Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolisosi sanoma ulkonäköösi liittyvä kommentti on loukannut

Vierailija
02.11.2014 |

sinua eniten?
Mulle mies puristeli yhden kerran kesken seksin mun vatsamakkaroita ja sanoi että "kyllä sullakin vielä tätä kiinteytettävää löytyy". :-(
Johan lopsahti tunnelma.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:41"]

"Mies" (heittomerkit siksi että kunnon mies ei hauku hoikkaa naista läskiksi) on haukkunut mua läskiksi vaika olen normaali painoinen 160/55. Haaveilee ilmeisesti lapsenvartaloisesta naisesta, todella epäilyttävää... :( . Vihaan miestäni, itseään täynnä oleva kusipää!

[/quote]Joo mies ei hauku edes isoa naista läskiksi jos on kerran sellasen itelleen ottanut ja vaikkei oliskaan. Perkele.

Vierailija
82/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, harmittaa teidän puolesta! Tosi tökeröitä kommentteja monen puolisolta. Oma mies ei ole koskaan haukkunut mua, enkä minä sitä. Kunnioitetaan toinen toistamme, ei tulisi mieleenkään loukata toista esim. ulkonäön mollaamisella. Pikemminkin puolin ja toisin heitellään päivittäin positiivisia kommentteja tyyliin "hyvä peppu!", ja 14 v oltu yhdessä. Pitää muuten suhteen pirtsakkana, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen puolisoni ei ole sanonut mitään negatiivista vartalostani, mikä on minusta jopa outoa. Edelliset ovat sen sijaan sanoneet, että muistutan vartaloltani miestä ja että tissini ovat liian pienet.

Vierailija
84/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin, että mikset ole koskaan sanonut minua kauniiksi (koska omasta mielestäni (ja monien muidenkin) mielestä olen aika kaunis) mies vastasi:

-Et ole mielestäni kaunista ihmistyyppiä.

Satutti. Kirveli ja suorastaan tyrmistytti. Että minkähänlainen se "ihmistyyppi" sitten on, joka hänen mielestään on kaunis. Ei suostu kertomaan. Eikä suostu kehumaan ulkonäköäni, vaikka tapahtuneesta on jo monta vuotta. Jos olen oikei oikein vimosen päälle tälläytynyt, niin sitten saattaa sanoa, että näytä hyvältä. (Mutten koskaan kauniilta kai sitten.) :(

Kyllä se satuttaa. Ja en ole enää pitkään aikaan nähnyt itsekään enää itseäni kauniina. :'(

Vierailija
85/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:52"]

Naiseni loukkasi minua verisesti sanomalla: "Eihän tuo norsunmela minuun mahdu". Tuntui jotenkin ahdistavalta, kun henkilökohtaisia ominaisuuksiani dishumanisoidaan!

[/quote]

Ehkä olit ensin loukannut naistasi noilla dishumanisoivilla anglismeillasi.

[/quote]

Kiitos avartavasta naisnäkökulmastasi;)

[/quote]

Heei, tää on selvästi se miesnäkökulma, joka ei ollut kuullut sublimaatiosta peruskoulussa. :)

[/quote]

Elämä on ihmeellinen lahja ja mieletön mahdollisuus. On hienoa, että on olemassa kanssaihmisiä, jotka omistavat koko elämänsä muiden tarkkailuun oman elämisensä kustannuksella. Olen oppinut heiltä erään asian: kohtalon langettamaa elämäntehtävää ei yksinkertaisesti voi eikä tarvitse ymmärtää.

Vierailija
86/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kommentoinut ikävästi, kehunut vaan. Itse olen joskus kysynyt kun silitteli (pulleaa) mahaansa että onko se mun. Huumorilla tarkoitin ja huumorilla otti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi