Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole ottanut koronarokotetta?

Vierailija
16.09.2021 |

Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?

Kommentit (661)

Vierailija
241/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut koronan maaliskuussa 2020 ja siitä olen varma etten ikinä ota tuota piikkiä.

Useimmat rokottamattomat kuten sinä ei huono ratkaisu miksi rokote josta ei tiedä miten paljon ja kuinka kauan jne.mitä sitten kun aika kuluu esim. Vuoden päästä jouluna aika kuluu valitettavasti

Vierailija
242/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään ottamassa 2. rokotuksen. Ainakaan vielä ei oireita. Olin hedelmöityshoidoissa aiemmin ja siirsin rokotusaikaa. Silloin se oli lääkärin suositus.

Kertoiko miksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne reaktiot ovat harvinaisia, niin kun tiedät olevasi se ihminen, joka saa niitä harvinaisia reaktioita ja jonka elimistö ei kestä juuri mitään niin onko se tyhmyyttä vai viisautta jättää rokote ottamatta?

Vierailija
244/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaviruksia on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Tämä on Big Pharman suuri(n) kusetus ikinä.

Meuhkataan, että rokottamattomat levittävät tautia rokotettuihinkin.

= että vaikka kuinka ovat rokotettuja = että rokote ei auta mitään = niin silti vain rokotetut sairastuvat...

Vierailija
245/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen ottamatta jättäminen on venäläistä rulettia. Kuolinriski putoaa ainakin kuudesosaan. Kuvittele että aseessa a) on 6 luotia ja aseessa b) 1 luoti niin kumman laukaiset kohti päätäsi? Jos et rokotetta ota et elämääsi arvosta.

Vierailija
246/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Näistä kirjoituksista tulee mieleen että Suomessa tulee aktivoida tartuntatautilain mukainen pakkorokotuspykälä ja ottaa pakkorokotukset käyttöön. Ei näistä "odottajista" muuten mitään tule. On lapsellista kuvitella että rokote voi vuosien jälkeen aiheuttaa jotain haittoja. Ja kyllä niistä riskeistäkin on puhuttu täysin avoimesti että ei voida sulkea pois jos jokin harvinainen haitta jollekin tulee.

Oletko tietoinen, että suurin osa terveydenhuollon ylikuormittumisesta johtuu yltiöpäisestä testaamisesta ja jäljityksestä?

Miten paljon terveydenhuoltoon viime vuonna satsattiin rahaa koronan vuoksi? Ovatko ne lääkärit oikeasti pulassa vai valittavatko hyötyäkseen? Onko niin paljon potilaita?

Kysymys ei sitten ole vinoilua. Olen vain ihmetellyt ylikuormittumispuheita, olemmeko olleet oikeasti lähellä sellaista vaaraa.

Odotan vastausta niiltä jotka kokevat työnsä korona aikana raskaaksi jotenkin koko sairaalassa

Vierailija
247/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen ottamatta jättäminen on venäläistä rulettia. Kuolinriski putoaa ainakin kuudesosaan. Kuvittele että aseessa a) on 6 luotia ja aseessa b) 1 luoti niin kumman laukaiset kohti päätäsi? Jos et rokotetta ota et elämääsi arvosta.

Rokotettu siis osoittaa revolverilla kääntäärullaa niksniks

Vierailija
248/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut tarpeelliseksi. Lisäksi en niin välitä, vaikka saisin koronan. Toistaiseksi en tunne tai edes tiedä ketään, joka olisi koronan sairastanut. En ole vakuuttunut taudin vaarallisuudesta terveelle normaalipainoiselle 35-vuotiaalle tai rokotteen hyödyistä. Ja minua myös ärsyttää asiantuntijoiden todella ristiriitaiset ja sekavat lausunnot. Lisäksi jos tulisi rokottamattomuuden myötä tilaisuus jäädä tästä oravanpyörästä pois, käyttäisin sen oitis. Olen aivan burnoutin partaalla töiden kanssa. Jos joku sanoisi ettei tarvitse tulla koska olen rokottamaton, jättäytyisin oikein mielelläni pois. Myisin ylikalliin asuntoni ja muuttaisin askeettisesti maalle.

Ei täällä ole askeettista.

Vierailija
249/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntäkää rokotteenne persiiseenne. Minä en niitä ota. Ettekä mahda sille mitään.

Vapaaehtoista mistä tiedät vaikka olist jo sirastanut

Vierailija
250/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua antaa rahaa Pziferin kaltaisille firmoille. Korona tulee jos on tullakseen, se ei minua pelota. Selviytymisprosentti minun ikäryhmälle on lähes 100.

Vierailija
251/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut tarpeelliseksi. Lisäksi en niin välitä, vaikka saisin koronan. Toistaiseksi en tunne tai edes tiedä ketään, joka olisi koronan sairastanut. En ole vakuuttunut taudin vaarallisuudesta terveelle normaalipainoiselle 35-vuotiaalle tai rokotteen hyödyistä. Ja minua myös ärsyttää asiantuntijoiden todella ristiriitaiset ja sekavat lausunnot. Lisäksi jos tulisi rokottamattomuuden myötä tilaisuus jäädä tästä oravanpyörästä pois, käyttäisin sen oitis. Olen aivan burnoutin partaalla töiden kanssa. Jos joku sanoisi ettei tarvitse tulla koska olen rokottamaton, jättäytyisin oikein mielelläni pois. Myisin ylikalliin asuntoni ja muuttaisin askeettisesti maalle.

Ei täällä ole askeettista.

askeettisia paikkoja paljon ja etkä sairastu etkä tartte ottaa7x rokotetta jos sekään riittää sekoiluhan jatkuu kuin tehosekotin pörisee ei mitään järkeä vieläkään

Vierailija
252/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua antaa rahaa Pziferin kaltaisille firmoille. Korona tulee jos on tullakseen, se ei minua pelota. Selviytymisprosentti minun ikäryhmälle on lähes 100.

Näin

Vierailija
253/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimenomaan välitän, ja siksi en ota rokotetta. En halua tästä maasta uutta Pohjois-Koreaa jossa valtiolla on täysi kuristusote kansasta. Tee kuten käskemme, tai menetät ihmisoikeutesi. Moni suomalainen toki haluaakin juuri sitä, tässäkin viestiketjussa moni, ja heitä kutsutaan autoritaarisiksi, mutta me vapautta ja ihmisyyttä kannattavat haluamme tehdä omat päätöksemme elämässä. 

Vierailija
254/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ne reaktiot ovat harvinaisia, niin kun tiedät olevasi se ihminen, joka saa niitä harvinaisia reaktioita ja jonka elimistö ei kestä juuri mitään niin onko se tyhmyyttä vai viisautta jättää rokote ottamatta?

Viisautta vain ei muuta

Vierailija
255/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin

Pzifer 😂 rokottamattomat ovat näin viisaita ja vielä toinen peesaa, että näin.

Vierailija
256/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te rokotepakottajat olette sadisteja jotka eivät väitä muusta kuin omasta itsestänne ja omasta lompakostanne.

Toivottavasti teidät tapetaan.

Vierailija
257/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi olla töistä pois mahdollisten sivuvaikutusten takia. Joten ei ole aikaa ottaa rokotetta.

Entäs sitten jos tartunnan saatuasia olet muutaman päivän-viikon sairaalassa ?

Niin rokotteesta tms. Sairaudesta

Vierailija
258/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten kulkutauti myönteisten horinoita lukiessa täytyy todeta että silloin kun vika on päässä niin vian ei tarvitse olla iso.

Vierailija
259/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te rokotepakottajat olette sadisteja jotka eivät väitä muusta kuin omasta itsestänne ja omasta lompakostanne.

Toivottavasti teidät tapetaan.

Rokotetut joparäkivät kaupassa ym. Palvelupisteissä ovat jopa kolmasrokote päällä eikä tarvitse maskiatms. Eikä tietenkään tartte käsiä pestä EI vakuuta Ei yhtään

Vierailija
260/661 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitten kulkutauti myönteisten horinoita lukiessa täytyy todeta että silloin kun vika on päässä niin vian ei tarvitse olla iso.

Niinkö et kai paljastanut itseäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän