meinaatko todellakin ottaa vielä kolmannenkin rokotuksen?
Itse lopetan tän leikin toiseen, saa riittää hallituksen hulluus. Ei kiinnosta, vaikka koronapassi vaatisi kolme tai neljä, hv.
Kommentit (57)
Otan, jos on tarjolla. Ei se nyt niin työlästä ole käydä hakemassa, enkä kummastakaan aikaisemmasta ole saanut mitään oireita.
Minä en ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta. Pelottavaa:toinen, kolmas, neljäs rokote….
Totta kai otan, ei tulisi muuta mieleenkään
En oo ottanut ensimmäistäkään enkä ota neljättäkään.
Kaikkiin mihin saa rokotuksen, sen tästedes aion ottaa. En halua edes nuhaa, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Otan rokotukset sen mukaan mitä suositellaan. Ei minun maallikkona tarvitse vaivata tällaisilla asioilla päätäni, tutkijat ja viranomaiset ovat sitä varten että laativat suositukset ja toimintaohjeet. En jättäisi autostakaan öljyjä vaihtamatta vaikka joku höpsismiporukka rupeaisi sellaista kampanjoimaan.
Jepjep. Kyllä kaikkitietävät ja aina oikeassa olevat viranomaiset ovat niin viisaita ja rehellisiä, että kannattaa jättää ajattelu heille :D
Jos tarve vaatii, niin otan. - Ei se rokotteen ottaminen nyt niin kamalaa ja ikävää ole, että etenkö voisi sitä ottaa, jos sen voisin saada ja sitä suositeltaisiin otettavaksi yleisesti. Enemmän odoan aikaa, jollon ei enää tarvitsisi käyttää maskeja. Maskia siis käytän edelleen; toisaiseksi olen saanut kaksi rokotetta.
En ole ensimmäistäkään rokotetta ottanut enkä ota sillä siisti.
- ei rokotettu 49
Totta toki, jos sitä suositellaan. En näe tässä mitään ongelmaa, aikaisemmatkin sain ilman mainittavaa vaivaa tai ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan rokotukset sen mukaan mitä suositellaan. Ei minun maallikkona tarvitse vaivata tällaisilla asioilla päätäni, tutkijat ja viranomaiset ovat sitä varten että laativat suositukset ja toimintaohjeet. En jättäisi autostakaan öljyjä vaihtamatta vaikka joku höpsismiporukka rupeaisi sellaista kampanjoimaan.
Jepjep. Kyllä kaikkitietävät ja aina oikeassa olevat viranomaiset ovat niin viisaita ja rehellisiä, että kannattaa jättää ajattelu heille :D
En ole hän joa kommentoit mutta kyllä minä esimerkiksi luotan huomattavasti enemmän THL:n asiantunemukseen kuin vaikka tältä palstalta satunnaisiin kirjoituksiin. Oma asiantuntemukseniin ei ole kovin kummoinen arvioimaan viruksien vaarallisuutta saati niden torjuntaa.
En aio. Annettiin ymmärtää että kaksi riittää. Tämä on mennyt nyt todella epäilyttäväksi koko touhu
Otan mutta vasta ensi vuonna, jos se on yhdistetty influenssarokotukseen.
Vierailija kirjoitti:
En aio. Annettiin ymmärtää että kaksi riittää. Tämä on mennyt nyt todella epäilyttäväksi koko touhu
Annettiin ymmärtää? Sinä et vaan ymmärtänyt mitä puhuttiin kun sanottiin että ei tiedetä riittääkö kaksi, mutta kaksi antaa hyvän suojan, jos virus ei muuntaudu niin että se kaksi ei riitäkään, eikä ole koskaan sanottu että kahdenkaan rokotuksen suoja olisi ikuinen. Seuraa nyt hyvä ihminen vähän tarkemmin mitä puhutaan!
Kyllä, ja 4. 5. 6. 7. 8. 9. jne rokotteen, kuten olen ottanut influessaakin vastaan.
Kuule ap.
Ei hallitusta tuota rokotetta aja. Vaan asiantuntijathan sitä suositettelevat.
Hallitus vain maksaa rokotteet.
Kolmatta rokotetta on jo alettu pistää Briteissä.
Luulettekko, että huvikseen noihin rokotteisiin rahaa tuhlaillaan?
Kun se rokotteen vaikutus alkaa loppua, vakava korona saattaa uhata kroonisesti sairaita ja alkaa aiheuttaa sairaalahoitoja ja jopa kuolemia, jo valmiiki sairailla ihmisillä.
Miten joku voi olla noin varma, ettei vakava korona muka koskaan osuis omalle kohdalle tai jonkun hyvin läheisen kohdalle?
Ei kannattaisi pilkata niitä, joille koronan vakava muoto saattaa merkitä jopa kuolemaa.
En ole ottanut koskaan influenssarokotetta ja olen sairastanut sen ainakin kolmesti. Harkitsen kolmannen koronarokotteen ottamista
Vierailija kirjoitti:
Jos tarve vaatii, niin otan. - Ei se rokotteen ottaminen nyt niin kamalaa ja ikävää ole, että etenkö voisi sitä ottaa, jos sen voisin saada ja sitä suositeltaisiin otettavaksi yleisesti. Enemmän odoan aikaa, jollon ei enää tarvitsisi käyttää maskeja. Maskia siis käytän edelleen; toisaiseksi olen saanut kaksi rokotetta.[/quote
Miksi käytät maskia, vaikka jopa THL on sanonut, ettei siitä ole suurtakaan hyötyä koronan ehkäisyssä. Lähinnä on tarkoitus ylläpitää kriisitietoisuutta. Maskipaketissakin lukee, ettei se suojaa viruksilta ja lääkärit käyttävät maskeja ysköksiä vastaan.
Olen ottanut 14 kertaa influenssarokotteen, enkä edes kuulu mihinkään riskiryhmään. Tylsiä pitkiä influenssoja nuoremmillakin ihmisillä työn puolesta nähnyt, eikä huvita saada sellaista itselle. Olen myös ottanut 3 x hepatiittirokotteet ja harkitsen 3 x TBE-rokotetta. Ihmiset, joiden mielestä KOLME rokotetta, voi kauheaa, ennenkuulumatonta! on yksinkertaisesti tietämättömiä.
Ehdottomasti otan. Kuulun riskiryhmään, samoin mieheni. En halua edes tavallista flunssaa, sekin kestää mulla aina viikkoja.