Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! petin miestäni

Vierailija
30.10.2014 |

Mulla oli muutama viikko sitten yhdenyön (tai iltapäivän) juttu, tapasin töissä tosi söpön ja kiinnostavan miehen, ja jotenkin vaan ajauduin sen kanssa tekemään jotain mitä ei pitäisi. Mies ei siis ollut työkaveri vaan asiakas.. Seurustelen miehen kanssa jota rakastan tietysti paljon, en tajua miten lumouduin siitä toisesta niin :( Mutta ei siinä kaikki, viikonloppuna oli miehen ystävällä juhlat, jonne menimme, koska mies halusi esitellä mut kaikille niillekin kavereille joita en ole vielä tavannut. Se mun iltapäivämies oli siellä myös, kuulemma tunteneet jo vuosia! Miehen ilmeestä näin että tunnisti mut myös. Koko illan pelkäsin, ja pelkään vieläkin aikooko se paljastaa jutun. Ei ollut silloin illalla tilaisuutta puhua kahden kesken sen kanssa. Nyt mietin pitääkö mun tunnustaa miehelle ennenkuin se toinen kertoo, vai toivonko vain etten jää kiinni? Kamala tilanne :(

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sinusta ja sinun arvomaailmasta aika paljon tuo lause "ikäänkuin ette olisi itse joskus pettäneet. Sinäkö siis kuvittelet että kaikki pettävät mennen tullen kumppaneitaan? En ole pettänyt, enkä aio pettää. Teidän suhde on tuhoon tuomittu, jos jo puolen vuoden seurustelun jälkeen petät kumppanisia. Ehkä sinun ei kannata yrittää parisuhdetta, jos olet noin vietävissä.

Vierailija
2/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua! Mun muija kans vehtas parhaan kaverini kans, kauan pitivät peliä ennenku tajusin, ja silloinki olin niin urpo etten älynny koko kuviota. Kaverille vollotin että muija pettää, voi vittu! Ja tämä mulkku ei kerro vaan juonii mun kanssa ihan normaalisti muka muijaa vastaan että miten käräytän ym, ja ite käy painamassa sitä! En luota enää koskaan kehenkään, se on varma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja miten saan tähän mieheen yhteyden? Haluaisin jo elää ilman pelkoa! Facebookista en löytänyt ja miehen profiiliin en pääse. Ainut toivoni on miehen puhelin, mutta miten saisin sen käsiini riittävän pitkäksi ajaksi?

Vierailija
4/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
5/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista zero-juttua viitsi kertoa, tuskin on edes oikeasti tapahtunut? Taidat vaan kuvitella ja provoilla märkiä mällisiä unia;)

Vierailija
6/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio olisi sinun juttusi. Saisit "kyydeistä" vieläpä hyvän hinnan.

Vierailija
7/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikko?

Vierailija
9/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 14:41"]

Neuvoja miten saan tähän mieheen yhteyden? Haluaisin jo elää ilman pelkoa! Facebookista en löytänyt ja miehen profiiliin en pääse. Ainut toivoni on miehen puhelin, mutta miten saisin sen käsiini riittävän pitkäksi ajaksi?

[/quote]

Onnistunut provo, yhteystiedot muka mahdotonta saada, vaikka tyypin kanssa tehty töitä yhdessä :-)

Vierailija
10/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet oikeassa paikassa kysymässä.

täällä saat tukea, ja ennen kuin huomaatkaan, niin syy ei toki ollut sinun vaan miehen. Päädyt näitten muiden kanssa yksiselitteiseen tulokseen että se oli sille miehellesi ihan oikein. Mokomalle sialle.

Vierailija
11/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 14:41"]

[/quote]

Onnistunut provo, yhteystiedot muka mahdotonta saada, vaikka tyypin kanssa tehty töitä yhdessä :-)

[/quote]

Osaatko lukea? Tyyppi oli asiakas, ei työkaveri.

Vierailija
12/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorast ei voi tehä vaimoo

Vierailija
13/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans kerran os.kierrolla potilaalla oli pelkkä sairaalavaate päällä, oli kaikki raajat paketissa ja jalat nostettu ylös vaijereilla. Helkkarin hyvännäköinen misu isot tissit ja mun mielestä vähän kosteutta kimalteli jalkovälissä. Sanoin opiskelijoille ja hoitsuille et nyt o pakko hoitotoimenpide suorittaa. Laskin housut ja laitoin mun 28,4 cm ja 21 ympärysmittaisen sauvani töihin. Painoin oikein fiiliksellä toista tuntia, yleisön jekumoidessa siinä vieressä. Olin ihana, mutta oli se mimmikin pääsi heti kotiin kun vointi sä oli niiiiiiin taivaaallinen. Mut eikai tää haittaa?! Vai haittaaxce? Saaks mun vaimo tietää. Tää misu asuu mun naapurissa, mutta onhan siinä seinä välissä. Ei kai kukaan kerro? Jaxuhali ja paksupepee sulle ap

Vierailija
14/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:59"]

Asiallisia vastauksia kiitos! Ikäänkuin ette itse olisi joskus pettäneet!

[/quote]

En oo kyllä ikinä pettänyt miestäni, eikä tulis kyllä mieleenikään. Suhdetta takana pian 29 vuotta. Että sikäli vaikea asettua pettäjän asemaan. Sinuna varmaankin kertoisin ja yrittäisin aloittaa suhteen puhtaalta pöydältä. Vaikkakaan suhteenne ei enää koskaan ole sama, kuin ennen pettämistäsi. Jos suhde nyt edes jatkuu enää...

Vierailija
15/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petät ja sitten itket täällä kuinka SINÄ nyt kärsit ja ruikit oksennusta siellä pelosta tutisten. Kaiva selkäranka housuistasi ja kerro miehellesi, on hänen oikeutensa tietää kenen kanssa seurustelee ja jääkö suhteeseen.

Vierailija
16/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kyllä satele sympatioita pettäjälle täältä..
Itse en ikinä rakastamaani miestä pettäisi!
Jos joskus saisin tietää, että oma kumppanini olisi minua pettänyt niin tiedän, että en ikinä sitä voisi hänelle anteeksi antaa. Vaikeaa ja murskaavaa se olisi mutta voiko jo kerran pettäneeseen enään ikinä todella luottaa?
Ja vaikka se kuinka järkyttävää olisikin niin tahtoisin ehdottomasti tietää asiasta.
Kertoo ihmisestä aika paljon jos väittää, että rakastaa kumppaniaan ja silti lirkuttelee ja jakelee muille siinä sivussa!
Ymmärrän toki tuskasi.. tavallaan.. vaikka en itse ikinä moista menisi tekemään mutta nyt on jo liian myöhäistä.
Mielihaluja ja fantasioita voi olla ja on ihan normaalia, että joskus voi vastaan kävellä ihminen joka "sytyttää" mutta siihen se sitten jääkin ja niin sen kuuluukin olla.
Ihan varmasti miehesikin on joskus kadulla vilkaissut jotakuta nättiä naikkosta toiseenkin kertaan mutta eipä ole mennyt sinun sänkysuoriutumisiasi tuolle haukkumaan ja rykässyt kahvilan veskissä siihen perään.

Vierailija
17/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä itsekin tehneeni väärin :( Ei sitä minulle tarvitse kertoa. Eikö tosiaankaan ole ketään jolla olisi sama kokemus, ja miten mies siihen suhtautui?

Vierailija
18/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samantapanen juttu, mies antoi anteeksi, yksityiskohtia en voi täällä kertoa muuta kuin että mun tapauksessa oli lieventäviä asianhaaroja ja itse kerroin miehelle.

Vierailija
19/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pettämisestä kulunut pitkä aika kun kerroit?

Vierailija
20/114 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:57"]

Tiedän kyllä itsekin tehneeni väärin :( Ei sitä minulle tarvitse kertoa. Eikö tosiaankaan ole ketään jolla olisi sama kokemus, ja miten mies siihen suhtautui?

[/quote]

Pliis. Eihän tää sua muuten edes vaivaisi ellei sulla olis riskiä jäädä kiinni. Hyvinhän nää viikot on sujunut pettämisen jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän