Olen köyhä ja eilen ruokama oli leipää
tänään ruokana on...leipää! Tänään on juustoakin leivän päälle :)!
Kommentit (53)
Koittakaa ymmärtää, että jotkut vain infoavat huvikseen asioita täällä. Minä ilmoitin iloisena, että sain juustoa leivän päälle. Ja silti kauhea joukko hyökkäsi kimppuuni, niin kuin olisin valittanut jostain XD
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:16"]Mistä sä eilen juustoa hankit?
[/quote]
Tämä voi tulla järkytyksenä, mutta on olemassa huoltsikoita.
[/quote]Tämä voi tulla sulle järkytyksenä: olet köyhä koska olet typerä etkä osaa käyttää rahaa.
[/quote]
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta olet tyhmä, koska olet vihamielinen minulle, vaikka minä vain ilmoitin syöneeni leipää. Ja köyhä olen siksi, että tapanani ei ole panna ranttaliksi lainarahoilla ;-)
[/quote]Kerrataan vielä tuota keskustelua: minä kysyin aivan neutraalisti mistä sait juustoa ja sinä vastasit töykeästi ja alentuvasti.
Hernekeittoa siihen pieni lihanpala, annoksen hinnaksi 50 centiä, ei nälkää tartte nähdä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:40"]Kurapuuroon kun vatkaa munan sekaan ja vielä laittaa voita, niin siinä on jo aika ruokaisa annos!
[/quote]
Se kurapuuro on edelleen paskaa. Kurapuuro on täydellinen nimitys. Yack.
[/quote
Et ole vielä tarpeeksi köyhä ja nälkäinen jos on varaa noin ajatella
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 03:40"]Kurapuuroon kun vatkaa munan sekaan ja vielä laittaa voita, niin siinä on jo aika ruokaisa annos!
[/quote]
Se kurapuuro on edelleen paskaa. Kurapuuro on täydellinen nimitys. Yack.
[/quote
Et ole vielä tarpeeksi köyhä ja nälkäinen jos on varaa noin ajatella
[/quote]
Olen olen :-) Ei köyhäkään kaikesta pidä. Esim. oliiveja en söisi vaikka olisin nääntymässä nälkään. Samoin hillosipulit... kaurapuuro...
Arvasin että ap ei oikeasti ole niin köyhä, hän on vain avuton. Usein ne jotka köyhyydestä valittavat eivät oikeasti ole niin köyhiä kuin antavat ymmärtää, eivät vain osaa käyttää vähäisiä rahojaan oikein.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:16"]Mistä sä eilen juustoa hankit?
[/quote]
[/quote]Tämä voi tulla sulle järkytyksenä: olet köyhä koska olet typerä etkä osaa käyttää rahaa.
[/quote]
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta olet tyhmä, koska olet vihamielinen minulle, vaikka minä vain ilmoitin syöneeni leipää. Ja köyhä olen siksi, että tapanani ei ole panna ranttaliksi lainarahoilla ;-)
[/quote]Kerrataan vielä tuota keskustelua: minä kysyin aivan neutraalisti mistä sait juustoa ja sinä vastasit töykeästi ja alentuvasti.
[/quote]
No voihan!
Aika halvalla pystyy päivässä syömään, jos oikeasti viitsii nähdä vaivaa. Esim. jos itse tekee sämpylöitä, saa halvemmalla leipää. Jauhopussi maksaa vähemmän kuin se leipä ja siitä tulee monen päivän sämpylät.
Jos kaurapuuro ei maistu, niin osta puuroriisiä ja litra maitoa ja tee riisipuuroa. Ei ole niin halpaa (kun se maito on tuossa mukana), mutta ehkä sitten maistuvampaa. Hernekeitto on muuten todellista säästöruokaa, kun pussillisesta herneitä saa jo kattilallisen keittoa ja sitä voi syödä monta päivää. Esim. sämpylöitä ja hernekeittoa voi syödä seuraavat neljä päivää eikä taida maksaa edes yhtä euroa/päivä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:57"]
Aika halvalla pystyy päivässä syömään, jos oikeasti viitsii nähdä vaivaa. Esim. jos itse tekee sämpylöitä, saa halvemmalla leipää. Jauhopussi maksaa vähemmän kuin se leipä ja siitä tulee monen päivän sämpylät.
Jos kaurapuuro ei maistu, niin osta puuroriisiä ja litra maitoa ja tee riisipuuroa. Ei ole niin halpaa (kun se maito on tuossa mukana), mutta ehkä sitten maistuvampaa. Hernekeitto on muuten todellista säästöruokaa, kun pussillisesta herneitä saa jo kattilallisen keittoa ja sitä voi syödä monta päivää. Esim. sämpylöitä ja hernekeittoa voi syödä seuraavat neljä päivää eikä taida maksaa edes yhtä euroa/päivä.
[/quote]
Missä liha? Ei tuollaista sämpylä/hernesoppadieettia voi kovin montaa päivää vetää.
Hernekeiton voi pakastaa kuten kaalikeitonkin, joka toinen päivä menee. Kumminkin on aina jotain varalla.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:16"]Mistä sä eilen juustoa hankit?
[/quote]
[/quote]