Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Videoitu nainen joutui sata kertaa ahdistelluksi kymmenen tunnin aikana

Vierailija
30.10.2014 |

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1414638506310?ref=tf_iHSnytboksi&jako=1918078e79f1bdf9986eb6bd0b1526bd

Kyseinen nainen kulki siis Nykin katuja kymmenen tuntia. Tavallisesti pukeutunut, ei todellakaan näy mitään, kun kuitenkin naisia aina syytetään tästä "oma vika"-tyyliin.

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 01:26"]

Oudointa oli joidenkin vanhojen ja omituisten linkkien vetäminen keskusteluun. Eihän niillä ollut aiheen kanssa yhtään mitään tekemistä.

Maailma on varmasti vaikea paikka miehelle, joka ei arvosta naisia lainkaan. Terveellä ja tasapainoisella perheellä on tietenkin merkitystä. Ikävää, jos kotona oli paha olla.

[/quote]

Naiset on sillä tavalla älykkäitä, että he osaavat keskutella henkilökohtaisuuksiin menemättä, vaikka joku olisikin eri mieltä.

Vierailija
182/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 01:32"]

Tämän palstan miesasiamies on vain sairaalloisen huomionhakuinen tapaus. Tyypillinen trolli, joka pyrkii tukahduttamaan varsinaiset keskustelut ja kääntämään huomion vain itseensä ja omaan trollaamiseensa.

"Tiedemiehet etsivät yhteyksiä niin sanottuun persoonallisuuden neljään pimeään osaan (dark tetrad of personality): narsismiin, psykopatiaan, sadismiin sekä machiavellismiin eli päämääriin pyrkimiseen moraaliperiaatteista välittämättä. 

Tutkijoiden löytämät yhteydet trollaamisen ja pimeiden persoonallisuuspiirteiden välillä olivat poikkeuksellisen vahvoja. Nämä päätyivät yleensä lähinnä todennäköisyyksillä operoivan psykologian piirissä harvinaisen vahvoihin johtopäätöksiin:

– Yhteydet sadismin ja trollauksen välillä ovat niin voimakkaita, että nettitrollien voidaan sanoa olevan arkipäivän sadistien prototyyppejä. 

– Sekä trollit että sadistit tuntevat sadistista riemua toisten ahdistyksesta. Sadistit haluavat vain huvitella... ja internet on heidän leikkikenttänsä. 

Psychology Today antaa neuvoksi intenet-käyttäjien jo tuntemat viisaudet: nettitrollit ovat tasapainottomia ihmisiä ja koska paha olosi tuo heille nautintoa, heistä on paras olla välittämättä."

[/quote]

Joo, näitä riittää joka palstalle ja kaikkia yhdistää samat piirteet: jankkaaminen, yhden asian pakkomielle, herjaaminen ja outo tapa ohittaa suora vuorovaikutus ja kommentoida kaikkea sen sijaan "asian vierestä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 01:43"]

Oudointa oli joidenkin vanhojen ja omituisten linkkien vetäminen keskusteluun. Eihän niillä ollut aiheen kanssa yhtään mitään tekemistä.

Maailma on varmasti vaikea paikka miehelle, joka ei arvosta naisia lainkaan. Terveellä ja tasapainoisella perheellä on tietenkin merkitystä. Ikävää, jos kotona oli paha olla.

[/quote]

Naiset on sillä tavalla älykkäitä, että he osaavat keskutella henkilökohtaisuuksiin menemättä, vaikka joku olisikin eri mieltä.

[/quote]

TODELLAKIN!!! :D :D Älä nyt viitsi, edes vitsinä sanoa tuollaista.

Vierailija
184/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

(Kaikki) naiset ovat sillä tavalla älykkäitä, mutta (kaikki) miehet ovat sikoja, niinkö? Älä yleistä.

Vierailija
185/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Päivän paras vitsi, hah hah hah....

Vierailija
186/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 20:33"]

Onhan tossa hippanen sellasta jenkkiruikuttamisen makua, MUTTA iso osa totuutta! Välillä tuntuu kyllä, että jenkit vääntävät tikusta asiaa mistä sit kaikki voi olla hirveen offended ja loukkaantuneita ja taivastella kaikkea järkyttävää.

Itseäni ei noi ohimennen huikatut have-a-nice-day ja beautifulit haittaisi lainkaan (hehheh, Suomessa ei ole pelkoa noista) mutta noi kylkeen liimautuvat numeroiden inttäjät ovat todella pelottavia. Onkohan pk-seudulla yhtäkään alle 60v naista jonka seurassa ei olisi sitkeästi roikkunut joku tummempi herrasmies, jonka reaktiota ei voi arvata kun kieltäytyy numeron antamisesta/puhumisesta. Viimeksi viime viikolla kävelin kotiin kaupasta ja tuntematon mua about 10 v vanhempi tumma mies alkoi jankuttaa (englanniksi, niinkuin aina) siitä, kuinka voi kantaa kauppakassini puolestani, kuinka suomalaiset naiset ovat kauniita, haluisi mennä syömään kanssani etiopilaista ruokaa ja lässynlää. Mun vähäpuheisuus ja selvä ärtyisyys ei haitannut lainkaan. Lopulta jätti mut rauhaan, HUOM. vasta kun sanoin kipakasti, että mulla on poikaystävä (mitä ei oikeasti ole.) Noi on aina todella rasittavia, varsinkin kun on pimeää ja toinen ei vaan ymmärrä.. Eniten loukkaa se, että se että MINÄ en halua puhua hänen kanssaan tai MINUA ei kiinnosta hänen seuransa ei hätkäytä suuntaan eikä toiseen, vaan se, että mulla on poikaystävä on se maaginen kortti jolla jankuttajan saa liukenemaan. Toisin sanoen, ainoastaan toista miestä voi kunnioittaa.

Toisaalta myös Ranskassa asuessani toi jatkuva vislailu ja kommentointi ulkonäöstä on todella väsyttävää. Toi saattaa kyllä kuulua myös kulttuurieroihin, koska olen ttotunut Suomessa siihen, että mulla on oikeus olla rauhassa ja sellainen kuin olen ilman kommentointia. Kuitenkin Suomessa olevilta vaihtareita esim. Argentiinalaisilta, jenkeiltä, brasseilta saanut kuulla kuinka he tunsivat olleensa todella epäviehättäviä alussa Suomessa kun kukaan ei noteerannu heitä. Käytiin pitkiä keskusteluja kuubalaisen ja portugalilaisen tyttöjen  kanssa siitä miten heitä hdisti se, ettei heitä huomattu ja miehet olivat "kylmiä." Mun mielestä suomalaiset miehet on kunnioittavia ja kohteliaita, kun eivät sikaile ja itselleni tollanen limaisuus on totaallinen turn off. Sori meni vähän jorinaksi, mutta kuitenkin, hauska pohtia tätä :D

[/quote]

No ei ole koskaan kukaan (ei tumma, ei vaalea) seuraan tuppautunut kadulla tai pyydellyt numeroa saati kauppakasseja halunnut kantaa kotiini. Olen nyt kuitenkin syntymästäni asti asunut pk-seudulla, eli 40 vuotta.

Vierailija
187/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 01:52"]

Onhan tossa hippanen sellasta jenkkiruikuttamisen makua, MUTTA iso osa totuutta! Välillä tuntuu kyllä, että jenkit vääntävät tikusta asiaa mistä sit kaikki voi olla hirveen offended ja loukkaantuneita ja taivastella kaikkea järkyttävää.

Itseäni ei noi ohimennen huikatut have-a-nice-day ja beautifulit haittaisi lainkaan (hehheh, Suomessa ei ole pelkoa noista) mutta noi kylkeen liimautuvat numeroiden inttäjät ovat todella pelottavia. Onkohan pk-seudulla yhtäkään alle 60v naista jonka seurassa ei olisi sitkeästi roikkunut joku tummempi herrasmies, jonka reaktiota ei voi arvata kun kieltäytyy numeron antamisesta/puhumisesta. Viimeksi viime viikolla kävelin kotiin kaupasta ja tuntematon mua about 10 v vanhempi tumma mies alkoi jankuttaa (englanniksi, niinkuin aina) siitä, kuinka voi kantaa kauppakassini puolestani, kuinka suomalaiset naiset ovat kauniita, haluisi mennä syömään kanssani etiopilaista ruokaa ja lässynlää. Mun vähäpuheisuus ja selvä ärtyisyys ei haitannut lainkaan. Lopulta jätti mut rauhaan, HUOM. vasta kun sanoin kipakasti, että mulla on poikaystävä (mitä ei oikeasti ole.) Noi on aina todella rasittavia, varsinkin kun on pimeää ja toinen ei vaan ymmärrä.. Eniten loukkaa se, että se että MINÄ en halua puhua hänen kanssaan tai MINUA ei kiinnosta hänen seuransa ei hätkäytä suuntaan eikä toiseen, vaan se, että mulla on poikaystävä on se maaginen kortti jolla jankuttajan saa liukenemaan. Toisin sanoen, ainoastaan toista miestä voi kunnioittaa.

Toisaalta myös Ranskassa asuessani toi jatkuva vislailu ja kommentointi ulkonäöstä on todella väsyttävää. Toi saattaa kyllä kuulua myös kulttuurieroihin, koska olen ttotunut Suomessa siihen, että mulla on oikeus olla rauhassa ja sellainen kuin olen ilman kommentointia. Kuitenkin Suomessa olevilta vaihtareita esim. Argentiinalaisilta, jenkeiltä, brasseilta saanut kuulla kuinka he tunsivat olleensa todella epäviehättäviä alussa Suomessa kun kukaan ei noteerannu heitä. Käytiin pitkiä keskusteluja kuubalaisen ja portugalilaisen tyttöjen  kanssa siitä miten heitä hdisti se, ettei heitä huomattu ja miehet olivat "kylmiä." Mun mielestä suomalaiset miehet on kunnioittavia ja kohteliaita, kun eivät sikaile ja itselleni tollanen limaisuus on totaallinen turn off. Sori meni vähän jorinaksi, mutta kuitenkin, hauska pohtia tätä :D

[/quote]

No ei ole koskaan kukaan (ei tumma, ei vaalea) seuraan tuppautunut kadulla tai pyydellyt numeroa saati kauppakasseja halunnut kantaa kotiini. Olen nyt kuitenkin syntymästäni asti asunut pk-seudulla, eli 40 vuotta.

[/quote]

Ei ne usko, haukkuvat sua trolliksi, rumaksi tai mitä nyt keksivät. Meidän täytyy nyt vain uskoa, että Suomessa naisten kimppuun käydään välittömästi kun he astuvat ovesta ulos ja joka pusikossa vaani joku epämääräinen hyypiö.

Vierailija
188/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 01:52"]

[/quote]

[/quote]

No johan nyt...yleensä ne kait ne lähentelee mielummin teini-ikäisiä. Tuo on kyllä mielestäni rumaa.

Vierailija
190/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä vihaatte meitä naisia näin paljon, siis te kolme miestä, näkyyhän määränne selvästi peukutusten jatkuvana kolmen toistona. Jos oma äitinne olisi vaikka raiskattu, mitä silloin ajattelisitte? Että oma vika oli vai tai vähättelisittekö, että kyllähän nyt muissa maissa on asiat pahemmin?

Vierailija
191/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monen tämänkin palstan suomalaismiehen asema on niin päinvastainen, ettei hän välttämättä kykene hahmottamaan miten inhottavalta tuollainen jatkuva huutelu ja ulkonäön epäasiallinen kommentointi tuntuu. Kaupungin kaduilla olen itse pyörinyt kymmenisen vuotta, ja tänä aikana on kieltämättä joskus käynyt mielessä, miten mukavalta tuntuisi, jos vastakkainen sukupuoli edes sen yhden kerran noteeraisi olemassaoloni jollain lailla. Tuon videon nähtyäni (ja naisten kokemuksia lueskellessani) olen kuitenkin sitä mieltä, että me miehet pääsemme tässä suhteessa huomattavasti helpommalla.          

Vierailija
192/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

Katsoin tuon kohutun videon nyt ensimmäistä kertaa. Mielestäni tuo video ei näytä kovinkaan realistiselta. Suurin osa noista naiselle sanotuista tervehdyksistä vaikutti jälkikäteen lisätyiltä. (oliko noista sanomisista edes osaa kohdistettu tuolle naiselle?) Sopivalla leikkauksella ja lisätyillä äänitehosteilla saadaan helposti vaikutelma jatkuvasta huutelusta ja ahdistelusta. Vaikka katselisin minkä väristen lasien läpi tahansa, niin ei tuosta videosta saa kuin jonkinasteisen propagandan mielikuvan... Usko ken tahtoo.

Vierailija
193/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 03:49"]

Huomenta,

Katsoin tuon kohutun videon nyt ensimmäistä kertaa. Mielestäni tuo video ei näytä kovinkaan realistiselta. Suurin osa noista naiselle sanotuista tervehdyksistä vaikutti jälkikäteen lisätyiltä. (oliko noista sanomisista edes osaa kohdistettu tuolle naiselle?) Sopivalla leikkauksella ja lisätyillä äänitehosteilla saadaan helposti vaikutelma jatkuvasta huutelusta ja ahdistelusta. Vaikka katselisin minkä väristen lasien läpi tahansa, niin ei tuosta videosta saa kuin jonkinasteisen propagandan mielikuvan... Usko ken tahtoo.

[/quote]

Niin ja lopussahan onkin teksti jossa pyydetään lahjoituksia. :)

Vierailija
194/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huvittavin osuus tässä koko saagassa on se kuinka rasismikohun iskiessä, ruvettiin valehtelemaan ja jauhamaan paskaa, että olihan niitä valkoisiakin huutelijoita ja ahdistelijoita, niitä ei vain saatu tallennettua, roskaa tuli linssiin, materiaalia tuhoutui ja jotenkin ne vain meni sillain ohi sun muuta hölynpölyä.

Uskoo ken haluaa, minua ainakaan vakuuta pätkän vertaa tämä sakki ja heidän videonsa.

Vierailija
195/195 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit yrittävät kontrolloida miehiä ilmoittamalla ettei tuo ole sopivaa ja muuttaa miesten luonnollista käyttäytymistä: Miehet haluavat paritella synnytyskykyisten naaraiden kanssa ja tämä ei onnistu kuin laajoilla verkoilla. Mies ei saisi kalastaa naisia ryhmänä koska feministille on järkyttävää ajatella miestä ei seksissä kiinnosta se kyseinen nainen yksilönä yhtään .

Osittain tuo on onnistinut "koulutuksella".

Feministien lopullinen tavoite on että miehen pitäisi todistaa omanneensa luvan siittimen käyttämiseen eikä naisen että sitä ei ollut. Näin toimii feministin päässä oikeusvaltio ja miehen oikeusturva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä