Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei kiinnosta pyöreät naiset

Vierailija
03.11.2014 |

Hei. Olen mies ja minulla on ongelma. Minua ei kiinnosta lainkaan ns. normaalit pyöreät suomalaiset naiset, en ole koskaan edes ihastunut sellaiseen. Mielestäni jo vähän liikaa rasvaa omaavat näyttävät iljettävältä, esim. vatsamakkarat tai selän rasva (jollain naisilla näkee paidan läpi kuinka rintaliivit painaa ihoa selästä ja tuo esille makkarat sen ympäriltä, kuvottavaa). Tykkään vain hoikista naisista. En ole homo, eikä millään tavalla miehet kiinnosta, mutta 10 kg ylipainoinen mies on mielestäni paljon miellyttävämpi kuin 10 kg ylipainoinen nainen. Ongelma on lähinnä siinä, että 85% naisista on liian läskejä, 5% liian laihoja ja vain loput 10% ainoastaan potentiaalisia kandidaatteja puolisoksi, joista kelpaisi naaman perusteella ehkä puolet. Pelkään, etten koskaan tule saamaan haluamaani naisystävää. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Jokaisessa miehessä on vähän homoa, sinähän sen juuri todistit.. ;) [/quote] Nyt rasahti korvaan ja pahasti. Vittu mua älöttää nää läskit jotka hokee "kyllä OIKEALLA naisella on muotoja" ja "kyllä OIKEALLA naisella pitää olla jtm mistä ottaa kiinni" VITUT. Minä, mitoiltani 165/55, a-kupin tisseillä ja pitkillä paksuilla vaaleilla hiuksillani olen ihan yhtä paljon nainen kun sinä kanapersetukkainen laardivalas. Olen puhunut.

[/quote]

A-kupit on miehilläkin, kyllä mä ymmärrän että harmittaa olla pojannäköinen lauta pelkillä nänneillä.

ugh olen puhunut.
[/quote]

:D kyllä normimiehellä ei mitään a-kuppeja ole. Paitsi tietysti, ylipainoisilla.
[/quote]

No tämähän ei ap:ta haittaa, sillä hänen silmäänsä miellyttää ylipainoisten miesten selluliititon vartalo ja terhakat rinnat.
...Oikeasti, en ole nähnyt tässä ketjussa kenenkään ylipainoisen haukkuneen hoikkia, joten ihmettelen tätä laardipersehuutelun aloittamista. Itse olen reilusti ylipainoinen, ja minusta on ihan fine etsiä ulkoisesti miellyttävää kumppania. Sitä vain en ymmärrä, että miksi meitä ei-haluttavia pitää niin kauheasti lytätä siinä sivussa? Ap:kin on lähinnä kuvaillut, kuinka ylipainoiset naiset kuvottavat häntä, vaikka oikea ongelma ovat ne häntä kiihottavat naiset, jotka eivät kiinnostu hänestä. Vai tuntuuko teistä, että me läskit olemme teille jotenkin velkaa; pitääkö meitä rangaista, kun emme ole saatavilla markkinoilla fyysisen ällöttävyyden vuoksi? Oletteko joskus pitäneet jotakin läskiä upeana tyyppinä, mutta pettyneet, koska läskiyden takia hän ei olekaan parisuhdematskua? :)

Vierailija
62/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:28"]

Miten vaikeaa sun on ymmärtää, että osa meistä on luonnostaan hoikkia? Ylipaino on luonnotonta ja sairasta, ei naisellista.

[/quote]

Kuka on sanonut, että minä ylipainoinen olisin? Ihmettelin tässä vain rintojen pienuutta. Miten tavallisilla naisilla voi sellaisia olla, siis a-kuppeja eli ei yhtikäs mitään puseron alla? Urheilijoiden kohdalla sellaisen vielä jotenkin ymmärrän, sillä isot tissit ovat urheillessa vain tiellä, mutta muuten en. Minulla on ollut b-kupit nuorena, mutta keski-ikäistyttyäni c-kuppi on tuntunut paremmalta.

[/quote]

Suuret rinnat laihassa kropassa kertoo ns. laihaläski-ilmiöstä. Eli suhteettoman suuri rasvaprosentti ja olemattomat lihakset. Nam. Toivottavasti sisäelimesi eivät kärsi liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä hääppöinen melkeinlääkärismies ole, jollet osaa hahmottaa, mitä sinun pitäisi tehdä. Etsit niistä kymmenestä kelpaavasta prosentista tietysti sen tarpeeksi hoikan naisen ja teet hänen kanssaan sopimuksen siitä, että hän ei ikinä liho tai muuten käy huonosti. Kyllä lääkäri löytää puolison pienemmästäkin joukosta - tässä tapauksessa ainakin satatuhatta naista - jollei sitten ole ihan kaistapäinen tyyppi.

Myös melkeinlääkäreille on tarjolla YTHS:n mielenterveyspalveluita. Hoidata pois ainakin suurin osa tuosta iljetyksestäsi vääränlaisia ihmiskehoja kohtaan ennen kuin joudut terveyskeskukseen päivystämään. Saat nimittäin vielä näivetystaudin, kun et voi kuvotukseltasi syödä etkä nukkua, ja mitäpäs sinä sitten teet, kun vain viisi prosenttia naisista huolii itselleen unenpuutteesta kiukuttelevan prov...anorektikkomiehen?

Vierailija
64/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:01"]

Siellä joku mamma puhisee loukkaantuneena vatsamakkarat tutisten.

[/quote]

Ei, mutta ihan oikeasti: voiko joku pitää naisena sellaista, jolla on a-kupin rinnat? Okei, muotisuunnittelijat voivat, mutta ne ovatkin yleensä homoja ja niille maailman kaunein olento on 15-vuotias poika. Sen perusteella ne sitten vaatteensa suunnittelee ja naisten täytyisi sitten itsensä siihen muottiiin jotenkin kammeta. Ei tule kauppoja, nainen ja mies ovat fyysisesti erilaisia.
[/quote]

Ja sitten täällä ihmetellään ja alapeukutetaan niin perkeleesti, kun joku pienitissinen kertoo haluavansa silkkaritissit itsetuntonsa kohottamiseksi. Ihan niinkuin tissit olisivat se asia, mikä tekisi naisesta naisen? Ei naiset saavat valita syntyessään, että millaiset tissit heille kasvaa. Kaikki rinnat ovat kauniita.

Vierailija
65/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:05"]

Hei. Olen mies ja minulla on ongelma. Minua ei kiinnosta lainkaan ns. normaalit pyöreät suomalaiset naiset, en ole koskaan edes ihastunut sellaiseen. Mielestäni jo vähän liikaa rasvaa omaavat näyttävät iljettävältä, esim. vatsamakkarat tai selän rasva (jollain naisilla näkee paidan läpi kuinka rintaliivit painaa ihoa selästä ja tuo esille makkarat sen ympäriltä, kuvottavaa). Tykkään vain hoikista naisista. En ole homo, eikä millään tavalla miehet kiinnosta, mutta 10 kg ylipainoinen mies on mielestäni paljon miellyttävämpi kuin 10 kg ylipainoinen nainen. Ongelma on lähinnä siinä, että 85% naisista on liian läskejä, 5% liian laihoja ja vain loput 10% ainoastaan potentiaalisia kandidaatteja puolisoksi, joista kelpaisi naaman perusteella ehkä puolet. Pelkään, etten koskaan tule saamaan haluamaani naisystävää. Mitä minun pitäisi tehdä?

[/quote]

Laske rimaa,muuta toiseen maahan jossa on vähemmän pyöreitä naisia tai tyydy kohtaloosi yksinäisenä miehenä.

Vierailija
66/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:13"]

Olet laittanut aika tarkat rajat oikealle ihmistyypille ulkoisesti. Hankaluutta tuo lisää se, että hoikkakin voi lihoa vuosien kuluessa. 

Yksi vaihtoehto on ulkomainen nainen. 

[/quote]

Niin, ulkomaiset naiset eivät liho. Eivätkä nalkuta, kieltäydy seksistä, vaadi hoitamaan lapsia tms. Ymmärtävät, miten miellyttää Miestä.

Vierailija
67/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:09"]Kukaan ei kiinnostu minusta, vaikka olen hoikka, joten aivan sama olisi syldä itsensä virtahevoksi. [/quote] Oletko oikeasti hoikka? Mikä on painoindeksisi? Itse lasken hoikaksi alle bmi 22,5, lihavammat eivät kelpaa ellei sitten satu olemaan vaikka bmi 24 ja aivan tajuttoman kauniit kasvot. Kyllä alle 22,5 bmi:llä pitäisi riittää vientiä. Ja en ole homo.

[/quote]

Minullakaan ei ole vientiä vaikka olen laiha. En tiedä, ehkä syynä on ujouteni. 

Vierailija
68/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:28"]

Miten vaikeaa sun on ymmärtää, että osa meistä on luonnostaan hoikkia? Ylipaino on luonnotonta ja sairasta, ei naisellista.

[/quote]

Kuka on sanonut, että minä ylipainoinen olisin? Ihmettelin tässä vain rintojen pienuutta. Miten tavallisilla naisilla voi sellaisia olla, siis a-kuppeja eli ei yhtikäs mitään puseron alla? Urheilijoiden kohdalla sellaisen vielä jotenkin ymmärrän, sillä isot tissit ovat urheillessa vain tiellä, mutta muuten en. Minulla on ollut b-kupit nuorena, mutta keski-ikäistyttyäni c-kuppi on tuntunut paremmalta.

[/quote]

No etpä kyllä hirveästi henkisesti ole päässyt kehittymään, vaikka ikää onkin tullut lisää. Voiko tosiaan muka aikuiselle ihmiselle ja vielä naiselle olla noin käsittämätöntä, että naisvartaloita on erilaisia? Varmasti sunkin kropassasi on jotain meidän muiden mielestä todella outoa ja etovaa, laitapa kuva niin päästään arvioimaan. <3

Vierailija
69/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö sinun pitäisi tehdä? 

Hyväksyä kranttuisuutesi, vetäytyä hiljaa koloosi, nähdä päiväunia ja kirjoittaa naisläskivihaa tihkuvia viestejä keskustelupalstoille. Tai menet jonnekin fitnessluolaan, isket sieltä protskuisen ihannetyttösi ja pidät hänet itselläsi. Kolmas vaihtoehto olisi ehkä kasvaa aikuiseksi, muuttua ja ymmärtää, että ulkonäkö ei ole ihmisen tärkein ominaisuus. 

Vierailija
70/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta ihan pimeitä ihmisiä täällä taas! Ensinnäkin sillä ylipainoisella miehelläkin on tissit jotka minusta näyttävät pahemmilta  kuin ylipainoisen naisen rintavarustus. Toisekseen ylipainoisilla miehillä tulee joko naismainen lantio, roikkuva tai ilmapallo maha. Yyh. Ei ole kaunista sekään ja niska läskejä ja šelkäläskejä myös.

Pienirintaiset naiset on minusta kauniita, en ymmärrä ketään joka ajattelee niiden vievän naiseutta. Ja a-kuppi ei tarkoita pelkkiä nännejä herranjestas!! Pieniä rintoja on ihan samanlailla kuin isojakin eri muotoisia/mallisia.

Voisin vaihtaa rintani pienenpiin jos olisi mahdollisuus, ei ole minun naiseuteni kiinni rasvarauhasista.

Vierailija
71/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:36"]

Ahaa - olet neitsyt. Siinäpä meillä varsinainen "asiantuntija"... Taitaa olla alhainen testosteroonitaso tai olet itse sikaruma, kun ketään et ole saanut. :-D

[/quote]

Joo, no nyt ymmärrän minäkin. :D Ei itse kelpaa kenellekään, siinä se vika. Hähää. :D

[/quote]

Ja kelpo lääkärikin hänestä on tuleva, potilaistaan välittävä ja empaattinen. Jos on kilo liikaa jossain, tyyppi alkaa puhua ovenkahvalle ja tarjota kaikkeen vaivaan laihdutusta.

Vierailija
72/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:01"]

[/quote]

Laske rimaa,muuta toiseen maahan jossa on vähemmän pyöreitä naisia tai tyydy kohtaloosi yksinäisenä miehenä.

[/quote]

Thaikuista, Vietnamista, Laosista ja Kiinasta voi tyhmempi ja huonokäytöksisempikin mies hakea itselleen vaimon.

Vierailija
73/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:01"]

[/quote]

[/quote]

Thaikuista, Vietnamista, Laosista ja Kiinasta voi tyhmempi ja huonokäytöksisempikin mies hakea itselleen vaimon.

[/quote]

Noni,saatiin ratkaistua tämä ap:n naisettomuus,ei muuta kuin lentolippuja varaamaan! AP lopettaa nyt palstalla itkemisen ja hankkii itselleen kiltisti postimyyntimorsiamen.

Vierailija
74/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin miehekseni miehen joka on lihaksikas, roteva, pitkä, tumma ja komea. Mutta sydän päätti ihan toisin :D mies on kuin vastakohta tuosta kaikesta mutta minun silmissä kaunis ja haluttava. Joskus vaan pitää sulkea silmänsä ja antaa sydämen valita. Joskus se tietää paremmin mitä tarvitset kuin sinä itse.

Vierailija
75/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää, että valitset kumppanisi pelkän ulkonäön perusteella.

Vierailija
76/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla kriteereillä jää mies kyllä n. 101%:lla todennäköisyydellä loppuelämäkseen sinkuksi. Ellei siis ole rikas tai erityisen komea.

Vierailija
77/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei kiinnosta miehet, jotka ovat alimittaisia (alle 22cm).....

Vierailija
78/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen mies ja minulla on ongelma. Minua ei kiinnosta lainkaan ns. normaalit pyöreät suomalaiset naiset

[/quote]

Käy ostamassa itsellesi postimyynti- tai tuontivaimo jos täällä on noin kamalaa. Tai muuta sinne ulkomaille laihan ei-suomalaisen naisen perässä, me ei sua jäädä täällä kaipaamaan :D

Vierailija
79/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:39"]

[/quote]

Valitettavasti usein näyttää käyvän niin, että nämä itämaiset sirot teinivaimot pullistuvat ihan suomalaisten kanssasiariensa malliin, kun pääsevät tänne länsimaisten lihapatojen ääreen.

Vierailija
80/81 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies on oksettava.

Naisilla rasvaa voi olla enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi