Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin nettivinkin huumeiden kotikasvattajasta

Vierailija
02.11.2014 |

Tästä on ehkä 2 v. aikaa. Törmäsin netissä tyyppiin, joka kertoi aika auliaasti yksityiskohtia elämästään ja kotikasvatuksistaan. Mm. keskustelussa tuli ilmi työpaikka, entinen työpaikka, etunimi, ikä, asuinkaupunki jne. Periaatteessa ihan riittävästi tietoja löytämään hänet, jos poliiseja kiinnosto. Mietin, vaivautuikohan poliisi tutkimaan vinkkiä ja jäiköhän hän koskaan kiinni.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:26"] Juttelimme monta tuntia ja olisi halunut tavata minut. Hänellä oli kunnon viljelykset ja suunnitteli eteenpäin välittämistä. Jos ei halua rikosrekisteriä itselleen, niin ei sitten kannata tehdä mitään rikollista. Onko se minun vikani, että jollakin on kunnon huumeviljelmät asunnossaan ja kaistelulaitteet. Typerähän tuo oli, kun huuteli siitä netissä tuntemattomalle. Ap [/quote] Niin oli typerä kun sulle kertoi. Kaltaistesi takia kehenkään ei kannata luottaa. Ja hanki omat aivot. Se mikä on laitonta ei ole välttämättä väärin. Miksi sun piti aivan turhaan paskoa toisen luottamuksen ja elämän päälle? Olet paha ihminen. [/quote] Selvä. Se on sitten sinun mielipide. Ei minunkaan mielestäni kaikki laiton ole väärin, mutta huumeita ei tarvitsisi olla kuin lääkekäyttöön. Olen nyt ihan mielihyvin se "paha" ihminen. Ap

[/quote]

Mutta käsitäksä että kyse oli kannabiksesta eikä vaikka meta-amfetamiinista. Siis kyseessä oli luonnollinen YRTTI joka rentouttaa. Jeesus.
[/quote]
Käsitätkö sinä, että on miljoona muutakin laillista tapaa rentoutua kuin vetää sitä "kivaa rehua"? Ap

Vierailija
22/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Aina tälläsiä tulee öisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:26"] Juttelimme monta tuntia ja olisi halunut tavata minut. Hänellä oli kunnon viljelykset ja suunnitteli eteenpäin välittämistä. Jos ei halua rikosrekisteriä itselleen, niin ei sitten kannata tehdä mitään rikollista. Onko se minun vikani, että jollakin on kunnon huumeviljelmät asunnossaan ja kaistelulaitteet. Typerähän tuo oli, kun huuteli siitä netissä tuntemattomalle. Ap [/quote] Niin oli typerä kun sulle kertoi. Kaltaistesi takia kehenkään ei kannata luottaa. Ja hanki omat aivot. Se mikä on laitonta ei ole välttämättä väärin. Miksi sun piti aivan turhaan paskoa toisen luottamuksen ja elämän päälle? Olet paha ihminen. [/quote] Selvä. Se on sitten sinun mielipide. Ei minunkaan mielestäni kaikki laiton ole väärin, mutta huumeita ei tarvitsisi olla kuin lääkekäyttöön. Olen nyt ihan mielihyvin se "paha" ihminen. Ap

[/quote]

Mutta käsitäksä että kyse oli kannabiksesta eikä vaikka meta-amfetamiinista. Siis kyseessä oli luonnollinen YRTTI joka rentouttaa. Jeesus.

[/quote]

Joo mut kato se on laitonta, se on ainoo mikä näille mammoille merkkaa. Kai te mammat tiiätte et joissakin maissa pilvi on laillista, kuten joissakin maissa coca cola on laitonta.

Vierailija
24/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:46"]Paska provo. Aina tälläsiä tulee öisin.
[/quote]
En ole provo. Mietin kyllä, että henkilölle voi tulla rikosrekisteri ja mietin sen vaikutuksia hänen elämäänsä, mutta hän itse on tiensä valinut. Ap

Vierailija
25/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:30"]

Miten ja mihin voisin ilmoittaa, että epäilen naapurirapussa majailevan (ei asukas) tyypin myyvän/välittävän huumeita? Haluaisin tästä johonkin ilmoittaa, koska ajatus naapurustossa pyörivästä huumebisneksestä inhottaa, mutta en halua että minua pystytään mitenkään yhdistämään ilmiantoon. Mitä jos ilmiannan tyypin, eikä hän sitten olekaan huumekauppias, tuleeko minulle jotain syytöksiä jostain?. Hjelp?

[/quote]

Älä ainakaan kovin heppoisin perustein lähde toisia huumediilereiksi syyttelemään. Jos satutkin olemaan väärässä, hänestä jää silti merkintä poliisin omiin rekistereihin ja voi sitä kautta vaikuttaa häneen vielä jatkossa. Puhumattakaan siitä mitä muut naapurit ajattelevat, kun poliisi suorittaa kotietsinnän hänen asuntoonsa, ja millaisen leiman se häneen jättää. Mitäpä itse ajattelisit, jos joku päivä poliisi tulisi yhtäkkiä asuntoosi kotietsintää suorittamaan, koska naapurisi epäilevät sinun olevan huumediileri?

Vierailija
26/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:30"]Miten ja mihin voisin ilmoittaa, että epäilen naapurirapussa majailevan (ei asukas) tyypin myyvän/välittävän huumeita? Haluaisin tästä johonkin ilmoittaa, koska ajatus naapurustossa pyörivästä huumebisneksestä inhottaa, mutta en halua että minua pystytään mitenkään yhdistämään ilmiantoon. Mitä jos ilmiannan tyypin, eikä hän sitten olekaan huumekauppias, tuleeko minulle jotain syytöksiä jostain?. Hjelp?
[/quote]

Missäpäin Suomea?? Mullakin on nimittäin samat tuntemukset eräästä tyypistä joka majailee tässä rapussa eikä kyllä ole asukas!

Vierailija
28/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:39"] [quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:26"] Juttelimme monta tuntia ja olisi halunut tavata minut. Hänellä oli kunnon viljelykset ja suunnitteli eteenpäin välittämistä. Jos ei halua rikosrekisteriä itselleen, niin ei sitten kannata tehdä mitään rikollista. Onko se minun vikani, että jollakin on kunnon huumeviljelmät asunnossaan ja kaistelulaitteet. Typerähän tuo oli, kun huuteli siitä netissä tuntemattomalle. Ap [/quote] Niin oli typerä kun sulle kertoi. Kaltaistesi takia kehenkään ei kannata luottaa. Ja hanki omat aivot. Se mikä on laitonta ei ole välttämättä väärin. Miksi sun piti aivan turhaan paskoa toisen luottamuksen ja elämän päälle? Olet paha ihminen. [/quote] Selvä. Se on sitten sinun mielipide. Ei minunkaan mielestäni kaikki laiton ole väärin, mutta huumeita ei tarvitsisi olla kuin lääkekäyttöön. Olen nyt ihan mielihyvin se "paha" ihminen. Ap [/quote] Mutta käsitäksä että kyse oli kannabiksesta eikä vaikka meta-amfetamiinista. Siis kyseessä oli luonnollinen YRTTI joka rentouttaa. Jeesus. [/quote] Käsitätkö sinä, että on miljoona muutakin laillista tapaa rentoutua kuin vetää sitä "kivaa rehua"? Ap

[/quote]

Kun se taas ei pitäis olla sun asia ollenkaan mitä kukakin tekee.

Vierailija
29/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:47"]

[/quote]

[/quote]

Joo mut kato se on laitonta, se on ainoo mikä näille mammoille merkkaa. Kai te mammat tiiätte et joissakin maissa pilvi on laillista, kuten joissakin maissa coca cola on laitonta.

[/quote]

Mitäs mammat tähän sanoo??

Vierailija
30/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, sehän on jokaisen velvollisuuskin. Kuka haluaa kasvattajia tai diilereitä naapurustoonsa, ei kukaan, rikollisia.

Vierailija
31/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä diilereitä ja kasvattajia on melkein kaikkien naapurissa (sekä perheissä, uskokaa vaan niistä teijän matti pettereistä ja anna-liisoista), mutta ei ne haittaa ennekun jää kiinni ;)

Vierailija
32/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitäs mammat tähän sanoo??

[/quote]

Ei näillä oo varaa käydä Tallinnaa pidemmällä niin ei ne osaa vastata :D

Vierailija
33/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:24"]

Niitä diilereitä ja kasvattajia on melkein kaikkien naapurissa (sekä perheissä, uskokaa vaan niistä teijän matti pettereistä ja anna-liisoista), mutta ei ne haittaa ennekun jää kiinni ;)

[/quote]

Totta! Mä saan mun pilveni sekä essoni 15 vuotiaalta pojalta.

Vierailija
34/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos pilvi/coca cola on laillista, niin voit käyttää sitä. Jos taas laitonta, niin kiinni jäädessäsi saat seuraamuksia. Simple! Turha syyttää peiliä, jos naama on vino.

Vierailija
35/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on niin tietämättömii omista lapsistansa. Sen voin sanoo, et ainakin Tampereen seudulla, suurin osa pilven myyjistä on alaikäsiä. Eli jonkun lapsi se on.

Vierailija
36/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:33"]

[/quote]

Jos pilvi/coca cola on laillista, niin voit käyttää sitä. Jos taas laitonta, niin kiinni jäädessäsi saat seuraamuksia. Simple! Turha syyttää peiliä, jos naama on vino.

[/quote]

Eli pelkkä laittomuus tekee siitä vaarallista? :D

Vierailija
37/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut työni takia tekemisiin perheiden kanssa joissa polteltu "vaan" pilveä. Eräskin perhe, äiti isä ja kolme pientä lasta, olivat sekaisin kuin seinäkellot koko porukka, jopa ne lapset käytti, en nyt mene yksityiskohtiin mutta elämä siinäkin perheessä oli ihan mielipuolista. Onneksi päästiin tarttumaan asioihin ja lapset saatiin pois. Aluksi vanhemmat vaikuttivat erittäin fiksuilta mutta aikaa myöten alkoi paljastua pimeät puolensa. Molemmat vannoivat pilvenpolton hienouksiin, ei sen parempaa lääkettä ole, mutta heidän tuhonsa siitä sitten kuitenkin tuli.

Vierailija
38/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täh? En puhunut vaarallisuudesta mitään. Harhoja?

Vierailija
39/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:37"]

Olen joutunut työni takia tekemisiin perheiden kanssa joissa polteltu "vaan" pilveä. Eräskin perhe, äiti isä ja kolme pientä lasta, olivat sekaisin kuin seinäkellot koko porukka, jopa ne lapset käytti, en nyt mene yksityiskohtiin mutta elämä siinäkin perheessä oli ihan mielipuolista. Onneksi päästiin tarttumaan asioihin ja lapset saatiin pois. Aluksi vanhemmat vaikuttivat erittäin fiksuilta mutta aikaa myöten alkoi paljastua pimeät puolensa. Molemmat vannoivat pilvenpolton hienouksiin, ei sen parempaa lääkettä ole, mutta heidän tuhonsa siitä sitten kuitenkin tuli.

[/quote]

Iha sama asia alkoholin kaa. Jotkut osaa käyttää sitä kohtuullisesti, jotkut ei.

Vierailija
40/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 02:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täh? En puhunut vaarallisuudesta mitään. Harhoja?

[/quote]

Tarkotin sitä että syy minkä takia et tykkää pilvestä on se et se on laitonta. Ei sua kiinnosta mitä se ihmiselle tekee. Vai? Jos tietäsit, niin pitäisit siittä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan