Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Videoitu nainen joutui sata kertaa ahdistelluksi kymmenen tunnin aikana

Vierailija
30.10.2014 |

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1414638506310?ref=tf_iHSnytboksi&jako=1918078e79f1bdf9986eb6bd0b1526bd

Kyseinen nainen kulki siis Nykin katuja kymmenen tuntia. Tavallisesti pukeutunut, ei todellakaan näy mitään, kun kuitenkin naisia aina syytetään tästä "oma vika"-tyyliin.

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommosta Suomessa tapahdu? Ei mulle ainakaan kukaan oo koskaan huudellut mitään. Mutta niin, onhan tuo kaunis nainen :)

Vierailija
22/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pystyn olemaan kommentoimatta komealle miehelle. Liikaa toki vaadittu, että mies kykenisi samaan kauniin naisen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsikö miehet, jos ylipainoiset, karvaiset 50 plus miehet kommentoisi heidtä jatkuvalla syötöllä? Tuollainen huutelu tuo turvattoman olon, koskaan ei tiedä mitä huutelijan päässä liikkuu, käykö käsiksi vai ei. En ota kohteliaisuutena, ennemmin pidän käytöstavattomien ja törkyturpaisten miehen halventamiskeinona - onko nainen joku näyttelyeläin, jota saa kommentoida mielensä mukaan?

Vierailija
24/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten miehet katsoo oikeudekseen huudella naisille, aivan se ja sama onko kyse törkeyksistä vai ''kehuista''. Todella ahdistavaa ja esineellistävää.

Vierailija
25/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:56"]Ei kai tuommosta Suomessa tapahdu? Ei mulle ainakaan kukaan oo koskaan huudellut mitään. Mutta niin, onhan tuo kaunis nainen :)
[/quote]

Eikö tapahdu? Minun viereeni on useamman kerran autokin pysähtynt ja kuski ruvennut kommentoidaan persettä yms., vaikka ihan farkut plus pitkähihainen paita päällä olen kulkenut.

Vierailija
26/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset haluaisivat niiiiiiiiiiin kovasti uhriutua kuten heidän kanssasisarensa vaikkapa nykissä. Sitten he menevät ulos tuonne räntäsateeseen ja törmäävät suomalaisen mieheen joka ei ole ikinä viheltänyt yhdenkään naisen perään koko elinaikana ja tajuavat, että voisihan se olla ehkä ihan kiva juttu jos minua ei pidettäisi täysin näkymättömänä.

Se mitä isossa omenassa tapahtuu ei ole suoraan verrannollista siihen mitä tässä maassa tapahtuu.

Vierailija
27/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin totta, että ei oo kauniillakaan ihmisillä helppoa ;D

Vierailija
28/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:02"]Suomalaiset naiset haluaisivat niiiiiiiiiiin kovasti uhriutua kuten heidän kanssasisarensa vaikkapa nykissä. Sitten he menevät ulos tuonne räntäsateeseen ja törmäävät suomalaisen mieheen joka ei ole ikinä viheltänyt yhdenkään naisen perään koko elinaikana ja tajuavat, että voisihan se olla ehkä ihan kiva juttu jos minua ei pidettäisi täysin näkymättömänä.

Se mitä isossa omenassa tapahtuu ei ole suoraan verrannollista siihen mitä tässä maassa tapahtuu.
[/quote]

Eli taas naisen vika kun nainenhan salassa tällaista toivoo. Raiskauksiakin puolustellaan usein tällä. Jos lähdetään siitä, että kaikki miehet haluaa seksiä, saanko minä ruveta sitomaan miehiä ja tunkemaan heidän perseeseensä dildoa? Eikös miehet nyt seksistä tykkää ja että voisihan se olla kiva juttu, että sais edes kerran reissullansa.

Vierailija
29/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon nainen saanut jo raiskausuhkauksia: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288757661315.html

Vierailija
30/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ihmisille matkustamista, niin tajuatte että tämä ei todellakaan ole mikään ongelma Suomessa. Käykää vaikka Intiassa, siellä oikeasti käydään suoraan tisseihin kiinni. Suomessa oikeasti on jo ihmeellistä, että naapuri jonka olet tuntenut 20 vuotta tervehtii.

Vierailija
31/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:11"]

Suosittelen ihmisille matkustamista, niin tajuatte että tämä ei todellakaan ole mikään ongelma Suomessa. Käykää vaikka Intiassa, siellä oikeasti käydään suoraan tisseihin kiinni. Suomessa oikeasti on jo ihmeellistä, että naapuri jonka olet tuntenut 20 vuotta tervehtii.

[/quote]

Suosittelen sinulle käyntiä Pohjois-Koreaan, niin tajuat jotain sananvapaudesta.

Vierailija
32/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:11"]Suosittelen ihmisille matkustamista, niin tajuatte että tämä ei todellakaan ole mikään ongelma Suomessa. Käykää vaikka Intiassa, siellä oikeasti käydään suoraan tisseihin kiinni. Suomessa oikeasti on jo ihmeellistä, että naapuri jonka olet tuntenut 20 vuotta tervehtii.
[/quote]

Eli asiasta ei saa puhua Suomessa, koska asiat muualla huonommin?

Vierailija
33/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän se imartelee kun kommentoit mun kahta lihaskumpua, joilla istun ja joiden välistä puserran paskaa ulos. Damn beibi, you turn me on noilla sun kehuillas! Saanks mä kommentoida sun munan kokoa tai vielö parempi, saisko mun naapurin Hilkka, 43 w ja 123 kg, tehdä niin? Miettikää miehet joskus omalle kohdallenne.

Vierailija
34/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:15"]

Joo kyllähän se imartelee kun kommentoit mun kahta lihaskumpua, joilla istun ja joiden välistä puserran paskaa ulos. Damn beibi, you turn me on noilla sun kehuillas! Saanks mä kommentoida sun munan kokoa tai vielö parempi, saisko mun naapurin Hilkka, 43 w ja 123 kg, tehdä niin? Miettikää miehet joskus omalle kohdallenne.

[/quote]

Naapurin Hilkka voi ihan vapaasti mun munan kokoa, ei mene yöunet eikä tunnu missään. Kovasti naiset tykkäävät mua perseestä puristella baareissa, muniinkin on käyty käsiksi ties kuinka monta kertaa.

Vierailija
35/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt syövän vuoksi hiukseni ja kortisoni on turvottanut minua poikkeuksellisen pahasti lyhyessä ajassa. Silmieni alla on mustat alaluomet ja kapeaksi muuttuneet silmäni uppoavat kortisonipoimuihin. Minulla ei ole enää kaulaa, mutta kyttyrä niskassa ja hirveä läskimaha. Muistutan jotain kaameaa maahista tällä hetkellä.

Täytyy varmaan mennä kadunvarteen ja huutaa törkeitä herjauksia, ehdotuksia ja analyyseja ohikulkevien miesten vartalosta, genitaaleista, koosta, älystä ja tyylistä. Seurata vielä useampaa, vihellellä ja kertoa mielipiteitä. Vaadin tietenkin myös seksiä, jos mies miellyttää minua. Minulla on oikeus haluta ihan ketä tahansa miestä ja koska tahansa.

Kaikkien miesten pitäisi olla imarreltuja, koska kiinnitän heihin positiivista huomiota.

Olinpa sitten minkä näköinen, kokoinen, ikäinen tai vastenmielinen tahansa.  

Vierailija
36/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aha, vai hyvä vertailukohta sivistyneelle länsimaalle löytyy Intiasta? :D

Jep. Maassa jossa joukkoraiskauskin on ihan ookoo, siinäpä vertailukohtaa!

Intia on paremminkin syy siihen miksi tähän pitää puuttua ja herättää asia keskusteluun.

Vierailija
37/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:24"]

[/quote]

Aha, vai hyvä vertailukohta sivistyneelle länsimaalle löytyy Intiasta? :D

Jep. Maassa jossa joukkoraiskauskin on ihan ookoo, siinäpä vertailukohtaa!

Intia on paremminkin syy siihen miksi tähän pitää puuttua ja herättää asia keskusteluun.

[/quote]

Hyvä on tuoda esiin kuinka kulttuureissa ja maissa on eroa. Menkää sinne Nykiin uhriutumaan, siellä on varmasti muitakin ongelmia josta voitte meuhkata. Ja Intiassa riittää myös työsarkaa wannabe feministeille enemmän kuin jaksaa töitä tehdä ongelmien poistamiseksi.

Vierailija
38/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 19:23"]

Olen menettänyt syövän vuoksi hiukseni ja kortisoni on turvottanut minua poikkeuksellisen pahasti lyhyessä ajassa. Silmieni alla on mustat alaluomet ja kapeaksi muuttuneet silmäni uppoavat kortisonipoimuihin. Minulla ei ole enää kaulaa, mutta kyttyrä niskassa ja hirveä läskimaha. Muistutan jotain kaameaa maahista tällä hetkellä.

Täytyy varmaan mennä kadunvarteen ja huutaa törkeitä herjauksia, ehdotuksia ja analyyseja ohikulkevien miesten vartalosta, genitaaleista, koosta, älystä ja tyylistä. Seurata vielä useampaa, vihellellä ja kertoa mielipiteitä. Vaadin tietenkin myös seksiä, jos mies miellyttää minua. Minulla on oikeus haluta ihan ketä tahansa miestä ja koska tahansa.

Kaikkien miesten pitäisi olla imarreltuja, koska kiinnitän heihin positiivista huomiota.

Olinpa sitten minkä näköinen, kokoinen, ikäinen tai vastenmielinen tahansa.  

[/quote]

Anna mennä vaan. Ei tuo minua haittaisi. Säälittäisi lähinnä. Että onko kuuppakin jo möyhentynyt.

Vierailija
39/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun tälläinen "catcalling" ei oikein ole yleistä, niin sitten uhriudutaan muiden maiden naisten siivellä.

Vierailija
40/195 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39, kuuppa on ihan kuosissa. Varmistettu karmeiden hoitojen ja lääkityksen vuoksi psykiatrilta.

Entä sinun kuuppasi?

Niin arvelinkin.

Olisin täsmälleen samanlainen ihminen, kuin naista kommentoineen epämiellyttävät miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan