Paljon sinulla ja äidilläsi on ikäeroa?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:57"]
14
[/quote]
Oho, sinusta varmaan usein tuntuu kuin äiti ois vaan isosisko? Paljonko sulal on ikäeroa äidinäitiin?
20 vuotta sekä äitiin että isään. Isä syntynyt samana päivänä kuin mä :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:49"]
Te, joilla ikäeroa vain noin 20 vuotta. Tuntuuko se vanhemmiten hyvin pieneltä se ikäero?
[/quote]
Ei todellakaan missään vaiheessa ole tuntunut, ei edes omien vanhempien nuorekkaimpien kavereidenkaan suhteen. Kun olin parikymppinen, niin nelikymppisethän oli ihan ikäloppuja. Ja kun olin 30 niin viiskymppiset tuntui olevan ihan eri maailmasta, sellasta setämäistä ja tätimäistä nuorekkuutta mitä niissä on ja eri sukupolven intressit. Nyt oon 37 v ja vanhempani tuntuu vielä vanhemmilta, kuin 10 v sitten. Jutut on jo eläkehaaveissa ja vanhenemiseen liittyvissä ensimmäisissä sairauksissa, lapsenlapsissa jne. Et ei tosiaankaan pääse missään vaiheessa kokemaan että ikäero pienenee.
Pakko tähän väliin kertoa mun eräästä sukulaisesta, hän on 20, hänen äitinsä on 36, hänen isoäitinsä on 53, hänen isoäitinsä äiti on 72 ja hänen isoäitinsä isoäiti kuoli jo vuosia sitten mutta jos nyt vielä eläisi niin olisi 89... Ja tällä sukulaisella on itsellään lapset 3v & 3kk... Tässä tapauksessa teiniäitiys on todellakin periytyvää! Vähän off topic, mutta liittypä edes vähän asiaan.
33 vuotta. Äiti on kylläkin kuollut
43 vuotta ja täytin itse just 50.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:45"]
33v oli. Äitini on kuollut:(.
[/quote]
Täsmälleen sama täälläkin.
18 v
Kyllä mun mielestä ajan kanssa ikäero on pienentynyt
40 vuotta