Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meinaatko todellakin ottaa vielä kolmannenkin rokotuksen?

Vierailija
18.09.2021 |

Itse lopetan tän leikin toiseen, saa riittää hallituksen hulluus. Ei kiinnosta, vaikka koronapassi vaatisi kolme tai neljä, hv.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti otan. Saan sen todennäköisesti ensimmäisten joukossa sairastamani syövän takia. Sain rokotukset muutenkin etuajassa, koska kuulun riskiryhmään. Otan vaikka neljännen, viidennen ja kuudennenkin piikin, kunhan vaan tää koronapiina päättyisi! Oon niin kyllästynyt tähän maskien kanssa pelleilyyn ja kapakoiden aukiolorajoituksiin. Haluun taas päästä baariin aamuun asti dokaamaan ja karaokea hoilaamaan!

Vierailija
2/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otan, jos saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, jos saan. En kuulu riskiryhmään.

Vierailija
4/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otan.

Vierailija
5/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Otan vielä sen kymmenennenkin.

En halua sairastua koronaan. Rokotteesta kieltäytyvät käytännössä valitsevat sairastumisen.

Vierailija
6/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksen ottaisi, otan mielelläni vaikka neljännenkin. Eikä mua kyllä maskitkaan haittaa, aion flunssakausina käyttää niitäkin. Mitä se sinun persettäsi kutittaa?

Vierailija
7/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Otin hepatiittirokotettakin kolme annosta, joten miksen sitten tätäkin.

Vierailija
8/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, jos vain saan. Korona on niin perkeleellinen tauti (olen nähnyt läheltä), että tarvittaessa käyn rokotettavana vaikka kerran kuussa.

Vierailija
9/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti otan. Saan sen todennäköisesti ensimmäisten joukossa sairastamani syövän takia. Sain rokotukset muutenkin etuajassa, koska kuulun riskiryhmään. Otan vaikka neljännen, viidennen ja kuudennenkin piikin, kunhan vaan tää koronapiina päättyisi! Oon niin kyllästynyt tähän maskien kanssa pelleilyyn ja kapakoiden aukiolorajoituksiin. Haluun taas päästä baariin aamuun asti dokaamaan ja karaokea hoilaamaan!

Sulla on elämänarvot hukassa

Bailaamaan, saatko sytostaatteja?

Oletko menettänyt järkesi myös.

Vierailija
10/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni otan, jos annetaan. Maskia tai hengitys suojaa aion köyttää vielä pitkään, ehkä julkisissa ja ruuhkaisissa kaupoissa aina jatkossa. En halua mitään muitakaan pöpöjä.

Vierailija
11/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti, jos vain saan. Korona on niin perkeleellinen tauti (olen nähnyt läheltä), että tarvittaessa käyn rokotettavana vaikka kerran kuussa.

Eipä ole kummonen tauti

Olen sairastanut

Vierailija
12/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koronasta huolissani, mutta otan, että pääsen matkustelemaan.

Vierailija
13/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotukset sen mukaan mitä suositellaan. Ei minun maallikkona tarvitse vaivata tällaisilla asioilla päätäni, tutkijat ja viranomaiset ovat sitä varten että laativat suositukset ja toimintaohjeet. En jättäisi autostakaan öljyjä vaihtamatta vaikka joku höpsismiporukka rupeaisi sellaista kampanjoimaan.

Vierailija
14/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitkään aikaan. Toistakin vasta mietin. THL jossain esitti, että se yksikin riittäisi sairastetun koronan jälkeen.

Sairastin siis koronan viime keväänä ja olen saanut nyt yhden rokotuksen.

Vierailija
15/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otan. Työni puolesta saan sen luultavasti ensi kuussa. 

Vierailija
16/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäpotilas en usko että olet. Syöpäpotilas ei suunnittele dokaamista aamuun EI Pysty!!!!

Vierailija
17/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin otan. Kuulun ykkösriskiryhmään.

Vierailija
18/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut testatusti koronan joka ei ollut lievää flunssaa kummempi. Ihmetyttää, miksi sairastettu tauti ei käy immuniteettisuojaksi vaan yhä pitäisi juosta rokotuksissa. Kolmatta en ota, varmasti kahdessakin oli jo liikaa.

Vierailija
19/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kertaa olen influenssarokotteenkin ottanut? Kyllä, tulen ottamaan koronarokotteenkin jatkossa säännöllisesti.

Vierailija
20/57 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on elämänarvot hukassa

Bailaamaan, saatko sytostaatteja?

Oletko menettänyt järkesi myös.

Sairastin syövän neljä vuotta sitten. Silloin sain kyllä sytot, leikkauksen, sädehoidot, koko hoidon. Syövän kanssa meni koko vuosi, eikä rankkojen hoitojen aikana tosiaankaan juhlittu. Nyt olen terve ja jaksan, haluan ja saan bailata vaikka aamuun asti, jos huvittaa. Ja baarit on auki.