Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole ottanut koronarokotetta?

Vierailija
16.09.2021 |

Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?

Kommentit (661)

Vierailija
201/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Pälve sanoi Sannikassa, ettei koronarokotetta tarvitse ottaa jos on lääketieteellinen syy kuten MS-tauti.

Siksi.

Mitenköhän ne, joilla vasta epäillään jotain neurologista tai muuta sairautta? Taas väliinputoaja tässäkin asiassa... :-(

Vierailija
202/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rokottamattomille, että nuoret ovat kohta taas etäkoulussa. Kiitos oikein kovasti etenkin perheille, joissa koko perhe on rokottamattomia. Sahaavat omaa puutaan. Niin se sosiaalinen eriarvoisuus periytyy.

Itsekeskeinen ihminen, joka ei kykene katsomaan asioita MISTÄÄN muusta perspektiivistä kuin omastaan. Väsymyksen ymmärrän, mutta ehkä muutkin ovat väsyneitä kuin vain sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Pälve sanoi Sannikassa, ettei koronarokotetta tarvitse ottaa jos on lääketieteellinen syy kuten MS-tauti.

Siksi.

Sanoiko oikeasti? Minun tuntemani ms-potilas on ottanut rokotteet. Entä muut autoimmuunitauteja sairastavat?

Vierailija
204/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pedon merkkiä en ota! Usko jo jankkaaja! Ei on ei! Etkä sinä voi sille yhtään mitään, ja sekös sinua ärsyttää.

Vierailija
205/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta rankoista sivuoireista. Pelottaa testata, miten käy.

Vierailija
206/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on hyvä syy varoa vieraita myrkyllisiä aineita ja piikkiproteiinin mahdollisesti kasvainta levittävää vaikutusta.

Vierailija
207/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään haittavaikutuksia. Mulla on niin raskas vaihe menossa elämässä että en vaan jaksais nyt mitään ylimääräistä.

Vierailija
208/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikapiikki.

En halua riskiä, että tämäkin on yks sikapiikki.

Vierailija
209/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Näistä kirjoituksista tulee mieleen että Suomessa tulee aktivoida tartuntatautilain mukainen pakkorokotuspykälä ja ottaa pakkorokotukset käyttöön. Ei näistä "odottajista" muuten mitään tule. On lapsellista kuvitella että rokote voi vuosien jälkeen aiheuttaa jotain haittoja. Ja kyllä niistä riskeistäkin on puhuttu täysin avoimesti että ei voida sulkea pois jos jokin harvinainen haitta jollekin tulee.

Oletko tietoinen, että suurin osa terveydenhuollon ylikuormittumisesta johtuu yltiöpäisestä testaamisesta ja jäljityksestä?

Miten paljon terveydenhuoltoon viime vuonna satsattiin rahaa koronan vuoksi? Ovatko ne lääkärit oikeasti pulassa vai valittavatko hyötyäkseen? Onko niin paljon potilaita?

Vierailija
210/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Sanoiko oikeasti? Minun tuntemani ms-potilas on ottanut rokotteet. Entä muut autoimmuunitauteja sairastavat?

Eri lääkäreillä on eri mielipiteet. Mulla epäilty mm. ms-tautia ja siksi kuulun eri vertaistukiryhmiin, niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiin ja myös muihin autoimmuunisairauksiin liittyen. Jotkut suosittelee ja jotkut ei suosittele, jotkut ei missään nimessä. Tää on asia, jossa joutuu ikävä kyllä tekeen jokainen sen ikioman päätöksen ja ikioman taustatyön. Itse olen päätynyt odottamaan, koska liikaa eriäviä näkemyksiä.

Vierailija
211/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla osa hyvinvointiyhteiskunnan alasajoa.

Vierailija
212/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain riskiryhmille tilastojen valossa vaarallinen. Olen nuori ja terve. En halua sotkea kehoani tällä aineella josta ei vielä pitkäaikais vaikutuksia tiedetä. Varsinkaan jos useamman piikin joutuu ottamaan

Vierailija
213/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Eri lääkäreillä on eri mielipiteet. Mulla epäilty mm. ms-tautia ja siksi kuulun eri vertaistukiryhmiin, niin suomalaisiin kuin ulkomaalaisiin ja myös muihin autoimmuunisairauksiin liittyen. Jotkut suosittelee ja jotkut ei suosittele, jotkut ei missään nimessä. Tää on asia, jossa joutuu ikävä kyllä tekeen jokainen sen ikioman päätöksen ja ikioman taustatyön. Itse olen päätynyt odottamaan, koska liikaa eriäviä näkemyksiä.

Jatkan vielä:

Vaikka aihe periaatteessa on lääketieteellinen, vaikuttaa se silti olevan myös vahvasti poliittinen. Siksi lääketieteellisten syiden punnitsemisen lisäksi kuulostelisin, tutkisin ja seuraisin politiikkaa siellä takana. Ihan liikaa epämääräisyyksiä, jotta itse ainakaan säntäisin vielä ottamaan... Toiseen suuntaan on helppo muuttaa mielipidettä ja ratkaisuaan, jos joskus siltä tuntuu, mutta otettua rokotetta ei voi ottaa enää pois.

Vierailija
214/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Entä jos on piilevä ms ja se sitten puhkeaa piikin myötä. Guillain barrein kaverini joutui viikoksi piikin jälkeen sairaalaan. Lääkäri oli suositellut rokotetta

Vierailija
215/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Entä jos on piilevä ms ja se sitten puhkeaa piikin myötä. Guillain barrein kaverini joutui viikoksi piikin jälkeen sairaalaan. Lääkäri oli suositellut rokotetta

Tämä monella huolena, myös minulla. On myös jo diagnosoituja, joille tullut pahenemisia. 

Siksi tätä ei saisi mielestäni alkaa millään passeilla pakottamaan. Jos mulle tulee korona ja siitä joutuisin vaikkapa teholle, niin tehkööt vaikka sit eutanasian siinä kohtaa...

Vierailija
216/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin jo covidin.

Vierailija
217/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Näistä kirjoituksista tulee mieleen että Suomessa tulee aktivoida tartuntatautilain mukainen pakkorokotuspykälä ja ottaa pakkorokotukset käyttöön. Ei näistä "odottajista" muuten mitään tule. On lapsellista kuvitella että rokote voi vuosien jälkeen aiheuttaa jotain haittoja. Ja kyllä niistä riskeistäkin on puhuttu täysin avoimesti että ei voida sulkea pois jos jokin harvinainen haitta jollekin tulee.

Oletko tietoinen, että suurin osa terveydenhuollon ylikuormittumisesta johtuu yltiöpäisestä testaamisesta ja jäljityksestä?

Miten paljon terveydenhuoltoon viime vuonna satsattiin rahaa koronan vuoksi? Ovatko ne lääkärit oikeasti pulassa vai valittavatko hyötyäkseen? Onko niin paljon potilaita?

Kysymys ei sitten ole vinoilua. Olen vain ihmetellyt ylikuormittumispuheita, olemmeko olleet oikeasti lähellä sellaista vaaraa.

Vierailija
218/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää rokotteenne persiiseenne. Minä en niitä ota. Ettekä mahda sille mitään.

Vierailija
219/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä pedon merkkiä en ota! Usko jo jankkaaja! Ei on ei! Etkä sinä voi sille yhtään mitään, ja sekös sinua ärsyttää."

Rokote ei sisällä mikrosiruja. Koronapassin ja muutakin tarpeellista voi ottaa mikrosiruna, Ruotsissa on jo annettu. Aftonbladet lehdessä oli videouutinen aiheesta.

Vierailija
220/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku yrittää minut joskus pakkorokottaa, tapan sen ihmisen ja hänen perheensä. Suolensa valuvat pitkin kaupungin katua. Antakaa tulla pakkorokottajat, tulkaa vain kokeilemaan. Olen valmis kuolemaan tarvittaessa, oletteko te?

Jos ette ole, niin pitäkää suunne kiinni ja lopettakaa meidän rokottamattomien uhkailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä