Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kiinnosta pyöreät naiset

Vierailija
03.11.2014 |

Hei. Olen mies ja minulla on ongelma. Minua ei kiinnosta lainkaan ns. normaalit pyöreät suomalaiset naiset, en ole koskaan edes ihastunut sellaiseen. Mielestäni jo vähän liikaa rasvaa omaavat näyttävät iljettävältä, esim. vatsamakkarat tai selän rasva (jollain naisilla näkee paidan läpi kuinka rintaliivit painaa ihoa selästä ja tuo esille makkarat sen ympäriltä, kuvottavaa). Tykkään vain hoikista naisista. En ole homo, eikä millään tavalla miehet kiinnosta, mutta 10 kg ylipainoinen mies on mielestäni paljon miellyttävämpi kuin 10 kg ylipainoinen nainen. Ongelma on lähinnä siinä, että 85% naisista on liian läskejä, 5% liian laihoja ja vain loput 10% ainoastaan potentiaalisia kandidaatteja puolisoksi, joista kelpaisi naaman perusteella ehkä puolet. Pelkään, etten koskaan tule saamaan haluamaani naisystävää. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyä yksinäisyys mahdollisena tulevaisuutena. Ei kannata väkisin yrittää suhdetta ihmisen kanssa, joka ei miellytä.

Vierailija
2/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnostu minusta, vaikka olen hoikka, joten aivan sama olisi syldä itsensä virtahevoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa miehessä on vähän homoa, sinähän sen juuri todistit.. ;)

Vierailija
4/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo olisi ollut hauskempi, jos prosentit olisivat menneet yli sadan.

Vierailija
5/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laittanut aika tarkat rajat oikealle ihmistyypille ulkoisesti. Hankaluutta tuo lisää se, että hoikkakin voi lihoa vuosien kuluessa. 

Yksi vaihtoehto on ulkomainen nainen. 

Vierailija
6/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sehän on ihan sun päänsärkys jos et löydä täydellistä naista vierelles. Turha katkeroitua sit, kun kaveris löytää kumppanit ja vakiintuvat ja unohtavat sut.

Vierailija
7/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:08"]Hyväksyä yksinäisyys mahdollisena tulevaisuutena. Ei kannata väkisin yrittää suhdetta ihmisen kanssa, joka ei miellytä.

[/quote]

Olen ajatellut tätä vaihtoehtoa. Osa minusta haluaisi luovuttaa kokonaan naisten suhteen, koska minua kiinnostaa vain hyvin pieni osa naisista ja heillä on vientiä muutenkin. Yritin kerran seurustelua keskimääräistä rumemman naisen kanssa, mutta siitä ei tullut mitään, koska en vain yksinkertaisesti pystynyt rakastamaan häntä. Ajattelin panostaa täysillä uraan (opiskelen lääkäriksi) ja luovuttaa, mutta pelkään, mitä ihmiset ajattelevat, jos joskus olen esim. 60-vuotias ja en ole koskaan oikeasti ollut naisen kanssa.

Vierailija
8/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisit pariutua haluamallasi tavalla, sun täytyy sijoittua varallisuudessa ja menestyksessä parhaaseen 5-10% miesjoukkoon ja olla mieluiten vielä jonkin näköinen itse ja täyspäinen ja ongelmaton (alko, huume, tupakka, uhkapeli).

Jos et kuulu tähän yläjoukkoon, sun kannattaa joko tilata postimyyntimorsian Thaikuista tai valmistautua elämään yksin. JA aina on mahdollista, että oma kulta löytyy 10 kg ylipainoisten miesten joukosta.

Vierailija
9/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muutakaan tuossa tilanteessa voi tehdä kuin aloittaa av:lla noin sata keskustelua, joissa haukut läskejä suomilehmiä ja kehut ylipainoisia miehiä paljon viehättävimmiksi.

Vierailija
10/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Kukaan ei kiinnostu minusta, vaikka olen hoikka, joten aivan sama olisi syldä itsensä virtahevoksi.
[/quote]

Oletko oikeasti hoikka? Mikä on painoindeksisi? Itse lasken hoikaksi alle bmi 22,5, lihavammat eivät kelpaa ellei sitten satu olemaan vaikka bmi 24 ja aivan tajuttoman kauniit kasvot. Kyllä alle 22,5 bmi:llä pitäisi riittää vientiä. Ja en ole homo.

Vierailija
11/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Onneksi olkoon.

Mieltymykset ovat ihmisillä erilaiset.

Vierailija
12/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:15"]Mitäpä muutakaan tuossa tilanteessa voi tehdä kuin aloittaa av:lla noin sata keskustelua, joissa haukut läskejä suomilehmiä ja kehut ylipainoisia miehiä paljon viehättävimmiksi.
[/quote]

En mahda sille mitään, mutta mielestäni ylipainoiset miehet ovat miellyttävämpiä kuin naiset. Ylipainoisissa naisissa iljettää roikkuvat rinnat ja selluliitti, jota miehillä ei ole. Ylipainoinen mies on aika ±0, kun taas ylipainoinen nainen menee miinuksen puolelle, vaikka olen ihan hetero.

Vierailija
13/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:05"]

Hei. Olen mies ja minulla on ongelma.

[/quote]

Kiitos tiedosta.

Vierailija
14/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat mieltymyksensä kumppanin ulkonäön suhteen. Ei minuakaan kiinnosta pyöreät miehet ja pienikin ylipaino miehellä näyttää minusta epämiellyttävältä. Mutta kannattaa pitää mielessä se, että ehkäpä se kumppanin luonne ja persoona menee kuitenkin kaiken yli.

Vierailija
15/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Kukaan ei kiinnostu minusta, vaikka olen hoikka, joten aivan sama olisi syldä itsensä virtahevoksi. [/quote] Oletko oikeasti hoikka? Mikä on painoindeksisi? Itse lasken hoikaksi alle bmi 22,5, lihavammat eivät kelpaa ellei sitten satu olemaan vaikka bmi 24 ja aivan tajuttoman kauniit kasvot. Kyllä alle 22,5 bmi:llä pitäisi riittää vientiä. Ja en ole homo.

[/quote]

Entäs kelpaako vammainen, jolla on aivan tajuttoman kauniit kasvot? Viekö pyörätuoli himosi?

Vierailija
16/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:22"]Jokaisella on omat mieltymyksensä kumppanin ulkonäön suhteen. Ei minuakaan kiinnosta pyöreät miehet ja pienikin ylipaino miehellä näyttää minusta epämiellyttävältä. Mutta kannattaa pitää mielessä se, että ehkäpä se kumppanin luonne ja persoona menee kuitenkin kaiken yli.
[/quote]

Tiedän tämän, ja esim. ystävissä merkitsee enemmän tietysti luonne, mutta en vain voi kuvitella kumppaniksi ihmistä, jonka katsominen herättää vastenmielisyyttä. Entinen nainen halusi harrastaa seksiä mutta yksinkertaisesti en pystynyt. En saanut edes erektiota ilman vatkaamatta omilla käsilläni puoli tuntia ennen ja ajattelematta muita naisia.

Vierailija
17/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Mikset vain sitten etsi käsiisi naista, joka miellyttää sinua ulkonäöllisesti? Hoikkia naisia löytyy kyllä paljon suomesta. Muista myös se, että jos naisen luonne/persoona ei miellytä, niin ei silloin suhteesta tule mitään. Mulle kumppanin ulkonäkö on tärkeä asia suhteessa, saatan ehkä olla vähän pinnallinenkin, mutta en mä kestäisi olla miehen kanssa, joka olisi komea ja lihaksikas, jos hän luonteeltaan ei sopisi minulle yhtään.

Vierailija
18/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Kukaan ei kiinnostu minusta, vaikka olen hoikka, joten aivan sama olisi syldä itsensä virtahevoksi. [/quote] Oletko oikeasti hoikka? Mikä on painoindeksisi? Itse lasken hoikaksi alle bmi 22,5, lihavammat eivät kelpaa ellei sitten satu olemaan vaikka bmi 24 ja aivan tajuttoman kauniit kasvot. Kyllä alle 22,5 bmi:llä pitäisi riittää vientiä. Ja en ole homo.

[/quote]

Entäs kelpaako vammainen, jolla on aivan tajuttoman kauniit kasvot? Viekö pyörätuoli himosi?
[/quote]

Jos tarkoitat liikuntavammaista, niin vastaus on aika pitkälti kyllä. Usein heillä on surkastuneet lihakset, jotka eivät ole kovin miellyttäviä, mutta pelkkä pyörätuoli ei vie millään tavalla himoja, jos kyytiläinen on kaikinpuolin kaunis.

Vierailija
19/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:25"]Mikä on ongelma? Mikset vain sitten etsi käsiisi naista, joka miellyttää sinua ulkonäöllisesti? Hoikkia naisia löytyy kyllä paljon suomesta. Muista myös se, että jos naisen luonne/persoona ei miellytä, niin ei silloin suhteesta tule mitään. Mulle kumppanin ulkonäkö on tärkeä asia suhteessa, saatan ehkä olla vähän pinnallinenkin, mutta en mä kestäisi olla miehen kanssa, joka olisi komea ja lihaksikas, jos hän luonteeltaan ei sopisi minulle yhtään.
[/quote]

Hoikat naiset eivät osoita kiinnostustaan minua kohtaan.

Vierailija
20/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Mä olen lihava nainen, naimisissa ja yhden lapsen äiti. Joskus olin hyvässä tikissä mutta tätä nykyä ylipainoa on n. 30 kg ja olen oksettava. En tiedä miksi mieheni on enää kanssani. Toki, hän tyydyttää median avulla kauneuden janonsa.. aikuisviihde ja muut siis välineenä. Vaikka olen kauniskasvoinen, se ei pelasta mitään. Mainitsemasi piirteet, selkämakkarat ja muut ovat kamalan näköisiä ja piste. Lihavuus ei ole kaunista, vaikka joku niin väittääkin! En enää viitsi katsoa edes peiliin. Ei sussa ole mitään vikaa. :) Toivottavasti löydät kumppanin joka ei anna itsensä lösähtää. :)