Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vonkaa seksiä koko ajan

Vierailija
24.10.2014 |

Olemme naimisissa ja meillä on kaksi pientä lasta. Mies haluaa seksiä vähintään kerran päivässä, mutta usein enemmänkin. Olen väsynyt, koska pienempi valvottaa vielä öisin ja vaikka itsekin nautin seksistä kovasti, niin liika on liikaa. Tänäänkin mies oli heti vastassa kun tulin lastenhuoneesta ja halusi seksiä. No mentiin ns. pitkän kaavan mukaan, oli kivaa ja ajattelin että ehtii sitten loppuillan muuta, mutta äsken kun tulin vessasta ja ajattelin että menen lukemaan, oli mies taas muna pystyssä odottamassa. Rakastan itsekin seksiä, mutta omaa aikaa on niin vähän, ettei jaksaisi ihan kaikkea aikaa paneskella. Ja mies aloittaa aina järjettömän murjotuksen ja saattaa jopa suuttua, jos en suostu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
2/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa,sillä erolla että meillä on neljä lasta ja vauva ei valvota :D

Minä olen ajatellut vaan että hyvähän se on että vaimo vieläkin kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapas miehellesi lastenhoitovuoro, ruoanlaittovuoro, siivousvuoro, pyykinpesuvuoro ja kaupassa käymisvuoro - tietenkin lasten kanssa kaikki yhdessä tekien.

Vierailija
4/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää siis miehen herkkänahkaisuus, jos en jaksa seksiä enempää kuin kerran päivässä. En jaksa mökötystä enkä riitoja, kun muutenkin elämä aika täyttä.

ap

Vierailija
5/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk,sun panemises

Vierailija
6/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä mies sinulla, eikö se tajua ulkoistaa noita hommia ?

Vierailija
7/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on toisinpäin , mä haluan monta kertaa päivässä ja vaatimalla vaadin , mies haluaa vain 1 kerran viikossa

Vierailija
8/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuulla kuinka tulee käymään: jos 10 vuoden kuluttua olette vielä yhdessä, VIHAAT seksiä koko sydämestäsi :( VIHAAT miestäsi ja miehesi käy aina vain kiukkuisemmaksi kun kieltäydyt yhä useammin. Kaikki ilo koko touhusta menee. Been there done that, mutta ohjeita en valitettavasti voi juuri nyt voi antaa.

Vierailija
9/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 22:50"]evvk,sun panemises
[/quote]

Miksi sitten avasit ketjun? Tämä on KESKUSTELU palsta. Tarkoitus on keskustella asioista, älä siis avaa tai kommentoi aiheita mitkä ei kiinnosta. Ymmärsitkö?

Vierailija
10/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:03"]Haluatko kuulla kuinka tulee käymään: jos 10 vuoden kuluttua olette vielä yhdessä, VIHAAT seksiä koko sydämestäsi :( VIHAAT miestäsi ja miehesi käy aina vain kiukkuisemmaksi kun kieltäydyt yhä useammin. Kaikki ilo koko touhusta menee. Been there done that, mutta ohjeita en valitettavasti voi juuri nyt voi antaa.
[/quote]
Tämä on ihan totta. Meilläkin käynyt näin. Ennen tykkäsin seksistä ja mulle sopi se kerran päivässä hyvin. Mutta sitten tuli se pari kertaa päivässä vonkaaminen. Nyt tulossa ero. Vihaan seksiä ja vihaan miestä!

Vierailija
11/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:03"]Haluatko kuulla kuinka tulee käymään: jos 10 vuoden kuluttua olette vielä yhdessä, VIHAAT seksiä koko sydämestäsi :( VIHAAT miestäsi ja miehesi käy aina vain kiukkuisemmaksi kun kieltäydyt yhä useammin. Kaikki ilo koko touhusta menee. Been there done that, mutta ohjeita en valitettavasti voi juuri nyt voi antaa. [/quote] Tämä on ihan totta. Meilläkin käynyt näin. Ennen tykkäsin seksistä ja mulle sopi se kerran päivässä hyvin. Mutta sitten tuli se pari kertaa päivässä vonkaaminen. Nyt tulossa ero. Vihaan seksiä ja vihaan miestä!

[/quote]

se juuri ärsyttää kun mennään aina hänen tarpeidensa mukaan. Kyllä suhteen alussa jaksoi vaikka viisi kertaa päivässä mutta silloin se oli molemminpuolista. Nyt koen tekeväni palveluksen miehelle.

ap

Vierailija
12/12 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:03"]Haluatko kuulla kuinka tulee käymään: jos 10 vuoden kuluttua olette vielä yhdessä, VIHAAT seksiä koko sydämestäsi :( VIHAAT miestäsi ja miehesi käy aina vain kiukkuisemmaksi kun kieltäydyt yhä useammin. Kaikki ilo koko touhusta menee. Been there done that, mutta ohjeita en valitettavasti voi juuri nyt voi antaa. [/quote] Tämä on ihan totta. Meilläkin käynyt näin. Ennen tykkäsin seksistä ja mulle sopi se kerran päivässä hyvin. Mutta sitten tuli se pari kertaa päivässä vonkaaminen. Nyt tulossa ero. Vihaan seksiä ja vihaan miestä!

[/quote]

se juuri ärsyttää kun mennään aina hänen tarpeidensa mukaan. Kyllä suhteen alussa jaksoi vaikka viisi kertaa päivässä mutta silloin se oli molemminpuolista. Nyt koen tekeväni palveluksen miehelle.

ap
[/quote]

Ja aikaa ei jää enää yhtään mihinkään muuhun eikö vaan? Vaikka mä välillä jopa feikkasin nukkuvani niin hän vahingossa (eli tahallaan) herätti niin että pääsi klääpimään jaharrastamaan seksiä. No nyt on minulla kohta rauha kun pääsen muuttamaan omaan kotiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme