Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen isä sinulla on?

Vierailija
02.11.2014 |

Millainen isä sinulla on ja mitä haluat antaa hänelle lahjaksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut isä.

Annan hänelle lahjaksi ajatuksen. Hautakin on liian kaukana.

Vierailija
2/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeä isä.

Haluan antaa hänelle lahjaksi osoituksen siitä, että välitän hänestä. Haluan antaa hänelle aikaani ja vierailla hänen luonaan isänpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, olen tavannut hänet kerran viimeisen 35 vuoden aikana.

Vierailija
4/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut, onneksi. Sanouduin kyseistä suhteesta irti tosin jo tätä ennen, mutta nyt kun otit puheeksi niin olisi ollut parempi katkaista välit jo paaaaaaljon sitäkin aikaisemmin. Lahjaksi olisi voinut laittaa vaikka haasteen oikeuteen.

Vierailija
5/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman paras isä. Rauhallinen, viisas, huumorintajuinen, keksii aina ratkaisun asiaan kuin asiaan. Osaa korjata, koota ja asentaa kaiken. Tulee ihmisten kanssa toimeen, hyväsydäminen ja empaattinen. Ei tee koskaan itsestään numeroa. Ahkera. Semmoinen perisuomalainen mies, silleen niinku hyvässä mielessä. :)

En tiedä kuulostaako omituiselta, mutta aina joskus toivon että poikaystävässäni olisi enemmän isäni piirteitä; poikaystäväni kun joskus suuttuu aivan mitättömistä asioista ja on aivan tunari kaikissa nikkarointihommissa.

Vierailija
6/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska on isä. En halua antaa mitään lahjaa.

Vierailija
7/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä, mutta kuollut melko nuorena.

Vierailija
8/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylännyt isä, mutta nyt haluaakin olla elämässäni. Minä laitoin välit poikki. En ikinä kenellekkään toivoisi kuolemaa, mutta jotenkin.....se olisi helpompaa..... kamalaa ajatella näin...

Vierailija
9/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:48"]

[/quote]

Sama, en laita edes korttia.

Vierailija
10/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut isä. Toivottavasti on nyt paremmassa paikassa, ei täällä maan päällä oikein onnistunut tuo elo kovin hyvin ja sen takia olen hieman ikävä ja sanon, että onneksi on pois.

Vierailija
11/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:48"]

[/quote]

Sama. Tekstarin voin lähettää. 

Vierailija
12/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras isä juuri minulle ja sisaruksilleni. Aina auttamassa pyytämättäkin, ymmärtäväinen, luotettava ja samalla rajat pitävä. Hän kasvatti meidät hienolla asenteellaan ja sen saman siirrän omille lapsilleni. Isäni on maailman paras isä sekä neljän lapsen Taata. Jokainen lapsi ja lapsenlapsi voi koska tahansa tulla ovelle tai soittaa niin koskaan ei tuomita tai käännytetä pois. Asiat voi riidellä, mutta ei ihmiset. Annan isälle konkreettisen muiston kuinka tärkeä hän on minulle ja pojilleni.

Vierailija
13/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Ihana isä. Rakastava, osallistuva, auttava. Aina oli hakemassa ja viemässä, auttamassa. Opiskeluaikana kävi usein hakemassa mulle junalipun "ihan vaan kun sattui aseman kohdalle" ja aina ensimmäiseen luokkaa. Opiskeli siis toisella paikkakunnalla ja olin usein viikonloput kotona. 

Opetti minut ajamaan pölkupyörällä, luistelemaan, hiihtämään, purjehtimaan, opetti kertotaulut auttoi matematiikassa, opetti tuntemaan sienet metsässä. Vei matkoille ja "antoi" perinnöksi maailman ihanimman kesämökin.

Käytti hieman liikaa alkoholia, mikä sai aikaan riidat vanhempien välillä. Minua ei kyllä haitannut, koska ei aiheuttanut mitään ikävää käytöstä. 

Isä kuoli kaksi vuotta sitten, äitini kanssa en ole puheväleissä.

Vierailija
14/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Huolehtivainen, isän apuun voi ain luottaa. Sellainen kallio koko suvulle. Osaa korjata ja nikkaroida ja neuvoja saa asiaan kuin asiaan. Välillä on skismaa,  kun kummallakin on vahvat mielipiteet. Vähän jäärä. Mutta tarkoittaa hyvää. Kova puhumaan ja tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa.

Vierailija
15/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:53"]

Rakas. Huolehtivainen, isän apuun voi ain luottaa. Sellainen kallio koko suvulle. Osaa korjata ja nikkaroida ja neuvoja saa asiaan kuin asiaan. Välillä on skismaa,  kun kummallakin on vahvat mielipiteet. Vähän jäärä. Mutta tarkoittaa hyvää. Kova puhumaan ja tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa.

[/quote]

Jaa niin lahja. No sillä on kyllä kaikkea. Varmaan paras lahja on yhdessä vietetty aika. Ostan varmaan kirjan isää kiinnostavasta aiheesta ja viemme syömään. 

Vierailija
16/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin hyvä isä, joka piti kaikista huolta ja auttoi aina. Johon saattoi luottaa aina. Jokamahdollisti kouluttatumiseni ja urani, vaikka muistutti usein, että vähemmälläkin kelpaisin. Jota ajattelin autavani kun vanhenee ja eläköityy vähin varoin. Joka kuoli alkusyksyllä ja jota ikävöin.

en tiedä, vienkö kynttilää haudalle, kun se tuntuu jotenkin banaalin riittämättömältä.

Vierailija
17/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras isä. Juuri tuollainen kutosen kuvailema tavallinen suomalaimen mies. Hän on aina valmis auttamaan ja on tehnyt valtavasti töitä taatakseen lapsilleen hyvän elämän. Hänellä on aivan valtavan suuri sydän eikä hän tekisi koskaan pahaa kenellekään.

Ei osaa aina näyttää välittämistään perinteisellä tavalla, mutta tekee sen pienillä arkisilla asioilla. Mökkisauna on aina lämmin kun sinne saavun ja lempijuomaani kellarin viileydessä. Hän korjaa autoani (ja mitä tahansa muuta) pyytämättäkin sekä antaa aina parhaat neuvot. Opiskeluaikana kävi usein "salaa" tankkaamassa autoni kun olin kotona käymässä.

Lahjaksi annetaan yhteistä aikaa kun keräännytään kaikki sisarukset hänen lempiruokansa äärelle. Tiedän, että arvostaa eniten juuri sitä.

Vierailija
18/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ja mulkvisti. Lahjaksi saa omaa rauhaa ihan niin paljon kuin vain haluaa, viimeisimmästä kontaktista on aikaa 5 vuotta.

Vierailija
19/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:32"]Oli. Ihana isä. Rakastava, osallistuva, auttava. Aina oli hakemassa ja viemässä, auttamassa. Opiskeluaikana kävi usein hakemassa mulle junalipun "ihan vaan kun sattui aseman kohdalle" ja aina ensimmäiseen luokkaa. Opiskeli siis toisella paikkakunnalla ja olin usein viikonloput kotona. 

[/quote]

Ihana isä! :)

Vierailija
20/30 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti-isä. Varmaan laitan hänelle ruokaa.