Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolisosi sanoma ulkonäköösi liittyvä kommentti on loukannut

Vierailija
02.11.2014 |

sinua eniten?
Mulle mies puristeli yhden kerran kesken seksin mun vatsamakkaroita ja sanoi että "kyllä sullakin vielä tätä kiinteytettävää löytyy". :-(
Johan lopsahti tunnelma.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme menossa mieheni veljen häihin ja olin pukeutunut kaikkien mielestä kauniiseen ja laadukkaaseen kotelomekkoon, meikannut itseni huolellisesti, laittanut hiukset niin hyvin kuin osasin ja laittanut jalkaan myös korkokengät. Nuorin lapsemme oli silloin noin 8 kk vanha, vanhempi n. 2,5 vuotias, mutta olin ihan timmissä kunnossa. Olimme ajaneet kotoa pari kilometriä kun mieheni kääntyi katsomaan minua ja sanoi, että "et sitten mummomaisempaa mekkoa löytänyt?". Tunnelma oli totaalisen pilalla eikä parantunut vaikka kaikki muut kehuivatkin. Kotona mekko lensi kaapin perälle ja sen jälkeen en ole enää mielestäni kauniilla vaatteilla revitellyt.

Mies on sanonut sen jälkeenkin ikäviä kommentteja ulkonäöstäni ja olen niistä hänelle sanonut. Enää kommentteja ei tule, ei kielteisiä, mutta ei myöskään myönteisiä.

Vierailija
2/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on melkoset tissit"

... olen mies :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:29"]

[/quote]

uuuhhh manboobs

Vierailija
4/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole kommentoinut mitenkään ulkonäköäni. Ei myöskään sitä kun laihduin ja kiinteydyin liikunnan ansiosta. Hommasi itsellen salarakkaan.

Vierailija
5/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi joskus alkuaikoina: tää on vähän ku vampyyria pussailis

Minulla on siis ulospäin töröttävät kulmahampaat joiden oikomiseen ei ole ollut rahaa. 

Vierailija
6/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvoissa pari luomea, jotka nyt olen päättänyt poistattaa. Ne on ollu mulla ihan aina, jotenkin olen niihin niin tottunut, etten ajattele sitä itse juurikaan. Joskus teininähän se oli maailmanloppu kun luomien lisäks naama kiilsi finneistä... No mut asiaan.

Tulin Pulssista pois autoon ja mies kysy et no, millon noi poistetaan? Sanoin että menen vielä toiselle lääkärille kun tämä ensimmäinen ei osannut sanoa otetaanko veitsellä vai laserilla. Miehen siskon häät oli tuolloin tulevana viikonloppuna ja mies sanoi heti harmistuneesti: "niin eli et ehdi saamaan häihin pois noita?" Olin vähän o_O tällä ilmeellä ja sanoin että hyvähän just näin, naamassani olis joko tikit tai punaiset kolot häissä jos lääkäri ne nyt olis napannut. Mies oli hiljaa. Kysyin sitten että miten musta tuntuu että tää on sulle isompi asia kuin mulle itselleni niin mies sanoi et eiii ei se ole hänelle iso asia. Sit hän jatkoi: "rumentaako noi sua sun mielestä?" -tota... Rumentaako susta? "Ei kuhan kysyin" . Voitte varmasti kuvitella mitä mieheni oikeasti näistä on mieltä.. Eihän luomet varsinkaan kasvoissa kauniita ole mutta kamoon?

Toinen tuli mieleen kun odotin esikoistani ja mies tokaisi joku kerta "kun lapsi syntyy saat alkaa käyttää vähän äidillisempiä vaatteita"
Okei? Mistä tuokin tuli.. Tyylini ei todellakaan ole mitkään tissitopit ja kuviofarkut, tavallisen nuoren naisen lookki vaan....

Vierailija
7/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiksi lehmäksi on haukkunut monet kerrat. Positiivista kommenttia harvoin.

"Paras" oli pettämisen jälkeen: "Jos minä kerrankin kiihotun jostakin naisesta niin ei se voi olla väärin."

Vierailija
8/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:29"]

[/quote]

uuuhhh manboobs

[/quote]

Tartteeko siinä vielä sunkin vittuilla? Mikä on sun heikko kohtas? 

Vierailija
9/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomatta jättäminen. Voivottelee kyllä jos tukka päässyt pitkäksi tai leuassa tuntuu pari karvaa. Jos olen nätiksi itseni laittanut, ei kehuja tule, en muista 15 vuoden aikana saaneeni kertaakaan kehua. Paitsi kun olen ajanut säärikarvat.

Vierailija
10/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ethän sä mikään missi ole" , kun tuli puhetta mun ulkonäöstä. Tuntu tosi pahalta. Mies kuitenkin selitteli, että mieltää missityypin tietynlaiseksi ja minä en ole sellainen. Hyvin pelastettu, mutta on se mieleen jäänyt.

Vierailija
11/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yks ilta humalassa päätti järjestää ( hänelle) tärkeimmät kehon osani paremmuusjärjestykseen. " Ensin mä tykkään sun naamasta, sit sun tisseistä ja sit kropasta ja sitten vasta sun pillusta" Oli tosi mieltä ylentävä kommentti, enkä ole sitä vieläkään unohtanut. Itse kun en mielestäni ole mikään kaunotar ja kroppakin tisseineen on aika ruma. Miehen eksällä on tosi kaunis kroppa ja kehui tätä kerran. Joten..... Pilluni täytyy oikesti olla huono ja onhan mulla pari lastakin.

Vierailija
12/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot liian laiha nykyään"

Vierailija
13/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:49"]sinua eniten?
Mulle mies puristeli yhden kerran kesken seksin mun vatsamakkaroita ja sanoi että "kyllä sullakin vielä tätä kiinteytettävää löytyy". :-(
Johan lopsahti tunnelma.
[/quote]
Ei mikään!

Vierailija
14/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano suoraaan mut kehuu muita. Laivalla kaveriporukassa toiselle naiselle "miten voi olla noin kaunis nainen" kun seisoin vieressä. Kaikki meni ihan hiljaisiksi ja katsoi varovasti mua.

Vierailija
15/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän miehet on tosi komeita ja herkkuja muutenkin?!

Vierailija
16/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läski" kun otin kolmatta palaa pullaa. Tottahan se tietysti..

Itse olen kusipääksi. Ehkä me ollaan tasoissa.

Vierailija
17/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sano että sun perse on levinny. mä vaan että kiitti vitusti. mies yritti pelastaa "ajattele että vielä näin monen vuoden jälkeenkin mä katon sun persettä" ei auttanu.

Vierailija
18/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:50"]

Läskiksi lehmäksi on haukkunut monet kerrat. Positiivista kommenttia harvoin. "Paras" oli pettämisen jälkeen: "Jos minä kerrankin kiihotun jostakin naisesta niin ei se voi olla väärin."

[/quote]

No nyt vittu oikeesti JSSAP!

Vierailija
19/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:11"]

Ei sano suoraaan mut kehuu muita. Laivalla kaveriporukassa toiselle naiselle "miten voi olla noin kaunis nainen" kun seisoin vieressä. Kaikki meni ihan hiljaisiksi ja katsoi varovasti mua.

[/quote]

Tää kommentti on näistä jotenkin surullisin :( Miettii jos omalla kohdalla näkisi miehen katsovan toista naista tietyllä tavalla ja sanoisi noin, itse kuuntelisi vieressä...

Vierailija
20/86 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita miehiä (ja yksi manboobseja haukkunut nainen)!

Miten voi olla kehumatta omaa naista kun sellaiseen on kuitenkin sekaantunut? Pakkohan siitä on silloin tykätä. En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Suoranaista haukkumista ei tietenkään voi ymmärtää senkään vertaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi