Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39, 5 v ja vauvakuume: kannattaako yrittää?

Vierailija
01.11.2014 |

Onko juna siis menny? Kaksi lasta on jo.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin ystävää on saanut n.39-40v. kolmannen lapsen ja ei ole onneksi ollut mitään ongelmia.

Raskaus alkanut helposti, kaikki mennyt ok ja terveitä lapsia.

Vierailija
42/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää, jos pidät kaikenikäisten lasten kanssa touhuamisesta ja olet terve, tasapainoinen ja onnellisessa suhteessa lastesi isään ja jo olemassa oleviin lapsiisi. T. neljän äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten vaikka jaksaakin 40 vauvan kanssa. Onko se muka kivaa kun lapsi täyttää 18v ni itellänne on jo toinen jalka haudassa. Ei hlvt.

Vierailija
44/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:00"]

Mitäs sitten vaikka jaksaakin 40 vauvan kanssa. Onko se muka kivaa kun lapsi täyttää 18v ni itellänne on jo toinen jalka haudassa. Ei hlvt.

[/quote]

:D Minkä ikäinen olet? 58-vuotias ei yleensä ole toinen jalka haudassa.

Vierailija
45/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi sulla on eikä mikään vauvakuume.

Vierailija
46/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Kun minä synnyin, äitini oli 39 v. Itsellään kolme lasta, joista viimeinen syntyi kun olin 35. Harmittaa, etten tehnyt neljättä.

Vierailija
47/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:00"]

[/quote]

Miten muka 58-vuotiaalla olisi toinen jalka haudassa? Sen ikäisenhän tulee jaksaa vielä täysillä työelämässäkin ainaki10-vuotta. Eli ihan on täysin elämänsä kunnossa ja nuori ihminen.

Vierailija
48/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Jos olet varmasti perusterve ihminen jolla on parisuhde täysin kunnossa. Mä miettisin myös koko perheen terveyttä ja taloudellista tilannetta. Onko lapsesi ja miehesi perusterveitä ja sun sekä miehen työpaikat joustavia yms. Jos jo olemassa olevat lapsesi ovat esim. niin allergisia et te käytte lastenklinikalla jatkuvasti tms. niin en ehkä vauvaa tekis.

Mene lääkärin tarkastukseen ja ota siellä vauvahaaveet puheeksi. =)

Vierailija
49/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. Nämä jotka sanoo ei, on niitä alle 30-v rupsahtaneita. Heidän ei kannata tehdä lapsia ollenkaan, koska varhaiseläke alkaa 32-vuotiaana fibromyalgian takia.

Vierailija
50/50 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 11:44"]

Miksei? Jos olet varmasti perusterve ihminen jolla on parisuhde täysin kunnossa. Mä miettisin myös koko perheen terveyttä ja taloudellista tilannetta. Onko lapsesi ja miehesi perusterveitä ja sun sekä miehen työpaikat joustavia yms. Jos jo olemassa olevat lapsesi ovat esim. niin allergisia et te käytte lastenklinikalla jatkuvasti tms. niin en ehkä vauvaa tekis.

Mene lääkärin tarkastukseen ja ota siellä vauvahaaveet puheeksi. =)

[/quote]

Mä kävin lääkärintarkastuksessa ennen raskautta. Elimist,  hormonitasot ym kuulemma vastaa viittä vuotta nuoremman ihmisen kuntoa. T. Se 39v ekaa lastaan odottava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi