Mikä puolisosi sanoma ulkonäköösi liittyvä kommentti on loukannut
sinua eniten?
Mulle mies puristeli yhden kerran kesken seksin mun vatsamakkaroita ja sanoi että "kyllä sullakin vielä tätä kiinteytettävää löytyy". :-(
Johan lopsahti tunnelma.
Kommentit (86)
Onko miehesi mun entinen salarakas? Häneltä tuli joskus vastaavanlaisia kommentteja. Onneksi on historiaa jo.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:49"]
sinua eniten? Mulle mies puristeli yhden kerran kesken seksin mun vatsamakkaroita ja sanoi että "kyllä sullakin vielä tätä kiinteytettävää löytyy". :-( Johan lopsahti tunnelma.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:11"]
Ei sano suoraaan mut kehuu muita. Laivalla kaveriporukassa toiselle naiselle "miten voi olla noin kaunis nainen" kun seisoin vieressä. Kaikki meni ihan hiljaisiksi ja katsoi varovasti mua.
[/quote]
Tää kommentti on näistä jotenkin surullisin :( Miettii jos omalla kohdalla näkisi miehen katsovan toista naista tietyllä tavalla ja sanoisi noin, itse kuuntelisi vieressä...
[/quote]
Eihän se kivalta tuntunut, vaikka tiedän etten missitasoa todellakaan ole. Ehkä eniten jurppi kuitenkin ne muiden osaaottavat katseet.
Toisella kerralla sen kaverit oli tulossa meille tyttöystävineen. Manasin että hitto kun ei ole edes meikkiä päällä johon tokaisi tyyliin eihän_ne_nyt_sua_kato "No onhan niillä itellä hyvännäköiset kinkut"
Tunnekylmä suomi-tahvo siis. Nyt muuten tajusin miksi itsetuntonikin on laskenut tässä :DD
Vaikka kuinka yritän miettiä, niin en keksi yhtään kertaa, että mieheni olisi sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni. Olen ihan kivan näköinen, mutta varmasti löytyy huonoja puolia, jos niitä haluaa löytää. Fiksu mies keskittyy kuitenkin vain niihin hyviin ominaisuuksiin ja muistaa kehua niitä.
"Olet koko tämän baarin rumin nainen". Ei ollut yhtään alkoholia ottanut, ja oli todella iso baari jossa hirveä määrä ihmisiä joten kiitos vaan.
"Sä oot ihan sairaan läski" "oot oikeasti tosi lihava, etkö tajua sitä??" "Oikeesti sä oot kunnon pullukka plösö tonnikeiju" "oot läskein muija ikinä!" Näitä läskikommentteja riittää, niitä saa kuulla kokoajan. Olen kylläkin lievästi ylipainoinen mutta silti, kokoajan saa kuulla.
"Sulla on tosi rumat miesmäiset hiukset, ihan ku isälläs". Minulla on pitkät hiukset ja ei muistuta millään tavalla isäni hiuksia, ei edes väriltään... Mistähän se tuonkin kommentin keksi.
"sulla on kamalat silmänaluset ja finnit, oot oikeasti ihan helvetin ruma!! Etkö tajua sitä?!" Kiitos vaan. Ihan samanlaiset silmänaluset kun kaikilla jotka tunnen, ei pusseja ollenkaan ja vähän tummat joo ennen meikkiä mutta se on aika tavallista että silmien alapuolella oleva iho on vähän tummempaa... Finnejä on jonkun verran hormoniongelmista johtuen mutta ovat paranemaan päin kokoajan, nytkin YKSI finni ja siitä saa kuulla tältä herralta...
"hyi helvetti noita sun luomia, poistattaisit ne kaikki!!" Minulla on vartalossani hyvin paljon luomia, jos lasken vaikka yhden käsivarren niin siinä jo yli 100. Kiva niitä kaikkia tuhansia luomia poistaa... Kasvoissa ei kuitenkaan ole.
"hyi noita sun kulmakarvojas, nyppisit ne pois!" Nypin kyllä vähintään viikottain kaikki ylitulevat karvat...
"KUKAAN ei halua sua! Sä et tajua kuinka saatanan ruma olet! Et saisi KETÄÄN jos jätän sut!!! Oot niin paska. Et edes vanha pappaa saisi, ehkä jonkun epätoivoisen ahmetin saisit jos se olisi sokea!" hmm... Minua kyllä isketään hyvin usein baareissa ja muutenkin kaduilla, ihan suomalaiset hyvännäköiset miehet. Olenhan 22v blondi kaunis nainen kuitenkin, vaikken ole laiha niin kyllä minua silti isketään, hieman vain vähemmän kun laihoja kavereitani.
"Minä olen maailman komeimpia miehiä,vain muutamat näyttelijät maailmassa ovat yhtä komeita ja sitten olen tuollaisen maailman rumimman naisen kanssa!! Etkö tajua kuinka onnekas olet ?!" Juuh... Ei tähän voi kun nauraa. Ei todellakaan ole mikään adonis tämä mies. Kaikki kaverini ja perheeni jne pitävät häntä rumana. En halua haukkua hänen ulkonäköä koska en sen takia hänen kanssaan ole mutta ärsyttää kun minun ulkonäköäni hän aina haukkuu... Vaikkei olisi varaa haukkua. Niin ja miehellä ikää 31v...
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:11"]
Ei sano suoraaan mut kehuu muita. Laivalla kaveriporukassa toiselle naiselle "miten voi olla noin kaunis nainen" kun seisoin vieressä. Kaikki meni ihan hiljaisiksi ja katsoi varovasti mua.
[/quote]
Tää kommentti on näistä jotenkin surullisin :( Miettii jos omalla kohdalla näkisi miehen katsovan toista naista tietyllä tavalla ja sanoisi noin, itse kuuntelisi vieressä...
[/quote]
Eksäni ei koskaan kehunut minua vaikka olisin laittautunut, muisti kyllä huomautella silloin kun en ollut laittautunut. Lopulta lähdin lätkimään juuri tuollaisen vieressäni lauotun "miten onkaan hyvännäköinen nainen" -kommentin jälkeen. Enkä ole katunut.
26: Miksi jatkat tuollaista suhdetta?
Olin 168/48, ja poikaystävä nimitteli pullukaksi. Jaksoi aina kommentoida kuinka joku toinen tyttö on minua selvästi hoikempi, ja yritti puristella jenkkakahvojani osoittaakseen kuinka iso olen. Outo tyyppi.
Minulla oli mitättömän pienet löysää nahkaa olevat AA kupin rinnat(imetyksistä menivät). Mieheni aina valehteli kirkkain silmin että joo hyvät ne on. Kuitenkin kerran kun oltiin menossa petiin se sanoi että ota nuo loppanan tuet pois....Kun kyselin että pitäiskö laitattaa implantit niin oli hirveästi vastaan, kun ovat niin kalliitkin.
Minulla on nyt implantit ja mieheni tykkää niistä valtavasti.Kerran sanoin että mitä jos kävisin otattaan ne pois, ku luomurinnat on nyt in, niin se sanoi että elä herrajumala poistata niitä....
Exä sanoi että "kyllähän me molemmat tiedetään, ettei mitään malleja olla"
"Mies" (heittomerkit siksi että kunnon mies ei hauku hoikkaa naista läskiksi) on haukkunut mua läskiksi vaika olen normaali painoinen 160/55. Haaveilee ilmeisesti lapsenvartaloisesta naisesta, todella epäilyttävää... :( . Vihaan miestäni, itseään täynnä oleva kusipää!
Mä oon tentannut miestäni kertomaan rehellisiä mielipiteitä ulkonäöstäni ja vannottanut sitä sanomaan suoraan jos päästän itseni rupsahtamaan. En ole mikään missi, korkeitaan perusnätti suomalainen siideritytteli. Mies on fiksu eikä oo kertaakaan erehtynyt sanomaan mitää negatiivistä muttei myöskään kehu täydellisyyttä tms (en mä edes uskois ). Haluan antaa miehelle vain parasta mitä ansaitsee.
Kerran alkuaikoina kun puhuttiin silareiden otosta noin yleensä ja sanoin etten vois hankkii, hän sanoi että "paitsi ehkä vanhana kun oot jo imettänyt?" Tuntui että mun tissit on liian pienet sen makuun tms Myöhemmin on kyl sanonut että luonnottomathan sellaset silarit olis ja alkuinnostuksen jälkee ei nekään enää hetkauttaisi. Mulla on nyt ihan normit b kupit ja mies kyllä osoittanut tykkäävänsä :D
34 lisään vielä että ex kyllä haukkui läskiksi nimenomaan kun ties että se on mulle ongelma!! 155/55
Naiseni loukkasi minua verisesti sanomalla: "Eihän tuo norsunmela minuun mahdu". Tuntui jotenkin ahdistavalta, kun henkilökohtaisia ominaisuuksiani dishumanisoidaan!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:52"]
Naiseni loukkasi minua verisesti sanomalla: "Eihän tuo norsunmela minuun mahdu". Tuntui jotenkin ahdistavalta, kun henkilökohtaisia ominaisuuksiani dishumanisoidaan!
[/quote]
Ehkä olit ensin loukannut naistasi noilla dishumanisoivilla anglismeillasi.
Kun olin viimeisilläni raskaana ja mahaan oli yhdessä yössä tullut mielettömät raskausarvet, joita itse peilin edessä kauhistelin. Ex-mies ja lapsen isä sanoi "onpa tuo siun mahas ruma".
Ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen "ei tää ihan samalta tuntunut"
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:52"]
[/quote]
Ehkä olit ensin loukannut naistasi noilla dishumanisoivilla anglismeillasi.
[/quote]
Kiitos avartavasta naisnäkökulmastasi;)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:33"]
Kauheita miehiä (ja yksi manboobseja haukkunut nainen)!
Miten voi olla kehumatta omaa naista kun sellaiseen on kuitenkin sekaantunut? Pakkohan siitä on silloin tykätä. En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Suoranaista haukkumista ei tietenkään voi ymmärtää senkään vertaa.
[/quote]
Ei miehille ole koskaan ollut ongelma haukkua naista ulkonäöllisesti. Se vaan täytyy tehdä seksin jälkeen että saanti on taattu, ei koskaan aiemmin.