Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kiinnosta pyöreät naiset

Vierailija
03.11.2014 |

Hei. Olen mies ja minulla on ongelma. Minua ei kiinnosta lainkaan ns. normaalit pyöreät suomalaiset naiset, en ole koskaan edes ihastunut sellaiseen. Mielestäni jo vähän liikaa rasvaa omaavat näyttävät iljettävältä, esim. vatsamakkarat tai selän rasva (jollain naisilla näkee paidan läpi kuinka rintaliivit painaa ihoa selästä ja tuo esille makkarat sen ympäriltä, kuvottavaa). Tykkään vain hoikista naisista. En ole homo, eikä millään tavalla miehet kiinnosta, mutta 10 kg ylipainoinen mies on mielestäni paljon miellyttävämpi kuin 10 kg ylipainoinen nainen. Ongelma on lähinnä siinä, että 85% naisista on liian läskejä, 5% liian laihoja ja vain loput 10% ainoastaan potentiaalisia kandidaatteja puolisoksi, joista kelpaisi naaman perusteella ehkä puolet. Pelkään, etten koskaan tule saamaan haluamaani naisystävää. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:28"]

Hoikat naiset eivät osoita kiinnostustaan minua kohtaan.

[/quote]

Eli vika onkin sinussa. Voi voi rassua. :(

Pitäsikö sinun nyt vaikka tappaa itsesi?

Vierailija
22/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Kukaan ei kiinnostu minusta, vaikka olen hoikka, joten aivan sama olisi syldä itsensä virtahevoksi. [/quote] Oletko oikeasti hoikka? Mikä on painoindeksisi? Itse lasken hoikaksi alle bmi 22,5, lihavammat eivät kelpaa ellei sitten satu olemaan vaikka bmi 24 ja aivan tajuttoman kauniit kasvot. Kyllä alle 22,5 bmi:llä pitäisi riittää vientiä. Ja en ole homo. [/quote] Entäs kelpaako vammainen, jolla on aivan tajuttoman kauniit kasvot? Viekö pyörätuoli himosi? [/quote] Jos tarkoitat liikuntavammaista, niin vastaus on aika pitkälti kyllä. Usein heillä on surkastuneet lihakset, jotka eivät ole kovin miellyttäviä, mutta pelkkä pyörätuoli ei vie millään tavalla himoja, jos kyytiläinen on kaikinpuolin kaunis.

[/quote]

En yleensä toivo kenellekään pahaa, mutta jos olet todella näin pinnallinen niin melkein sun pitäisi elämässäsi kokea jotain mikä järisyttää sun ulkoista olemusta/pinnallista ajattelutapaa.

Kauneus kun voi kadota sekunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:22"]Jokaisella on omat mieltymyksensä kumppanin ulkonäön suhteen. Ei minuakaan kiinnosta pyöreät miehet ja pienikin ylipaino miehellä näyttää minusta epämiellyttävältä. Mutta kannattaa pitää mielessä se, että ehkäpä se kumppanin luonne ja persoona menee kuitenkin kaiken yli.
[/quote]

Tiedän tämän, ja esim. ystävissä merkitsee enemmän tietysti luonne, mutta en vain voi kuvitella kumppaniksi ihmistä, jonka katsominen herättää vastenmielisyyttä. Entinen nainen halusi harrastaa seksiä mutta yksinkertaisesti en pystynyt. En saanut edes erektiota ilman vatkaamatta omilla käsilläni puoli tuntia ennen ja ajattelematta muita naisia.
[/quote]

Ymmärrän kyllä sinua. Minullekin ulkonäkö merkkaa aika paljon suhteessa, tietenkin haluan, että kumppanini viehättää minua ulkonäöllisesti. En minäkään haluaisi nykyisen mieheni kanssa harrastaa seksiä, jos hän olisi ulkonäöltään mielestäni vastenmielinen. Ja niinhän se menee nykymaailmassa, että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan.
Itselläni "vaatimuksena" oli, että mies olisi treenattu, haluaisin miehen sixpäkillä ja isoilla hauiksilla. Tutustuin kuitenkin maailman ihanimpaan ja nykyiseen mieheeni, jolla ei sixpäkkiä ole. Hauikset kyllä löytyy. Silti pidän häntä maailman seksikkäimpänä, enkä vaihtaisi häntä kehenkään. Eli kun "se oikea" sattuu kohdalle, niin kyllä omista vaatimuksistaankin pystyy joustamaan. Tai se joustaminen tulee lähes automaattisesti, sitä vaan alkaa pitämään kumppaniaan maailman parhaimman näköisenä ihmisenä vaikka hänessä ei jokaista asiaa olisikaan mitä joskus on toivonut.

Vierailija
24/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]

Jokaisessa miehessä on vähän homoa, sinähän sen juuri todistit.. ;)

[/quote]

Sori, mutta ne sun läskimakkarasi ja tankkireitesi eivät ole mitään "naisellisia muotoja". Hoikassa varressa ne muodotkin erottuvat.

Vierailija
25/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:31"]

. Ei sussa ole mitään vikaa.

[/quote]

No, herranjestas, onhan.

Vierailija
26/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:31"]

Kauneus kun voi kadota sekunnissa.

[/quote]

Jep, ap:n "kauneuskin" voi mennä vaikka auto-onnettomuudessa tai siinä, kun saa maksullisesta seksistä jonkin runtelevan taudin.

Koskaan ei aamulla tiedä, mitä päivä tuo tullessaan. :)

Vierailija
27/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään vaan hoikista miehistä. Ärsyttää ettei aivoja voi miellyttää muunkin vartalon omaavat.

Vierailija
28/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tulit väärään paikkaan avautumaan. Mammat suuttuu.Suoraan sanottuna minäkään en ottaisi ylipainoista miestä. Kyllä, olen pinnallinen. Ja ihan samoista syistä kun ap. Eipä oo paljon haluja jos toinen on lihava, sori. En tajua miksi ap tässä nyt pitää mestata. Mieltymyksensä kullakin.

Vierailija
29/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:38"]

Nyt kyllä tulit väärään paikkaan avautumaan. Mammat suuttuu.Suoraan sanottuna minäkään en ottaisi ylipainoista miestä. Kyllä, olen pinnallinen. Ja ihan samoista syistä kun ap. Eipä oo paljon haluja jos toinen on lihava, sori. En tajua miksi ap tässä nyt pitää mestata. Mieltymyksensä kullakin.

[/quote]

Hohhoijjaa.

Vierailija
30/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Jokaisessa miehessä on vähän homoa, sinähän sen juuri todistit.. ;)
[/quote]

Nyt rasahti korvaan ja pahasti. Vittu mua älöttää nää läskit jotka hokee "kyllä OIKEALLA naisella on muotoja" ja "kyllä OIKEALLA naisella pitää olla jtm mistä ottaa kiinni" VITUT. Minä, mitoiltani 165/55, a-kupin tisseillä ja pitkillä paksuilla vaaleilla hiuksillani olen ihan yhtä paljon nainen kun sinä kanapersetukkainen laardivalas. Olen puhunut.

Vierailija
31/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ongelma on, että hän on asettanut tiukat kriteerit naiselle, mutta ei itse taas ilmeisesti ole kumppanina kovin houkutteleva. Eikä siinä mitään, kukin saa asettaa ihan millaiset kriteerit haluaa, mutta sitten ei todellakaan kannata tulla keskustelupalstoille itkemään, miksi naista ei löydy. 

Vierailija
32/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:38"]

[/quote]

Hohhoijjaa.
[/quote]

Mitä hohhoijjaa? Kaikki ei kiihoitu ylipainoisista.

Vierailija
33/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäpäs siinä. Hoikista ja kauniskasvoisista naisista on kova kilpailu. Mutta senhän taisit jo tietääkin. Onnea matkaan. T. Hoikka, hyvävartaloinen, naamasta kurttuinen, onnellisessa suhteessa elävä vanheneva akka.

Vierailija
34/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:44"]AP:n ongelma on, että hän on asettanut tiukat kriteerit naiselle, mutta ei itse taas ilmeisesti ole kumppanina kovin houkutteleva. Eikä siinä mitään, kukin saa asettaa ihan millaiset kriteerit haluaa, mutta sitten ei todellakaan kannata tulla keskustelupalstoille itkemään, miksi naista ei löydy. 
[/quote]

Ainoat kriteerit mitä mä pongasin oli hoikka ja ok näköinen naama. Mun mielestä noi ei oo kauheen tiukat kriteerit. Samat on mullakin miesten suhteen.

Vierailija
35/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:25"]

Mikä on ongelma? Mikset vain sitten etsi käsiisi naista, joka miellyttää sinua ulkonäöllisesti? Hoikkia naisia löytyy kyllä paljon suomesta. Muista myös se, että jos naisen luonne/persoona ei miellytä, niin ei silloin suhteesta tule mitään. Mulle kumppanin ulkonäkö on tärkeä asia suhteessa, saatan ehkä olla vähän pinnallinenkin, mutta en mä kestäisi olla miehen kanssa, joka olisi komea ja lihaksikas, jos hän luonteeltaan ei sopisi minulle yhtään.

[/quote]

Tähän  voisi myös todeta sen, että aika harva nainen loppujen lopuksi haluaa tulla rakastetuksi painoindeksinsä takia, eli tuo ap:n lähtökohta on varsin ongelmallinen joka tapauksessa, koska niillä hoikillla naisilla on lähtökohtaisesti jo ihan tarpeeksi silmät kiiluen tuijottavia runkkareita perässään, eivät kaipaa ap:sta siihen jengiin lisävahvistusta.

Vierailija
36/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Jokaisessa miehessä on vähän homoa, sinähän sen juuri todistit.. ;) [/quote] Nyt rasahti korvaan ja pahasti. Vittu mua älöttää nää läskit jotka hokee "kyllä OIKEALLA naisella on muotoja" ja "kyllä OIKEALLA naisella pitää olla jtm mistä ottaa kiinni" VITUT. Minä, mitoiltani 165/55, a-kupin tisseillä ja pitkillä paksuilla vaaleilla hiuksillani olen ihan yhtä paljon nainen kun sinä kanapersetukkainen laardivalas. Olen puhunut.

[/quote]

A-kupit on miehilläkin, kyllä mä ymmärrän että harmittaa olla pojannäköinen lauta pelkillä nänneillä.

ugh olen puhunut.

Vierailija
37/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Jokaisessa miehessä on vähän homoa, sinähän sen juuri todistit.. ;) [/quote] Nyt rasahti korvaan ja pahasti. Vittu mua älöttää nää läskit jotka hokee "kyllä OIKEALLA naisella on muotoja" ja "kyllä OIKEALLA naisella pitää olla jtm mistä ottaa kiinni" VITUT. Minä, mitoiltani 165/55, a-kupin tisseillä ja pitkillä paksuilla vaaleilla hiuksillani olen ihan yhtä paljon nainen kun sinä kanapersetukkainen laardivalas. Olen puhunut.

[/quote]

A-kupit on miehilläkin, kyllä mä ymmärrän että harmittaa olla pojannäköinen lauta pelkillä nänneillä.

ugh olen puhunut.
[/quote]

:D kyllä normimiehellä ei mitään a-kuppeja ole. Paitsi tietysti, ylipainoisilla.

Vierailija
38/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:44"]

[/quote]

ugh olen puhunut.
[/quote]

ouuuuuuu ja osui ja upposi

Vierailija
39/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän nyt pitäisi olla ongelma. Ap:lla on vaihtoehtoja: 1. elää yksin, 2. laskea kriteerejään, 3. jatkaa etsintöjä, 4. työskennellä oman haluttavuutensa nostamiseksi, 5. rakastua johonkuhun niin, että ulkonäkö jää sivuseikaksi. Joku voi keksiä lisääkin, mutta onhan tuossa jo aika monta mahdollisuutta, joten enpä näe, että ap:llä olisi mitään valittamisen aihetta. Se on tietenkin asia erikeen, jos tykkää valittamisesta.

Vierailija
40/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:44"]

[/quote]

Kyllähän jokainen on yhtä paljon nainen, muodoista tai niiden puutteesta riippumatta. Ellei sitten intersukupuolinen ole. Anna vaan toisten tykätä muodokkaista tai vaikka ylipainoisista naisista, ei se sulta pois ole. Itse olen muuten sinun kokoisesi, mutta rinnat ovat d-kuppia, ja hassulta näyttäisi mun kroppani ilman niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi