Olen köyhä ja eilen ruokama oli leipää
tänään ruokana on...leipää! Tänään on juustoakin leivän päälle :)!
Kommentit (53)
Hernekeitonkin tekeminen olisi todella halpaa.
Joo sillä samalla hinnalla..kun suunnittelisivat...2.70 plus juusto ja margariini... Voisit jo tehdä lämpimän ruoan. Yöllä on annettu vinkkejä jo monta.. Viikossa se olisi jo reilu 20e. Suunnittele sinnittely.
Eli ole nirso tai todennäköisemmin ruoanlaittotaidoton, ja siksi syöt leipää. Esim. tomaattinen linssikeitto on hyvää, jos sen osaa tehdä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 06:14"]
Eli ole nirso tai todennäköisemmin ruoanlaittotaidoton, ja siksi syöt leipää. Esim. tomaattinen linssikeitto on hyvää, jos sen osaa tehdä.
[/quote]
Hyi kuka sellaista syö tai jollain ylipäänsä jollain rehukeitolla elää.
Tää taitaa olla sama kitisevä pimpero, joka oli ruvennut poikakaverinsa kanssa leikkimään kotia vähän liian aikaisin...
Leipäjonosta jos olisit hakenut leipäsi niin olis jäänyt se 2,70 pahan päivän varalle.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 05:03"]Jos olisit oikeesti köyhä niin leipoisit itse leivän ja opettelisit tekemään hyvää ruokaa edullisista raaka-aineista. Olet vain yksi näistä jotka tykkää valittaa sitä kuinka köyhä on, vaikka kyse on vaan kyvyttömyydestä hoitaa raha-asioitaan järkevästi.
[/quote]
Hahhah. Älä sinä puhu raha-asioistani kun et niistä mitään tiedä. Sitä paitsi viestisi vihainem sävy on melko outo ottaen huomioon, että minä vain infosin syöneeni leipää eilen ja tänään. :-D
Hahhah, olen kauhean nirso juu :-D tykkään mm.: makaronilaatikko, kana kaikissa muodoissa, kala, sika, nauta, salaatit... jne. Ja ruokaa olen aina osannut tehdä. Tietääkseni vain ilmoitin syöneeni leipää, mutta kiukkuiset av-tantat hyökkäsivät kimppuuni kuin olisin valittanut jostain ;-) Se oli ihan makoisaa leipää ja vei nälän, nam nam.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 05:41"]Joo sillä samalla hinnalla..kun suunnittelisivat...2.70 plus juusto ja margariini... Voisit jo tehdä lämpimän ruoan. Yöllä on annettu vinkkejä jo monta.. Viikossa se olisi jo reilu 20e. Suunnittele sinnittely.
[/quote]
En ole kai vinkkejä pyytänyt?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 06:39"]Tää taitaa olla sama kitisevä pimpero, joka oli ruvennut poikakaverinsa kanssa leikkimään kotia vähän liian aikaisin...
[/quote]
Poikaystävällä on oma kämppä ja samoin minulla :-) Toivottavasti joskus asumme yhdessä!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:16"]Mistä sä eilen juustoa hankit?
[/quote]
Tämä voi tulla järkytyksenä, mutta on olemassa huoltsikoita.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:16"]Mistä sä eilen juustoa hankit?
[/quote]
Tämä voi tulla järkytyksenä, mutta on olemassa huoltsikoita.
[/quote]Tämä voi tulla sulle järkytyksenä: olet köyhä koska olet typerä etkä osaa käyttää rahaa.
Leipää minäkin köyhimpinä aikoinani söin. Halvimmalla sai ruokaa kun osti paketin jauhoja ja hiivan. Siitä riitti useammaksi päiväksi kuin pastasta ja oli myös edullisempaa.
Puuroakin söin usein, mutta välillä sitä kaipasi ihan pureskeltavaakin ruokaa.
Tsempit ap:lle
Huono juttu jos on tyhmä ja köyhä.
Jos olisit oikeesti köyhä niin leipoisit itse leivän ja opettelisit tekemään hyvää ruokaa edullisista raaka-aineista. Olet vain yksi näistä jotka tykkää valittaa sitä kuinka köyhä on, vaikka kyse on vaan kyvyttömyydestä hoitaa raha-asioitaan järkevästi.