Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolisosi sanoma ulkonäköösi liittyvä kommentti on loukannut

Vierailija
02.11.2014 |

sinua eniten?
Mulle mies puristeli yhden kerran kesken seksin mun vatsamakkaroita ja sanoi että "kyllä sullakin vielä tätä kiinteytettävää löytyy". :-(
Johan lopsahti tunnelma.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noi sun jalkapohjat on karmeet. "

Vierailija
44/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex- mies sanoi mua tankiks kun ootin lasta. Kerran sanoin, että päätä särkee, se sanoi että kyl hänenkin särkis jos ois tollane pää. (siis samainen mies sanoi)

Vierailija
45/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, se kun huomauttelee mun "kiitoradasta". Edellisellä muijalla ollut poslari ja vaikka mulla vain pieni siisti viiru niin on väärin..

Vierailija
46/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:06"]

"Olet koko tämän baarin rumin nainen". Ei ollut yhtään alkoholia ottanut, ja oli todella iso baari jossa hirveä määrä ihmisiä joten kiitos vaan. 

"Sä oot ihan sairaan läski" "oot oikeasti tosi lihava, etkö tajua sitä??" "Oikeesti sä oot kunnon pullukka plösö tonnikeiju" "oot läskein muija ikinä!" Näitä läskikommentteja riittää, niitä saa kuulla kokoajan. Olen kylläkin lievästi ylipainoinen mutta silti, kokoajan saa kuulla.

"Sulla on tosi rumat miesmäiset hiukset, ihan ku isälläs". Minulla on pitkät hiukset ja ei muistuta millään tavalla isäni hiuksia, ei edes väriltään... Mistähän se tuonkin kommentin keksi.

"sulla on kamalat silmänaluset ja finnit, oot oikeasti ihan helvetin ruma!! Etkö tajua sitä?!" Kiitos vaan. Ihan samanlaiset silmänaluset kun kaikilla jotka tunnen, ei pusseja ollenkaan ja vähän tummat joo ennen meikkiä mutta se on aika tavallista että silmien alapuolella oleva iho on vähän tummempaa... Finnejä on jonkun verran hormoniongelmista johtuen mutta ovat paranemaan päin kokoajan, nytkin YKSI finni ja siitä saa kuulla tältä herralta...

"hyi helvetti noita sun luomia, poistattaisit ne kaikki!!" Minulla on vartalossani hyvin paljon luomia, jos lasken vaikka yhden käsivarren niin siinä jo yli 100. Kiva niitä kaikkia tuhansia luomia poistaa... Kasvoissa ei kuitenkaan ole.

"hyi noita sun kulmakarvojas, nyppisit ne pois!" Nypin kyllä vähintään viikottain kaikki ylitulevat karvat...

"KUKAAN ei halua sua! Sä et tajua kuinka saatanan ruma olet! Et saisi KETÄÄN jos jätän sut!!! Oot niin paska. Et edes vanha pappaa saisi, ehkä jonkun epätoivoisen ahmetin saisit jos se olisi sokea!" hmm... Minua kyllä isketään hyvin usein baareissa ja muutenkin kaduilla, ihan suomalaiset hyvännäköiset miehet. Olenhan 22v blondi kaunis nainen kuitenkin, vaikken ole laiha niin kyllä minua silti isketään, hieman vain vähemmän kun laihoja kavereitani.

"Minä olen maailman komeimpia miehiä,vain muutamat näyttelijät maailmassa ovat yhtä komeita ja sitten olen tuollaisen maailman rumimman naisen kanssa!! Etkö tajua kuinka onnekas olet ?!" Juuh... Ei tähän voi kun nauraa. Ei todellakaan ole mikään adonis tämä mies. Kaikki kaverini ja perheeni jne pitävät häntä rumana. En halua haukkua hänen ulkonäköä koska en sen takia hänen kanssaan ole mutta ärsyttää kun minun ulkonäköäni hän aina haukkuu... Vaikkei olisi varaa haukkua. Niin ja miehellä ikää 31v...

[/quote]

Ja olet tuollaisen miehen kanssa, koska..?

Vierailija
47/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:03"]

Edelleen, se kun huomauttelee mun "kiitoradasta". Edellisellä muijalla ollut poslari ja vaikka mulla vain pieni siisti viiru niin on väärin..

[/quote]

Sanopa sille, että nyt kuule kiitoradalla onkin pitempi huoltopaussi. Juhannuksena sit voi taas taas mikrokoneet laskeutuu!

Vierailija
49/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotenkin vaikee uskoa et teillä on samat vanhemmat kun sun sisko on niin kaunis".. Tästä on niin monta vuotta aikaa, mutta vieläkin kirpasee, kun sitä ajattelen. Enkä ole semmonen pitkävihainen, negatiivisissa asioissa roikkuja. Tuo tuli vaan mieheni suusta niin yhtäkkiä ja vilpittömästi, ehkä se tapa millä hän sanoi sen kirpaisi vieläkin enemmän.. mutta huh, niitä kaikki selityksiä millä on yrittäny paikata tätä kommenttia. :D

Vierailija
50/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ex makoili sängyllä ja hiveli tissiäni. Sanoi sitten "on tää ihan ok:n näköinen". Osui sitten nänninsivuun siten, että nänni kovettui, sanoi heti "hyi yäk, ei se ookaan".

Vierailija
52/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:06"]"Olet koko tämän baarin rumin nainen". Ei ollut yhtään alkoholia ottanut, ja oli todella iso baari jossa hirveä määrä ihmisiä joten kiitos vaan. 

"Sä oot ihan sairaan läski" "oot oikeasti tosi lihava, etkö tajua sitä??" "Oikeesti sä oot kunnon pullukka plösö tonnikeiju" "oot läskein muija ikinä!" Näitä läskikommentteja riittää, niitä saa kuulla kokoajan. Olen kylläkin lievästi ylipainoinen mutta silti, kokoajan saa kuulla.

"Sulla on tosi rumat miesmäiset hiukset, ihan ku isälläs". Minulla on pitkät hiukset ja ei muistuta millään tavalla isäni hiuksia, ei edes väriltään... Mistähän se tuonkin kommentin keksi.

"sulla on kamalat silmänaluset ja finnit, oot oikeasti ihan helvetin ruma!! Etkö tajua sitä?!" Kiitos vaan. Ihan samanlaiset silmänaluset kun kaikilla jotka tunnen, ei pusseja ollenkaan ja vähän tummat joo ennen meikkiä mutta se on aika tavallista että silmien alapuolella oleva iho on vähän tummempaa... Finnejä on jonkun verran hormoniongelmista johtuen mutta ovat paranemaan päin kokoajan, nytkin YKSI finni ja siitä saa kuulla tältä herralta...

"hyi helvetti noita sun luomia, poistattaisit ne kaikki!!" Minulla on vartalossani hyvin paljon luomia, jos lasken vaikka yhden käsivarren niin siinä jo yli 100. Kiva niitä kaikkia tuhansia luomia poistaa... Kasvoissa ei kuitenkaan ole.

"hyi noita sun kulmakarvojas, nyppisit ne pois!" Nypin kyllä vähintään viikottain kaikki ylitulevat karvat...

"KUKAAN ei halua sua! Sä et tajua kuinka saatanan ruma olet! Et saisi KETÄÄN jos jätän sut!!! Oot niin paska. Et edes vanha pappaa saisi, ehkä jonkun epätoivoisen ahmetin saisit jos se olisi sokea!" hmm... Minua kyllä isketään hyvin usein baareissa ja muutenkin kaduilla, ihan suomalaiset hyvännäköiset miehet. Olenhan 22v blondi kaunis nainen kuitenkin, vaikken ole laiha niin kyllä minua silti isketään, hieman vain vähemmän kun laihoja kavereitani.

"Minä olen maailman komeimpia miehiä,vain muutamat näyttelijät maailmassa ovat yhtä komeita ja sitten olen tuollaisen maailman rumimman naisen kanssa!! Etkö tajua kuinka onnekas olet ?!" Juuh... Ei tähän voi kun nauraa. Ei todellakaan ole mikään adonis tämä mies. Kaikki kaverini ja perheeni jne pitävät häntä rumana. En halua haukkua hänen ulkonäköä koska en sen takia hänen kanssaan ole mutta ärsyttää kun minun ulkonäköäni hän aina haukkuu... Vaikkei olisi varaa haukkua. Niin ja miehellä ikää 31v...
[/quote]

Järkyttävää luettavaa.
Kerroit, ettet ole miehesi kanssa hänen ulkonäkönsä vuoksi. MIKSI ylipäänsä olet tuollaisen elukan kanssa? Mikä ominaisuus hänessä voi olla, että vapaaehtoisesti olet hänen kanssaan?

Vierailija
53/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, koska minua eivät hetkauta kenenkään sanomiset. Mies on joskus yrittänyt huomautella pepun leviämisestä, mutta eipä jaksa enää huomautella, kun en reagoi mitenkään. No siis oikeasti, mun peppu on mun peppu eikä kenenkään muun, eikä sen mittasuhteet kuulu kenellekään, ei edes miehelleni. Ennemmin heivaan koko miehen kuin rupean pokkuroimaan hänen sanomistensa mukaan.

Vierailija
54/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja teidän puolisoilla. Mä loukkaannuin omalleni kerran kun se sanoi, että mä näytän vanhalta kirjastovirkailijalta. Normaalioloissa olisin nauranut, mutta tuolloin olin kipeä ja väsynyt ja minun oli ollut pakko olla yliopistolla ympäripyöreitä päiviä, etten olisi reputtanut montaa pakollisen läsnäolon kurssia tai saanut järjettömiä määriä lisätehtäviä. Muita ulkonäköä koskevia loukkaavia kommentteja ei ole tullut. Vaatteitani on kyllä kommentoimassa kuin olisi isäni. "Laita nyt pipo päähän siellä on oikeasti kylmä" tai "et kai sä noita korkkareita ajatellut laittaa, me joudutaan kävelemään" yms. Noille kommenteille on tullut useaan otteeseen räjähdettyä, kun niitä on tarpeeksi kuunnellut.

Vierailija
55/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä sanonut mitään negatiivista (tai ainakaan ei ole mieleen jäänyt), josko ei kyllä juurikaan kehukaan. Joskus alkuaikoina sanoi että olen ulkonäöllisesti häntä paljon paremman näköinen eikä ymmärrä miten on minut saanut, joten ehkä koki että siinä on riittävästä kehumista? Mua on välillä harmittanut ettei mitenkään kommentoi kun vaikka laittaudun, mutta ehkä se on ihan hyvä kun näihin joihinkin vertaa. Aikamoisia tampioita joillain puolisoina.

Vierailija
56/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia juttuja, tuli tosi paha mieli teidän puolesta. Olen kai päässyt vähällä, kun pahin taitaa olla se, kun yksi ex sanoi, että eräs villapaita sai mut näyttämään kalastajamuijalta. Se oli kyllä siinä ihan oikeassa, mulla on leveät hartiat ja sellaiset massiiviset villapaidat saavat minut näyttämään tosi isolta, vaikka silloin olin aika hoikka. Olin vaan tuolloin 19-vuotiaana aika pihalla siitä, minkälaiset vaatteet imartelevat minua. 

Nykyinen mies vaan kehuu kauniiksi ja ihanaksi, vaikka objektiivisesti ottaen en tosiaankaan ole. :)

Vierailija
57/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän loukkaannuin, kun mies myönsi, ettei seksi kanssani raskausaikana kiinnostanut, koska lihoin niin paljon. Tuntuihan se pahalta, mutta mies ei sanonut sitä ilkeyttään vaan rehellisesti, kun olin itse ottanut jotain asiaan liittyvää puheeksi.

Vierailija
58/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:14"]

Kamalia kommentteja teidän puolisoilla. Mä loukkaannuin omalleni kerran kun se sanoi, että mä näytän vanhalta kirjastovirkailijalta. Normaalioloissa olisin nauranut, mutta tuolloin olin kipeä ja väsynyt ja minun oli ollut pakko olla yliopistolla ympäripyöreitä päiviä, etten olisi reputtanut montaa pakollisen läsnäolon kurssia tai saanut järjettömiä määriä lisätehtäviä. Muita ulkonäköä koskevia loukkaavia kommentteja ei ole tullut. Vaatteitani on kyllä kommentoimassa kuin olisi isäni. "Laita nyt pipo päähän siellä on oikeasti kylmä" tai "et kai sä noita korkkareita ajatellut laittaa, me joudutaan kävelemään" yms. Noille kommenteille on tullut useaan otteeseen räjähdettyä, kun niitä on tarpeeksi kuunnellut.

[/quote]

Minusta tuo kuulostaa siltä, että sinulla on huolehtiva puoliso. En ole ollut paikan päällä enkä osaa arvioida, kuinka tökerösti hän on sanomisensa muotoillut, mutta vaikuttaa siltä, että hän on ollut huolissaan jaksamisestasi ("kirjastovirkailija") ja terveydestäsi (pipo ja kunnon kengät). Ehkä olet vain turhan arkanahkainen? Anteeksi jos oli väärä tulkinta, mutta tältä tuo juttusi tällaisen keski-ikäisen tädin mielestä vaikuttaa.

Vierailija
59/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:03"]Edelleen, se kun huomauttelee mun "kiitoradasta". Edellisellä muijalla ollut poslari ja vaikka mulla vain pieni siisti viiru niin on väärin..
[/quote]

niinjoo ! Ja tekis oikeesti mieli pistää tänne kuva ja kysyä onko muka niin kauhea :D

Vierailija
60/86 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyneenä kysyn miksi jäätte näiden ääliömiehienne kanssa. Lusikat jakoon ja kusipäät mäkeen. Siinä ohjeeni teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi