meinaatko todellakin ottaa vielä kolmannenkin rokotuksen?
Itse lopetan tän leikin toiseen, saa riittää hallituksen hulluus. Ei kiinnosta, vaikka koronapassi vaatisi kolme tai neljä, hv.
Kommentit (57)
Tietysti. Otan vielä sen kymmenennenkin.
En halua sairastua koronaan. Rokotteesta kieltäytyvät käytännössä valitsevat sairastumisen.
No miksen ottaisi, otan mielelläni vaikka neljännenkin. Eikä mua kyllä maskitkaan haittaa, aion flunssakausina käyttää niitäkin. Mitä se sinun persettäsi kutittaa?
Kyllä. Otin hepatiittirokotettakin kolme annosta, joten miksen sitten tätäkin.
Ehdottomasti, jos vain saan. Korona on niin perkeleellinen tauti (olen nähnyt läheltä), että tarvittaessa käyn rokotettavana vaikka kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti otan. Saan sen todennäköisesti ensimmäisten joukossa sairastamani syövän takia. Sain rokotukset muutenkin etuajassa, koska kuulun riskiryhmään. Otan vaikka neljännen, viidennen ja kuudennenkin piikin, kunhan vaan tää koronapiina päättyisi! Oon niin kyllästynyt tähän maskien kanssa pelleilyyn ja kapakoiden aukiolorajoituksiin. Haluun taas päästä baariin aamuun asti dokaamaan ja karaokea hoilaamaan!
Sulla on elämänarvot hukassa
Bailaamaan, saatko sytostaatteja?
Oletko menettänyt järkesi myös.
Mielelläni otan, jos annetaan. Maskia tai hengitys suojaa aion köyttää vielä pitkään, ehkä julkisissa ja ruuhkaisissa kaupoissa aina jatkossa. En halua mitään muitakaan pöpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti, jos vain saan. Korona on niin perkeleellinen tauti (olen nähnyt läheltä), että tarvittaessa käyn rokotettavana vaikka kerran kuussa.
Eipä ole kummonen tauti
Olen sairastanut
En ole koronasta huolissani, mutta otan, että pääsen matkustelemaan.
Otan rokotukset sen mukaan mitä suositellaan. Ei minun maallikkona tarvitse vaivata tällaisilla asioilla päätäni, tutkijat ja viranomaiset ovat sitä varten että laativat suositukset ja toimintaohjeet. En jättäisi autostakaan öljyjä vaihtamatta vaikka joku höpsismiporukka rupeaisi sellaista kampanjoimaan.
En pitkään aikaan. Toistakin vasta mietin. THL jossain esitti, että se yksikin riittäisi sairastetun koronan jälkeen.
Sairastin siis koronan viime keväänä ja olen saanut nyt yhden rokotuksen.
Syöpäpotilas en usko että olet. Syöpäpotilas ei suunnittele dokaamista aamuun EI Pysty!!!!
Olen sairastanut testatusti koronan joka ei ollut lievää flunssaa kummempi. Ihmetyttää, miksi sairastettu tauti ei käy immuniteettisuojaksi vaan yhä pitäisi juosta rokotuksissa. Kolmatta en ota, varmasti kahdessakin oli jo liikaa.
Montakohan kertaa olen influenssarokotteenkin ottanut? Kyllä, tulen ottamaan koronarokotteenkin jatkossa säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti otan. Saan sen todennäköisesti ensimmäisten joukossa sairastamani syövän takia. Sain rokotukset muutenkin etuajassa, koska kuulun riskiryhmään. Otan vaikka neljännen, viidennen ja kuudennenkin piikin, kunhan vaan tää koronapiina päättyisi! Oon niin kyllästynyt tähän maskien kanssa pelleilyyn ja kapakoiden aukiolorajoituksiin. Haluun taas päästä baariin aamuun asti dokaamaan ja karaokea hoilaamaan!
Sulla on elämänarvot hukassa
Bailaamaan, saatko sytostaatteja?
Oletko menettänyt järkesi myös.
Sairastin syövän neljä vuotta sitten. Silloin sain kyllä sytot, leikkauksen, sädehoidot, koko hoidon. Syövän kanssa meni koko vuosi, eikä rankkojen hoitojen aikana tosiaankaan juhlittu. Nyt olen terve ja jaksan, haluan ja saan bailata vaikka aamuun asti, jos huvittaa. Ja baarit on auki.