Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin nettivinkin huumeiden kotikasvattajasta

Vierailija
02.11.2014 |

Tästä on ehkä 2 v. aikaa. Törmäsin netissä tyyppiin, joka kertoi aika auliaasti yksityiskohtia elämästään ja kotikasvatuksistaan. Mm. keskustelussa tuli ilmi työpaikka, entinen työpaikka, etunimi, ikä, asuinkaupunki jne. Periaatteessa ihan riittävästi tietoja löytämään hänet, jos poliiseja kiinnosto. Mietin, vaivautuikohan poliisi tutkimaan vinkkiä ja jäiköhän hän koskaan kiinni.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitten mammojen pojat ja tytöt myy mulle pilvee :DD oikeesti ostan mun pilveni 14-17 vuotiailta, mut eihän ne tietenkään oo teijän lapsia :'D mut hyvä se on asua pumpulissa :D

Vierailija
62/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:59"]

Ja näitten mammojen pojat ja tytöt myy mulle pilvee :DD oikeesti ostan mun pilveni 14-17 vuotiailta, mut eihän ne tietenkään oo teijän lapsia :'D mut hyvä se on asua pumpulissa :D

[/quote]

TÄMÄ! Ei taida äidit tietää missä lapset on =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijän pojat ja tytöt sitä pilvee mulle myy :DDD

Vierailija
64/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:10"]

[/quote]

Niinpä :D

Vierailija
65/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snitch-ass bitch

Vierailija
66/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:10"]

[/quote]

Niinpä :D

[/quote]

Ei nää mammat taida tietää mitään todellisuudesta

Vierailija
67/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:07"]

Voitko sitten perustella että miksi sinusta laki määrää hyvän ja pahan? Miksi haluat rangaista sen mukaan mitä laki määrää? Eikö sinun kannattaisi itse miettiä mikä on sinun moraalisi mukaan oikein ja mikä väärin?

[/quote]

Minun moraalini mukaan rasittavat naapurit voi pahoinpidellä ja tuikata heidän mörskänsä tuleen, jotta ymmärtäisivät muuttaa muualle. Laki jostain syystä kieltää tämän ja määrää asiasta rangaistuksen. Mutta hei, minäpä taidan nyt harkita asiaa enemmän oman moraalini kuin lain kannalta. Jokainenhan voi päättää lakikirjasta riippumatta ihan itse, mikä on hyvää ja mikä on pahaa. Vai mitä?

Vierailija
68/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 04:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:07"]

Voitko sitten perustella että miksi sinusta laki määrää hyvän ja pahan? Miksi haluat rangaista sen mukaan mitä laki määrää? Eikö sinun kannattaisi itse miettiä mikä on sinun moraalisi mukaan oikein ja mikä väärin?

[/quote]

Minun moraalini mukaan rasittavat naapurit voi pahoinpidellä ja tuikata heidän mörskänsä tuleen, jotta ymmärtäisivät muuttaa muualle. Laki jostain syystä kieltää tämän ja määrää asiasta rangaistuksen. Mutta hei, minäpä taidan nyt harkita asiaa enemmän oman moraalini kuin lain kannalta. Jokainenhan voi päättää lakikirjasta riippumatta ihan itse, mikä on hyvää ja mikä on pahaa. Vai mitä?

[/quote]

Mitä se haittaa sua jo joku polttaa?

Vierailija
69/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olisi varmasti ollut ihannekansalainen Itä-Saksassa, jossa kolmannes kansasta oli vakoojia joiden tehtävänä oli raportoida STASI:lle kansalaistottelemattomuus.

Mielestäni pilven kotikasvatuksen tulisi olla laillista sillä jos siitä on haittaa jonkun terveydelle niin tämä joku on kasvattaja itse ja vapaassa maassa jokaisella tulee olla oikeus pilata oma terveytensä. Tosin kannabiksen haitallisuus ei ole sitä tasoa mitä AP kuvittelee. Se ei toki ole täysin turvallista, mutta kuitenkin turvallisempaa kuin esimerkiksi alkoholi.

T. Henkilö joka ei itse pössyttele, sillä kannabis haisee ällöttävälle.

Vierailija
70/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannabista lailliseksi, monilla ei jäänyt vain siihen kannabiksen käyttöön !

Vierailija
71/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannabiksen kotikasvatuksesta tulee rikoksen vakavuuteen nähden kohtuuttoman kovat piilorangaistukset; esim. mahdollinen opiskelu-/työpaikan menetys, ylennykseen tai uuteen työpaikkaan vaadittavan turvallisuusselvityksen feilaaminen, ajoluvan menettäminen tai puolen vuoden päihdeseuranta, tulevissa huoltajuuskistoissa huumausainerikoksesta tuomittu on heikoilla jäillä, vaikka merkintä olisi ajalta ennen lapsia. Näiden piilorangaistusten takia en arvosta rauhanomaisten ja muutoin kunnollisten kotikasvattajien ilmoittamista poliisille.

Rikoksena kannabiksen kasvatus on aivan mitätön, mutta seuraamukset kiinnijäämisestä vakavia eivätkä luonteeltaan rikoksen uusimista ehkäiseviä, vaan pikemminkin kotikasvatuksen ja muun huumausainerikollisuuden jatkamisen kynnystä madaltavia. Kun rekisterissä on jo huumausaineen valmistamisrikos, ei enää tarvitse pelätä noita piilorangaistuksia, vaan jatkossa rangaistus on käytännössä enää vain pelkkiä sakkoja (ison luokan h-rikoksista toki vankeutta). Meillä on käytössä typerä systeemi, joka rankaisee ensimmäisestä huumausainerikoksesta selvästi ankarimmin.

Vierailija
72/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoo et monien teijän lapset myy sekä välittäää sekä kannabista, että muutakin aineita. Sillä sitä rahaa saa.

Vierailija
73/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 06:24"]

Voin sanoo et monien teijän lapset myy sekä välittäää sekä kannabista, että muutakin aineita. Sillä sitä rahaa saa.

[/quote]

Ei nää mammat tiiä todellisesta elämästä mitään

Vierailija
74/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 06:24"]

[/quote]

Tää on niin totta, mut ei ne mammat haluu sitä tietää. Eikä toivottavasti tiiäkkään.

Vierailija
75/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on kuitenkin kolkuttanut ap:n omaatuntoa tuo tekonsa, kun "yhtäkkiä tuli vaan tämä ihminen taas mieleen".

Vierailija
76/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 06:48"]Ehkä on kuitenkin kolkuttanut ap:n omaatuntoa tuo tekonsa, kun "yhtäkkiä tuli vaan tämä ihminen taas mieleen".
[/quote]
Miksi kolkuttaisi? Kai näin sivusilmällä jonkun otsikon huumeiden käytöstä ja siitä tuli mieleen. Olin unohtanut asian vuosikausiksi. Alussa mietin oman moraalini mukaan sekä ihmistä ajatellen, teenkö väärin vai en, mutta päädyin lopulta käräyttämään tyypin, enkä sen puolesta ole syyllisyyttä tuntenut. Toimin moraalini mukaan ja samalla lain mukaan, eivätkä nämä huutelut sitä pahemmin hetkauta suuntaan tai toiseen. Käytöksenne pikemminkin tukevat sitä, että tein oikein. Ajattelin asiaa ihan omilla aivoillani ja punninnut vaihtoehtoja. Te käyttäydytte kuin uhmaikäiset kakarat, jotka on yllätetty käsi keksipurkilla.
Te, jotka mietitte, kannattaako käräyttää joku, eikä ole suoraa näyttöä mutta toiminta on hämärää: käyttäkää sanaa epäily ja kertokaa konkreettisesti, mitä olette nähneet ja kuuleet. Poliisi tekee oman tulkintansa ja päättää, onko epäily aiheellinen, että sitä kannattaa tutkia.
Mielestäni Suomen "älä puutu mun asioihin"-mentaliteettiin on tultava muutos. Ei pelkästään aiheessa huumeet. Ap

Vierailija
77/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta tulee vankeutta tyypille. Ap on luultavasti ylpeä teostaan.

Jännä että raiskaritkaan eivät saa niin kovia tuomioita, kuin nämä amatöörimäiset viherpeukalot.

Vierailija
78/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimittu ap.

Tuskin kukaan järkevä ihminen haluaisi että kyseinen kasvattaja myisi tuotteitaan omille lapsille.

Tosin enpä tiedä näistä pössyttelijöistä hyväksyvätkö he että lapsensakin alkavat pössytellä. Jos näin on niin on aineet aivoja pahasti vaurioittaneet.

Vierailija
79/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:25"]

Jos kyseinen kotikasvattaja jäi kiinni, niin toivottavasti oppi tapauksesta sen, että netissä liikkuu kaikenlaisia hörhöjä, eikä keneenkään kannata luottaa.

[/quote]

Niinpä, varsinkaan ap:n kaltaisiin ei kannata luottaa.

Vierailija
80/83 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:25"]

Jos kyseinen kotikasvattaja jäi kiinni, niin toivottavasti oppi tapauksesta sen, että netissä liikkuu kaikenlaisia hörhöjä, eikä keneenkään kannata luottaa.

[/quote]

Niinpä, varsinkaan ap:n kaltaisiin ei kannata luottaa.
[/quote]
Olen kyllä yleisesti ottaen harvinaisen luotettava. Mutta minulla on moraalin. Jos kyseessä olisi ollut joku, joka joskus mainitsi pössyttelevänsä, olisin joko pitänyt turpani kiinni, vaiennut ja lopettanut keskustelun tai ilmaissut inhotukseni asiaan, jolloin keskustelu olisi varmaan loppunut. Mutta tämä vain suoraan tunki nenäni eteen enemmän ja enemmän tietoja ja puhui käytöstään ihannoiden. En tiedä, oliko pöllyssä silläkin hetkellä, kun niin lauloi. Me keskustelimme vain kerran ja toivon, että kaveri oppi jotakin, jos pollarit ovat ilmaantuneet oven taakse. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi