Paljon sinulla ja äidilläsi on ikäeroa?
Kommentit (77)
23 vuotta ja minulla ja lapsellani 18.
19 vuotta ikäeroa. En ole koskaan oikeen tajunnutkaan kuinka tavallaan vähän meillä onkaan ikäeroa. Enpä osaa sanoa onko se näkynyt mitenkään erityisesti, muutakuin että olen salaa ollut ylpeä kuinka hyvännäkönen ja nuorekas äiti mulla on. Isään ihan yhtä suuri ikäero, eli ovat yhtä vanhoja äidin kanssa.
20v,
kyllä meillä on aina ikäero tuntunut, äitini joutui sairaseläkkeelle reilut viiskymppisenä ja sairaudet ovat vanhentaneet häntä eli ikäero tuntuu vieläkin vaikka itse olen vanhempi kuin äiti eläkkeelle jäädessään, itse kuvittelen olevani työelämässä vielä 15v.
Bio-äidin kanssa 47v. Ymmärtääkseni.. Äipän kanssa 32v.
20 vuotta, samoin minulla ja esikoisella. Minä olen aina tykännyt siitä että mulla on nuori äiti. Äitini äiti joka oli minulle hyvin tärkeä kuoli kun olin vasta 12v., äitini kun oli nuorin kymmenestä lapsesta. Äitini juuri sanoi että kun tyttäreni tekee lapsia muutaman vuoden päästä, että toivottavasti on vielä ne näkemässä kun on ollut vähän jotain sydänvaivaa. Sanoin että samoin, minä olen sairaaloisen lihava, ja pelkään että voin kuolla koska vaan, toivon että näen nuorimmaiset lapseni aikuisena, ja esikoinen olisi silloin jo saanut lapsia, kun esikoinen on 14 vuotta vanhempi kuin nuorimmaiset.
Systerillä ja äipällä 17 vuotta ja mulla ja äipällä 27. Ja mä olin ihmekyllä se "vahinko" :D
30 vuotta. Äiti <3