Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö oikein ystävääni ajatellen?

Vierailija
04.10.2014 |

Tämä tapahtui vuosia sitten, mutta yllätti minut eli parhaimman naispuolisen ystäväni äiti soitti yksi kaunis päivä mulle ja ihmettelin, että mitäs nyt on tapahtunut, koska ystäväni äidin soittaminen minulle oli todellakin aivan omituista, kuvittelin jo, että ystävälleni on tapahtunut jotain vallan ikävää. Ystäväni äiti aloitti puhelun näin, että kun ystäväni vanhempina he ovat ostamassa asuntoa ystävälleni ja hänen silloiselle avomiehelleen, niin hän haluaisi tietää minulta käsitystä siitä, millainen ystäväni mies on, luottettavuus ja kunnollisuus esim. alkoholin käyttö jne. ? Mietin kuumeisesti, että vastaanko totuuden, eli sen, että ystäväni oli kertonut, että tämä samainen miesystävä oli jo seurusteluaikana käyttäytynyt kännissä hiukan omituisesti ja väkivaltaisesti, ja että myöhemmin tämä samainen mies oli kännissä soitellut mulle ja udellut kiroillen, että onko ystäväni kenties tullut mun luo, koska oli tullut jotain toran poikasta heille.   En tietenkään kertonut näitä tietämiäni juttuja miehen käytöksestä, koska ajattelin, että ei ole minun asiani arvioida heidän tulevan vävynsä habitusta ja luotettavuutta. Toisaalta pidin ystäväni äidin soittoa jotenkin typeränä vaikkakin aiheesta, mutta mitäpä itse olisitte kertonut vastaavassa tilanteessa ystäväni äidille?  Myöhemmin on tullut esille ystäväni miehen jonkin asteinen epäsosiaalisuus, ja toimeentulomattomuus muiden ihmisten kanssa.  En ihmettele yhtään ystäväni aviomiehen aiempaa avioeroa vaimostaan, sillä ilmeisesti alkoholi ei ole ollut se parhain juoma ko. miehelle, mitä käytöksestä voi tehdä päätelmiä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajana itse vastaan, että nykyään ajattelen, että tein sittenkin väärin, kun en kertonut totuuksia ystäväni äidille hänen udeltuaan tulevan vävynsä ominaisuuksia:( olis pitänyt kertoa, eikä peitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä