Mies lähtee viikon "työ"matkalle muttei tiedä, kenen kanssa
Miehen piti ensin lähteä kolmeksi päiväksi jonkun töiden yhteydestä tutun porukan kanssa Pärnuun. Ei siis työkavereiden vaan joidenkin muiden kanssa jostain muista firmoista. Nyt sain kuulla, että matkakohteeksi onkin vaihtunut Wien, matka kestääkin viikon. Mies ei osaa sanoa, keitä matkalle on tulossa ("yhden firman hallituksen jäseniä ja joku kaupunginvaltuustosta, en mä tiedä niiden nimiä"). Ei tiedä, missä hotellissa he majoittuvat. Ei tiedä, millä lentoyhtiöllä lennetään. Jne. Ja lähtö on kahden päivän päästä.
Sanoin, että saa luvan selvittää ainakin joidenkin matkaan lähtijöiden nimet ja antaa mulle niiden puhelinnumerot, jos vaikka jotain sattuu. Mies vaan tokaisi, että mitä sä sillä tiedolla teet. Ei kuulemma kuulu mulle, kenen kanssa hän matkustaa.
Mitä itse päättelisit tästä?
Kommentit (77)
Mitähän fantasiaa tämä ap täällä naputtelee. Kuulostaa monessakin mielessä erikoiselta säätämiseltä, eikä pelkästään sen miehen taholta.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:44"]
Se nyt on selvää, että tuollainen mies pettää kaikkia naisia, ja voi hyvinkin tulla taas parkumaan sinulle.
Oman kokemukseni mukaan pettäjä saattaa virittää petettävälle sellaisen ansan, että pääsee syyttämään petettävää mustasukkaisuudesta, ilon pilaamisesta, ylireagoinnista jne. Sitten esiinnytään marttyyrinä, vaikka oikeasti on koko ajan ollut tavoitteena päästä pettämään.
[/quote]
Itsellä myös tällainen kokemus. Manipulaattori ihan parhaimmasta päästä. Jos oli sovittu kavereiden kanssa menoa vaikka johonkin stripparipaikkaan, niin päivän aikaan veteli naruja niin että riitaa tuli. Sitten vaan kotoa pois, kun akka on ikävä ja kiukkuinen. Ja puhelin kiinni... Vähän aikaa meni ennen kuin tämä käytös mulle selvisi. Sen jälkeen mulla oli hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:44"]
Se nyt on selvää, että tuollainen mies pettää kaikkia naisia, ja voi hyvinkin tulla taas parkumaan sinulle.
Oman kokemukseni mukaan pettäjä saattaa virittää petettävälle sellaisen ansan, että pääsee syyttämään petettävää mustasukkaisuudesta, ilon pilaamisesta, ylireagoinnista jne. Sitten esiinnytään marttyyrinä, vaikka oikeasti on koko ajan ollut tavoitteena päästä pettämään.
[/quote]
No just näinhän tuo mies tekee.
[/quote]
Mutta on vielä naureskellut. Voi tietysti tulla sekin vaihe, kun esittää loukattua mieltä ja vaatii ap:ta suunnilleen pyytämään anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:45"]
Katsopa yksityisetsivä Helsingistä. Sun nyt tietysti pitäisi tietää lentoaika ja -yhtiö. Kuva ja tuntomerkit etsivälle ja luulisi olevan aika peruskeikka. Jos matkaseura olisi jotenkin arveluttavaa sun ei tarvitsisi koskaan sitten miettiä, että teitkö oikean ratkaisun.
Mutta vaikka reissu ja seura olisi asiallista, niin mies kohtelee sua rumasti. Se on anteeksiantamatonta. Ei kenenkään tarvitse tuollaista katsella.
[/quote]
Mietin tuota ratkaisua. Mutta en taida viitsiä, just sen takia, että tuo miehen ilkeä käytös jo puhuu niin omaa kieltään, ettei tässä enää muita todisteita tarvita. En suostu sylkykupiksi. Ikinä en ole itse tehnyt edes päivän reissua ilman, että mies ei tietäisi (ja edes kasvoilta tuntisi) niitä ihmisiä, joiden kanssa olen mennyt.
Ja jos mies kysyisi, ei ikinä tulisi mieleen vaan hihittää päin naamaa ja lällättää, että ehkä mä tiedänkin, mutta mitäs sä sillä tiedolla teet.
Pelatkoon keskenkasvuisia pelejään jonkun muun kanssa.
Sitä paitsi, mistä mä voin tietää, meneekö se edes Wieniin tai edes lentokoneella ylipäätään. Voihan se hyvinkin mennä kolmeksi päiväksi laivalla Viroon ja lopun aikaa viettää sitten vaikka jonkun Helsingissä asuvan naisen kanssa. Tai ihan mitä tahansa.
Näin n. 100-150npäivää vuodessa ympäri maailmaa matkustavan miehen vaimona jotenkin hymyilyttää.
Siis tottakai on ok välittää, mutta itse en aina pysy edes kärryillä siitä, missä maassa mies on milloinkin, saati kenen kanssa tai edes asiakkaasta. Jos nyt olis jatkuvasti jollain lemmenlomalla Intiassa ja Etelä-Amerikassa, kaipa se alkaisi näkyä tiliotteessa ja YT-neuvotteluissa.
Kerran olen joutunut pikkuisen jopa hädässä selvittämään miehen olinpaikkaa, kun kolmesta lapsesta nuorimmainen sairastui kolmen viikon ikäisenä ja jouduin lähtemään päivystykseen keskellä yötä kolmen lapsen kanssa. Tiesin silloin toki, että mies on Kanadassa, mutta paikka oli sellainen, ettei kännnykkä kuulunut (2000-luvun alku). Aamulla kyllä sain helposti yhteyden sihteerin kautta ja mies lähti kotiin enismmäisellä mahdollisella koneella. Siihen saakka sain apua anopilta ja omalta äidiltäni, että pystyin olemaan vastasyntyneen kanssa sairaalassa.
En tiedä onko ap:n aloitus provo vai ei, mutta itse tulisin hulluksi, jos pitäisi vielä pitää miehenkin matkoista ja hotelleista kirjaa. Jos jotain sattuu, firman kautta tieto löytyyy.
[/quote]
Olisikin eri asia, jos matkat kuuluisi miehen työnkuvaan. Mutta eipä kuulu. Ja työpaikalla tästä ei taatusti tiedetä sen enempää kuin minäkään.
Meet sinne lentoasemalle kyttää tän homman loppuun! Ostat lentolipun johonkin Norwegian Oulun koneeseen (maksaa muutamia kymppejä) ja sit kentälle vakoilemaan :).
Saat vastauksen ja samalla viikon aikaa heittää miehen ulos kämpästä.
Go nainen!
Btw: mä oon matkatöissä ja kyllä vaan laitan jopa ex-miehelle (lasten isä) aina spostilla mun matkasuunnitelman. Jos sattuu jotain.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:53"]
Meet sinne lentoasemalle kyttää tän homman loppuun! Ostat lentolipun johonkin Norwegian Oulun koneeseen (maksaa muutamia kymppejä) ja sit kentälle vakoilemaan :). Saat vastauksen ja samalla viikon aikaa heittää miehen ulos kämpästä. Go nainen!
[/quote]
Turha kai sinne kentälle on mennä. Jos mies ei ilmaannu, niin keksii uusia valheita. Valehtelija yleensä valehtelee loppuun asti. En voi tietenkään olla varma, mutta ap:n mies kuulostaa siltä, että valehteleminen on hänelle osa persoonaa eli ei ole mikään yksittäishairahdus.
Sen verran omia ja mieheni työmatkoja seuranneena, en ole ikinä kuullut minkään firman järjestävän epämääräistä matkaa Wieniin. Ymmärrän vielä pitkän viikonlopun Lapissa ennen joulua, tai Baltiassa. Mutta että joku porukka ja miehesi vielä sanoo ettei sinulle kuulu kenen kanssa lähtee. Täyttä valetta koko matka. Ei todellakaan ole minkään firman kanssa lähdössä. Wien sitäpaitsi on kaupunkikohde, jonne harvoin lähdetään kokonaiseksi viikoksi. Kuulostaa, että lähtee jonnekin Tenuriffalle tms. viikon äkkilähtökohteeseen ja kaikkea muuta kuin miesporukalla. Valitettavasi ap. Faktat faktoina. Psykologisenlta kantilta ajatellen ärtymys "panettelustasi" vahvistaa tämän 100% varmuudella. Voimia. Lähde valheellisesta suhteesta, aikanne on mennyt. Selvästi miehesi ei enää sinua kunnioita, latteita jopa valheet.
Sen verran omia ja mieheni työmatkoja seuranneena, en ole ikinä kuullut minkään firman järjestävän epämääräistä matkaa Wieniin. Ymmärrän vielä pitkän viikonlopun Lapissa ennen joulua, tai Baltiassa. Mutta että joku porukka ja miehesi vielä sanoo ettei sinulle kuulu kenen kanssa lähtee. Täyttä valetta koko matka. Ei todellakaan ole minkään firman kanssa lähdössä. Wien sitäpaitsi on kaupunkikohde, jonne harvoin lähdetään kokonaiseksi viikoksi. Kuulostaa, että lähtee jonnekin Tenuriffalle tms. viikon äkkilähtökohteeseen ja kaikkea muuta kuin miesporukalla. Valitettavasi ap. Faktat faktoina. Psykologisenlta kantilta ajatellen ärtymys "panettelustasi" vahvistaa tämän 100% varmuudella. Voimia. Lähde valheellisesta suhteesta, aikanne on mennyt. Selvästi miehesi ei enää sinua kunnioita, latteita jopa valheet.
Älä kysele enää matkasta mitään. Näyttele hyväntuulista ja ala suunnittelemaan itsenäistä elämää ilman miestäsi. Uskon että muutamassa kuukaudessa miehesi aikeet selviävät. Älä sitoudu taloudellisesti mihinkään miehen kanssa.
Willkommen in Wien! Täällä on paljon bordelleja ja muutenkin kiva kaupunki :)
t. Wienissä asuva
Mun mies matkustelee välillä työn puolesta ja aina saa matkaohjelman etukäteen sähköpostiin kokouksia ja ruokailuja myöden. Laittaa sen minulle + lentoliput, jotka myös ovat sähköiset nykyään. Välillä on ruokalistatkin, joista valita ruoka etukäteen. Kuulostaa siis todella ihmeelliseltä että miehesi ei tiedä mitään. Mihin koneeseen meinaa mennä??? Jos ei ole muuta tiedossa kuin matka Wieniin. En uskoisi sanaakaan.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:43"]
Willkommen in Wien! Täällä on paljon bordelleja ja muutenkin kiva kaupunki :)
t. Wienissä asuva
[/quote]
Kuule se on niin pihi, ettei taatusti ole valmis maksamaan yhdellekään naiselle seksistä. Pillua kun tuntuu moni nainen jakavan netin kautta ihan ilmaiseksikin, sehän on tullut tässä suhteessa aiemmin todistettua.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:34"]
Älä kysele enää matkasta mitään. Näyttele hyväntuulista ja ala suunnittelemaan itsenäistä elämää ilman miestäsi. Uskon että muutamassa kuukaudessa miehesi aikeet selviävät. Älä sitoudu taloudellisesti mihinkään miehen kanssa.
[/quote]
Eiköhän ne aikeet ole tässä jo selvinneet.
Näin n. 100-150npäivää vuodessa ympäri maailmaa matkustavan miehen vaimona jotenkin hymyilyttää.
Siis tottakai on ok välittää, mutta itse en aina pysy edes kärryillä siitä, missä maassa mies on milloinkin, saati kenen kanssa tai edes asiakkaasta. Jos nyt olis jatkuvasti jollain lemmenlomalla Intiassa ja Etelä-Amerikassa, kaipa se alkaisi näkyä tiliotteessa ja YT-neuvotteluissa.
Kerran olen joutunut pikkuisen jopa hädässä selvittämään miehen olinpaikkaa, kun kolmesta lapsesta nuorimmainen sairastui kolmen viikon ikäisenä ja jouduin lähtemään päivystykseen keskellä yötä kolmen lapsen kanssa. Tiesin silloin toki, että mies on Kanadassa, mutta paikka oli sellainen, ettei kännnykkä kuulunut (2000-luvun alku). Aamulla kyllä sain helposti yhteyden sihteerin kautta ja mies lähti kotiin enismmäisellä mahdollisella koneella. Siihen saakka sain apua anopilta ja omalta äidiltäni, että pystyin olemaan vastasyntyneen kanssa sairaalassa.
En tiedä onko ap:n aloitus provo vai ei, mutta itse tulisin hulluksi, jos pitäisi vielä pitää miehenkin matkoista ja hotelleista kirjaa. Jos jotain sattuu, firman kautta tieto löytyyy.
[/quote]
En usko, että tässä ketjussa kaivataan kokemuksia teiltä, joiden miehet asemansa vuoksi matkustavat paljon. Ap:lla ei ole sellaista rutiinia kuin teillä ja nyt ei edes ole kyse työmatkasta.