Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi leikit hienoa ja "HERKUTTELET" juustolla?

Vierailija
02.11.2014 |

Säälittävää?

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut ihan samaa. Miten juuston kanssa voi herkutella?

Vierailija
2/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:47"]Olen ajatellut ihan samaa. Miten juuston kanssa voi herkutella?
[/quote]

Se on sitä hienostelua. Kyllähän minäkin mätän nälkäisenä juustoa naamaan jos saan käsiini jostain. Mutta myötähäpeilen "juustoHERKUTTELIJOIDEN" puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla on säälittävää jos tykkää juustoista? Siis mikä on siinä se syy että pitäis alkaa säälimään?

Vierailija
4/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:50"]Millä tavalla on säälittävää jos tykkää juustoista? Siis mikä on siinä se syy että pitäis alkaa säälimään?
[/quote]

Se fucking hieno$telu

Vierailija
5/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:50"]Millä tavalla on säälittävää jos tykkää juustoista? Siis mikä on siinä se syy että pitäis alkaa säälimään? [/quote] Se fucking hieno$telu

[/quote]

Maistapa kuule joskus jotain hyvää juustoa sen tarjousarkijuuston sijasta, niin voit vaikka ymmärtääkin juustoilla herkuttelua.

Nimim. mieluummin 100g hyvää kuin kilo huonoa

Vierailija
6/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herkuttele juustolla kun olen sille allerginen mutta muualla maailmassa juusto on todellakin herkuttelua varten, sitä in lintata leivän päälle vaan nautitaan sivistyneesti. Juusto on myös kallis herkku. Herkuttelu ei ole hienostelua

Vierailija
7/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on ihan kivaa korkata joku vuosikertaviini ja maistella jotain hyviä juustoja.

Tietenkin WT-maailmassa tämä on niin vieras asia, että vaikutan heidän mielestään varmaan aivan kammottavalta kermaperse-snobilta.

Vierailija
8/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan juustoja. Siksi herkuttelen niillä. Hyvin kypsynyt brie tai grana padano... Mikään ei voi olla herkullisempaa. :)

Vierailija
9/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:08"]Kyllähän se on ihan kivaa korkata joku vuosikertaviini ja maistella jotain hyviä juustoja.

Tietenkin WT-maailmassa tämä on niin vieras asia, että vaikutan heidän mielestään varmaan aivan kammottavalta kermaperse-snobilta.
[/quote]

Aina se viini pitää tunkea mukaan kaikkeen. Viini sitä, viini tätä. Telkkaria katsellessakin täytyy siemailla viiniä. Huoh !

Vierailija
10/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herkuttelen juustolla, tosin ihan Edamilla :D Johtuu ihan siitä että rakastan juustoa mutta en voi syödä sitä paljoa enkä usein koska naama menee tosi huonoon kuntoon ja sitten joudunkin popsimaan ab-kuurin.

Vierailija
11/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ymmärrä juustolla herkuttelijoita, tai enemmän mua ärsyttää siinä se, että oletetaan että se on se aikuisten tapa herkutella. Nykyään illanistujaisissa on viinejä ja juustoja ja voileipäkeksejä, siitä sitä kai tajuaa olevansa jo vanha. Itse kaipaisin lähinnä sitä että vedetään sipsejä ja dippiä ja huuhdottaisiin ne pahalla mutta vahvalla boolilla alas.

Vierailija
12/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:08"]Kyllähän se on ihan kivaa korkata joku vuosikertaviini ja maistella jotain hyviä juustoja. Tietenkin WT-maailmassa tämä on niin vieras asia, että vaikutan heidän mielestään varmaan aivan kammottavalta kermaperse-snobilta. [/quote] Aina se viini pitää tunkea mukaan kaikkeen. Viini sitä, viini tätä. Telkkaria katsellessakin täytyy siemailla viiniä. Huoh !

[/quote]

Ainiin, unohdin että Suomessa viinilasillisen nauttiminen juustotarjottimen kanssa on alkoholistin tissuttelua. Mun moka!

Vierailija
13/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:25"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:08"]Kyllähän se on ihan kivaa korkata joku vuosikertaviini ja maistella jotain hyviä juustoja. Tietenkin WT-maailmassa tämä on niin vieras asia, että vaikutan heidän mielestään varmaan aivan kammottavalta kermaperse-snobilta. [/quote] Aina se viini pitää tunkea mukaan kaikkeen. Viini sitä, viini tätä. Telkkaria katsellessakin täytyy siemailla viiniä. Huoh !

[/quote]

Ainiin, unohdin että Suomessa viinilasillisen nauttiminen juustotarjottimen kanssa on alkoholistin tissuttelua. Mun moka!
[/quote]

Ei, vaan edelleen myötähäpeää aiheuttavaa hienostelua.

Vierailija
14/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa

Jos juustot ovat hyviä sellaisenaan, niin kyllä rakastan myös viinin ja juuston yhteismakua. Se että nautin sekä viinistä että juustoista (+ vaikka viikunahillokeesta), voi jonkun mielestä tehdä minusta snobin, wt:n tai wanna be:n, mutta se ei minua kiinnosta pätkän vertaa. Herkku on edelleen herkkua. :)

Vierailija
15/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä leipäjuusto lakkahillolla?

Hienostelua?

Vierailija
16/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AV-mamman oikeaoppinen rentouttava illanvietto menee jotenkin seuraavasti:

Ostetaan niitä kaupan halvimpia sipsejä, kermaviiliä ja joku pussidippisotku ja kaljaa/lonkkua marketista. Lähetetään kakarat nurkista pyörimästä steissille tappelemaan mamujen kanssa. "Hyi vittu miten paskoja sipsejä!" ahmitaan pussi tyhjäksi ja roiskitaan puolet dipistä verkkahousuille samalla kun katsotaan BB:tä televisiosta. Juodaan lonkut. Jos kotoa löytyy väkeviä, avataan nekin ja tyhjennetään. Keittiön kaapista löytynyt lasten karkkipäiväksi tarkoitettu karkkipussi vedetään myös naamaan.

Tämän jälkeen tullaan AV:lle valittamaan sosiaalitukien pienuutta, haukkumaan porvareita ja naureskelemaan juustoherkuttelijoille.

Vierailija
17/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nautittiin tässä miehen kanssa sairaan hyvästä juustovalikoimasta ja punaviinistä. Ihan kalsareissa fleecepeittoon käpertyneinä Wallanderin pyöriessä ruudulla. Tästä on hienostelu kaukana, mutta aah niin rentouttavaa!

Vierailija
18/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:50"]Millä tavalla on säälittävää jos tykkää juustoista? Siis mikä on siinä se syy että pitäis alkaa säälimään? [/quote] Se fucking hieno$telu

[/quote] Miksi käytät englantia? Hienostelua?

Vierailija
19/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin suussasulava juustoherkku kuin joku ällömakea karkkipussi.

Vierailija
20/138 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto on hyvää ja mukava maistella erilaisia juustoja (en tarkoita mitään oltermannia ja arkijuustoja), Viinin tosin jätän pois koska en tykkää siitä enkä juo alkoholia muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän