Mikä puolisosi sanoma ulkonäköösi liittyvä kommentti on loukannut
sinua eniten?
Mulle mies puristeli yhden kerran kesken seksin mun vatsamakkaroita ja sanoi että "kyllä sullakin vielä tätä kiinteytettävää löytyy". :-(
Johan lopsahti tunnelma.
Kommentit (86)
Exäni sanoi mulle että en ole mitenkään erityisen kaunis.ja et luulen itestäni liikoja..ja aika paljon muita naisia kehui.itsetunto laski ton suhteen aikana todella paljon.
Sivistyksen taso ja sanomisten laatu kumppanille - yllätys, yllätys- korreloivat, enkä nyt tarkoita sivistyksellä pelkkää lukeneisuutta, vaan fiksuutta syvällisemmin.
TM
oon Kuulemma kavereiden ja useiden miesten mielstä tosi nätti, mutta mieheni ei kehu ikinä! Jos tälläydyn ja kysyn et onko hyvä niin paras kehu minkä saa on ihan kiva paita... Oon sanonut et olisi joskus kiva saada joku kehu niin vastaa että pitääkö ruveta valehtelemaan vai? Itsetunto on ollut aina surkea mutta nykyään jo ok, silti vaivaa. Ei ole mustasukkainen ym ja voi yhtäkkiä sanoa :voisit ruveta jumppaamaan, hei kiva kaksoisleuka ym. Enkä pidä itseäni pahana kolmen lapsen äiti alle60kg, muodot on ja 165pitkä...
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:52"]
Naiseni loukkasi minua verisesti sanomalla: "Eihän tuo norsunmela minuun mahdu". Tuntui jotenkin ahdistavalta, kun henkilökohtaisia ominaisuuksiani dishumanisoidaan!
[/quote]
Ehkä olit ensin loukannut naistasi noilla dishumanisoivilla anglismeillasi.
[/quote]
Kiitos avartavasta naisnäkökulmastasi;)
[/quote]
Heei, tää on selvästi se miesnäkökulma, joka ei ollut kuullut sublimaatiosta peruskoulussa. :)
Voin jatkaa sivistämistäsi. Se on dehumanisaatio, jos haluat käyttää jotain tuonkaltaista sanaa. Dishumanisaatio ei ole oikea sana.
Mulla on ylitaipuvat kyynärpäät ja polvet. Exä jaksoi aina käskeä mua pitämään käsiäni ja jalkojani tietyllä tavalla ettei ne mun niveleni näkyneet, kun sitä kuulemma alkoi oksettaa, jos mun nivelet näkyi.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:09"]Yksi ex makoili sängyllä ja hiveli tissiäni. Sanoi sitten "on tää ihan ok:n näköinen". Osui sitten nänninsivuun siten, että nänni kovettui, sanoi heti "hyi yäk, ei se ookaan".
[/quote]
Anteex, tää rupes naurattamaan. :`D
Metrin leveä perse. Painoindeksi n. 20.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:32"]Exäni sanoi mulle että en ole mitenkään erityisen kaunis.ja et luulen itestäni liikoja..ja aika paljon muita naisia kehui.itsetunto laski ton suhteen aikana todella paljon.
[/quote]
sama, eikä ole edes ex! Myös että löysä perseeni on turn off.
Onneks olkoon teille, olette useimmat naimisissa suomalaisen kanssa! Mä olen seurustellut vain ulkomaalaisten kanssa vakavammin, eikä yksikään ole kommentoinut mitään ulkonäköni elementtiä kielteisesti. En voisi edes kuvitella, että esim. brittimieheni haukkuisi mun ulkonäköä, tai kenenkään naisen, ainakaan ääneen. Törkeätähän tuollainen on.
Ei tule mitään tiettyä mieleen erityisesti, mut onhan näitä...
"Miks sun tukkas on noin räjähtäny?"
"Miks sulla on tollaset vaatteet?"
"Ällöttävää kun sun lonkkaluut näkyy noin" (sukuvika)
"Hyi vittu mikä paita, et varmana laita tota päälles julkisella paikalla"
Jne. Aika pikkujuttuja, mutta silti sillä hetkellä loukkaavia.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:37"]
Onneks olkoon teille, olette useimmat naimisissa suomalaisen kanssa! Mä olen seurustellut vain ulkomaalaisten kanssa vakavammin, eikä yksikään ole kommentoinut mitään ulkonäköni elementtiä kielteisesti. En voisi edes kuvitella, että esim. brittimieheni haukkuisi mun ulkonäköä, tai kenenkään naisen, ainakaan ääneen. Törkeätähän tuollainen on.
[/quote]
Täytyy kyllä nyt sanoa että pikkuisen olen itsekin taipuvainen tälläiseen negatiiviseen etniseen yleistämiseen... Ei minullekaan ole tullut mieheltä pahoja kommentteja (tosimielellä) ja joskus hänkin on miettinyt että onko suomalaisilla miehillä jotenkin ns. herrasmiesmäisyys hukassa kun on kuunnellut suomalaisten kavereidensa juttuja. Ei tietenkään voi sanoa että kaikki suomalaiset miehet ovat sellaisia, mutta aika yleistä on se oman itsensä näkeminen jumalaisena adoniksena ja vaimon näkeminen paljon huonommassa valossa.
"En olis ikinä uskonu että kiihotun pienistä tisseistä!" Joo, jotkut ei välttämättä tuosta loukkaantuisi mutta omaan korvaani särähti.... muutenkaan en pienistä rinnoistani tykkää ja toinen sanoo sen ääneen. Hyvä että sentään kiihottaa!:Dd
Oltiin exäni kanssa rannalla ja auringonpaisteessa näkyvät kaikki pienetkin ihokarvat (esim. kasvoissa, selässä yms). Ex vähän aikaa siinä toljotti kun otin aurinkoa ja tokas: "Sähän oot paljo karvasempi kun minä!". Muitakin inhottavia kommentteja tuli mm painosta (olin normaalipainoinen) ja näppylöitä tuli osoittelemaan "sulla on aika paljo tommosia tossa". Kiitti vaan, olen kyllä tietoinen että iho ei ollut parhaimmassa kunnossa :)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:52"]
Naiseni loukkasi minua verisesti sanomalla: "Eihän tuo norsunmela minuun mahdu". Tuntui jotenkin ahdistavalta, kun henkilökohtaisia ominaisuuksiani dishumanisoidaan!
[/quote]
Ehkä olit ensin loukannut naistasi noilla dishumanisoivilla anglismeillasi.
[/quote]
Kiitos avartavasta naisnäkökulmastasi;)
[/quote]
Heei, tää on selvästi se miesnäkökulma, joka ei ollut kuullut sublimaatiosta peruskoulussa. :)
Voin jatkaa sivistämistäsi. Se on dehumanisaatio, jos haluat käyttää jotain tuonkaltaista sanaa. Dishumanisaatio ei ole oikea sana.
[/quote]
Anteeksi, piti yläpeukuttaa.
Mun eksä sanoi, että hänellä seisoisi paremmin kanssani, jos hän olisi "sokea ja ehkä kuuro". Olin tuolloin 170/60 kg ja tein joskus mallintöitä. Huom! Paino sanalla EKSÄ.
Ei mitään ihan älyttömän pahaa kommenttia ole tullut, vielä. Eniten kuitenkin harmittaa ja se mikä laskee itsetuntoa on, että mies ei myöskään kehu ikinä. Saattaa vastata kyllä, jos kysyn erikseen että näytänkö hyvältä näin. Olisi joskus mukava kuulla kehujakin, kun niitä kuitenkin yrittää itse toiselle kertoa.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:42"]
Ei mitään ihan älyttömän pahaa kommenttia ole tullut, vielä. Eniten kuitenkin harmittaa ja se mikä laskee itsetuntoa on, että mies ei myöskään kehu ikinä. Saattaa vastata kyllä, jos kysyn erikseen että näytänkö hyvältä näin. Olisi joskus mukava kuulla kehujakin, kun niitä kuitenkin yrittää itse toiselle kertoa.
[/quote]
Tämä on tuttua! En saa kuin jonkun ynähdyksen vastaukseksi, yleensä en sitäkään. Pikemminkin naureskelee vaatevalinnoille, haluaa ehdottomasti makutuomariksi, etten valitse hulluuksia, ekalla tapaamiskerralla huomautti näpyistä jne. Joskus oikeasti ahdistaa, varsinkin kun olen joskus muilta miehiltä kuullut ihan muunlaista, positiivista kommenttia. Kyllä sitä omalta mieheltäänkin kaipaisi.
t. 10
"Sulla on aivan helvetin harvat hiukset! Päänahka paistaa!" ja naurua päälle...
Pahinta on se, ettei mies sano koskaan mitään mihinkään. Onkin pian ex ja aloitan ikuisen sinkkuuden prkl.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:26"]
Hämmästyneenä kysyn miksi jäätte näiden ääliömiehienne kanssa. Lusikat jakoon ja kusipäät mäkeen. Siinä ohjeeni teille!
[/quote]
Eikun pliis pitäkää tollaset kusipäät varattuina ettei niitä vaan lisää sinkkumarkkinoille enää tule.