Millainen isä sinulla on?
Millainen isä sinulla on ja mitä haluat antaa hänelle lahjaksi?
Kommentit (30)
Kaikkea muuta kuin tavallinen isä! En ala tähän erittelemään mitään, sanon vaan että isäni on oikeasti supererikoinen. Hänellä ei ole tasaista luonnetta, vaan elämänsä on yhtä vuoristorataa. Hyvinä päivinä hän on mahtava, paras isä ikinä! Paistelee lettuja ja touhuu vaikka mitä lastenlastensa kanssa. Huonoina päivinä hän ei halua poistua kotoota, tai jos sen tekee niin hän haukkuu kaikki, jopa tuntemattomat, pystyyn. Hänellä on rähjäinen tyyli, ei juurikaan peiliin katsele, on raha-asioissa todella kehno joten hän on aina peeaa.
Mutta silti rakastan häntä todella paljon! Kun olin pieni, hän vietti meidän lasten kanssa paljon aikaa, hän on se joka meidät opetti polkemaan ym, hän osti meille leluja ja pelejä, hän on se joka iltaisin peitteli nukkumaan ja kun olimme kipeitä, hän jäi meitä kotiin hoitamaan. Kyllä iskä on aina iskä ♥
Ihana isä. Kiltti ja rauhaalinen. Kunnoitti meitä lapsia pienestä pitäen ja näin opetti meidätkin kunnoittamaan itsään.Isältä olen oppinut sen , että kun kunnoitat ja arvostat ihmistä, saat sen moninverroin takaisin.Isäni on nyt jo 93vuotta vanha, mutta edelleen henkisesti täysissä voimissa. Lahjoja ei halua, kortti lähetetään(asutaan kaukana).
Kuollut. Viime isänpäivänä kävin sairaalassa syöttämässä että sai rauhassa syödä eikä kiireisen hoitajan syöttämänä.
Paras ikinä! Auttaa kun tarve on mutta nuoresta asti opettanut selviämään itse aina kun pystyy. Tosi huumorintajuinen ja erityisen viisas. Rauhallinen ja jämpti. Vähän herkkänahkainen ja välillä tahattomasti iskenyt arkaan paikkaan. Juurikaan emme osaa kuitenkaan keskustella, ollaan niin erilaisia mutta ei me etäisiä olla. <3 isi <3
Ei enää minkäänlainen kun on kuollut.
Alkoholisti, en ole vuosiin kuullut mitään koko äijästä ja parempi niin. Järkyttävä ihminen, kun hänen tekoja miettii!!
parrakas, pitkä, pitkät hiukset, kuuntelee metal- musiikkia.
minulle rakkaampi mitä äitini.
käyn isän luona noin. kerran kuukaudessa.
Itsekeskeinen, omahyväinen, väkivaltainen ja huono. Kulissia haluaisi vetää eläkekavereilleen, mutta ei onnistu. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen, kun ilmoitus menehtymisestä joskus saapuu.
Sellaista miehen irvikuvaa ei ole koskaan voinut edes isäksi kutsua.