit (106)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17114271/naiset-ei-osaa-muutako-kusettaa!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17118895/vit tu-mita-pas kaa-
Näiden ketjujen perusteella se ei vaikuta olevan mahdollista.
Tämä ei edelleenkään ole treffipalsta, vaikka kuinka vaihtelisit sanamuotoja.
Olen noin yli 190 cm mies.. ja kasvot ok.. rumaksi ei ole koskaa sanottu.
Ei olekkaan.. Miksi en saisi edes aihetta laittaa ?
Eikö siellä suoli.fi ole treffi-osio?
Oletko miettinyt, että aloittaisit opiskelemaan jotain? Tai ilmoittautuisit ryhmäharrastuksiin tai vapaaehtoistyöhön? Sun pitää ehdottomasti saada jotain tekemistä elämään, koska nyt sulla on valtava pakkomielle tästä yksinäisyydestä..
Olen miettiny en opiskelua muttakun ei oo ketää kavereita ja on paljo yksin niin toki mietin tälläsiä ja haluaisin kumppanin mutta minä itse jatkuvasti vuosia menny jo että kiinnostun naisia ei.. no harrastusta kans miettiny...Ku tuntuu ettei mistää tule mitää
Poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma toteemi soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
olen yrittäny tarpeeksi en jaksa enää etsiä.
On ollut suomi 24 treffit.. ei mitää ei kukaa koskaa vastaa viesteihin ja kukaa ei koskaa ota yhteyttä.
Tinderissä pystyyy nykyään laittamaam mitä hakee, eli seksiseuran hakijat saa rajattua pois.
Heti ollut laadukkaampi appi.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettiny en opiskelua muttakun ei oo ketää kavereita ja on paljo yksin niin toki mietin tälläsiä ja haluaisin kumppanin mutta minä itse jatkuvasti vuosia menny jo että kiinnostun naisia ei.. no harrastusta kans miettiny...Ku tuntuu ettei mistää tule mitää
Liika yksinäisyys masentaa ihmisen jo ihan itsessään. Oletko alle 30 v? On olemassa sellainen kuin etsivä nuorisotyö. Ota sinne yhteyttä ja anna ihmisten auttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
On ollut suomi 24 treffit.. ei mitää ei kukaa koskaa vastaa viesteihin ja kukaa ei koskaa ota yhteyttä.
Sun profiilissasi tai aloituksissasi on sitten jotain vikaa. Koita parantaa niitä. Tai sitten yrität väärää ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen mies, mutta kirjoitat kuin teini. En oikein tiedä mitä nainen edes sinun kanssasi tekisi, koska kuulostat masentuneelta ja sen myötä (?) tylsältä kuin saapas. Jotain pitäisi siis tehdä, että voisit keskustella ihmisten kanssa muistakin asioista kuin itsestäsi.
Liikunta ja ihmisten kanssa oleminen ja juttelu on aina viisasta, itsesäälissä rypeminen neljän seinän sisällä taas on lähinnä sairasta. Hanki harrastus tai pari, tutustu erilaisiin tyyppeihin ennakkoluulottomasti ja opi innostumaan asioista, niin muutut mielenkiintoiseksi vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko itse itsellesi, jos näkisit ilmoituksesi? Oliko siinä mitään mielenkiintoista ja täkyä, johon nainen voisi tarttua?
olen yli 30 ennen oli kavereita mut nykyää ihmiset on tosi omis piireis, kaikilla omat kaverit ja ite pyörin yksin jossai mettässä aina yksin lenkillä.. tätä mun elämä on.
No olen 35 v.. ai kirjotan kun teini voi olla.. on neurologisia ongelmia esim kirjottamisen häiriö. Mutta tunnen olevani vähän jumissa.. joo en varmaa ole kiinnostava kun ei oo kavereita ja poljen ympyrää.. haluaisin vaa kumppanin mutta en jaksa enää etsiä.. antaa olla.
kyllä osaan keskustella naisenkaa asioista ai mitä tekisi.. olisi kiinnostunut musta ihmisenä ja haluaisi olla munkaa mitä ihmettä
Kuinka pitkä olet? Entä kasvot ja muu olemus, onko silmiinpistäviä ulkonäköhaasteita?