Miksi leikit hienoa ja "HERKUTTELET" juustolla?
Kommentit (138)
Se on se Aura juusto mainos jossa se nainen kohtasi sen miehen. Siitä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Entä leipäjuusto lakkahillolla?
Hienostelua?
Niinpä!
Tai leipäjuusto murennettuna kahvin sekaan ja sieltä lusikoi.
Nam!
Kieltämättä "snobbailin" talvella, ostin valkohomejuustoa, rypäleitä ja väkevää viiniä.
Chymoksen väkevä kirsikka toimii!
En leiki hienompaa kuin olen, tykkään joskus juustosta ja viinistä.
Ruoka maistuu paremmalta.
Siksi kun be on herkkuja!
Kokeile itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut ihan samaa. Miten juuston kanssa voi herkutella?
Ei mitenkään, jos juusto tarkoittaa jotain ankeaa Edamia.
Rv 37 ja eka herkku raskauden jälkeen on juustot! Kaikkea mahdollista homejuustoa. Ihanaa. Kohta saa syödä!
En herkuttele maitopökäleellä, missä on paljon suolaa ja kovia rasvoja.
Jääkaappi on täynnä herkuttelujuustoja! Hain töistä joululahjajuustoni 7 kpl, entuudestaan on 3 sorttia. Olen suvun joulupöydän juustovastaava, jotain lisää pitää sinne hankkia, varsinkin Auraa kuluu sukujoulussa reippaasti, taatelin kera. Joulunpyhät voi taas lukea kirjoja ja siemailla punkkua viltin alla ja napostella juustoja
Vierailija kirjoitti:
En herkuttele maitopökäleellä, missä on paljon suolaa ja kovia rasvoja.
Niin, sulle herkkua on keinoruoka ja pehmeät rasvat :)
Säälittävää :(
Saint Agur, kermainen ja miltei lusikoitavan pehmeä sinihome, on mun salainen paheeni. Aivan liian hyvää jaettavaksi, paitsi ehkä rakkaimman kanssa.
no, mitäs itse leikit, törppö?
vedät jotain ale kuohahatanutta ja leikit isorikasta?
kylläpä olet typerä aloittaja. herkutellaan luilla ja nahalla tai vastakohtaisesti jollain muulla.
kilju nyt vielä aloituksiasi.
jotain perävirolaista lisähomehtunutta tynkää ja kinuskia päälle?
Sissijuustoa ja rypäleitä! Njams ja slurps!!
Mä syön usein juustoa jälkiruoaksi tai leffan kanssa samalla kun mies saattaa syödä vaikka sipsejä tai munkkia. 400 gramman briejuustokin katoaa helposti illan aikana, mies taas saattaa hotkaista sen koko sipsipussin. Kaikille on ne omat suosikki "namit", minulle ne ovat juusto, ja jotkut harvat jälkkärit, liian makeasta tai suolaisesta en tykkää.
Juusto pannaan leivän päälle, ei sitä paljaaltaan voi syödä eikä kuulu syödä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:12"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:08"]Kyllähän se on ihan kivaa korkata joku vuosikertaviini ja maistella jotain hyviä juustoja. Tietenkin WT-maailmassa tämä on niin vieras asia, että vaikutan heidän mielestään varmaan aivan kammottavalta kermaperse-snobilta.
Aina se viini pitää tunkea mukaan kaikkeen. Viini sitä, viini tätä. Telkkaria katsellessakin täytyy siemailla viiniä. Huoh !
Ainiin, unohdin että Suomessa viinilasillisen nauttiminen juustotarjottimen kanssa on alkoholistin tissuttelua. Mun moka!
Ei, vaan edelleen myötähäpeää aiheuttavaa hienostelua.
Kenelle minä hienostelen, kun teen tuota ihan yksin kotona kenenkään tietämättä?
Vierailija kirjoitti:
Juusto pannaan leivän päälle, ei sitä paljaaltaan voi syödä eikä kuulu syödä.
Miksi näin kuvittelet?
Herkuttelu on kyllä kieltämättä ärsyttävä sana. Olipa se herkuttelua juustoilla sipseillä, karkeilla tai leivoksilla. Onkohan se edes oikea sana. Me herkuttelemme tänään pannukakulla.
Se on sitä hienostelua. Kyllähän minäkin mätän nälkäisenä juustoa naamaan jos saan käsiini jostain. Mutta myötähäpeilen "juustoHERKUTTELIJOIDEN" puolesta.Tässä ei varmaan tarkoitettu Arkijuustoa naamaansa mättäjiä.