Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kiinnosta pyöreät naiset

Vierailija
03.11.2014 |

Hei. Olen mies ja minulla on ongelma. Minua ei kiinnosta lainkaan ns. normaalit pyöreät suomalaiset naiset, en ole koskaan edes ihastunut sellaiseen. Mielestäni jo vähän liikaa rasvaa omaavat näyttävät iljettävältä, esim. vatsamakkarat tai selän rasva (jollain naisilla näkee paidan läpi kuinka rintaliivit painaa ihoa selästä ja tuo esille makkarat sen ympäriltä, kuvottavaa). Tykkään vain hoikista naisista. En ole homo, eikä millään tavalla miehet kiinnosta, mutta 10 kg ylipainoinen mies on mielestäni paljon miellyttävämpi kuin 10 kg ylipainoinen nainen. Ongelma on lähinnä siinä, että 85% naisista on liian läskejä, 5% liian laihoja ja vain loput 10% ainoastaan potentiaalisia kandidaatteja puolisoksi, joista kelpaisi naaman perusteella ehkä puolet. Pelkään, etten koskaan tule saamaan haluamaani naisystävää. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:30"]

Lihava mies on oksettava.

Naisilla rasvaa voi olla enemmän.

[/quote]

Naisilla "kuuluu" olla tietty rasvaprosentti,jos on liian laiha,hormonitoiminta kärsii. Lihavuus sinänsä ei näytä hyvältä,mutta ennemmin pyöreä kuin idiootti,kuten ap. Siis vain muutama prosentti koko maan naisista "kelpaa" hänelle,mutta nämä naiset eivät taas kelpuuta ap:ta. Hänen ei varmaan auta muu kuin tyytyä Nyrkki-Kyllikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi