Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Kellään linkkiä Aftonbladetin juttuun laittaa? Löytyykö englanniksi?
Olen ottanut rokotteet, mutta vittuilen mielelläni molemmille tämän absurdin teatterin osapuolille. Kuolkaa toiset luulotautiin ja toiset nanobotteihin.
Aftonbladetin juttu löytyy tällä otsikolla "Få covidbeviset under huden - går att få som ett chip"
Mulla on lähisuvussa vakavia sydänsairauksia, ja rokote voi aiheuttaa ongelmia sydämelle joten en kertakaikkiaan uskalla sitä ottaa. Lisäksi on sanottu, ettei se rokote edes toimi kunnolla lihavilla riskiryhmäläisillä (joihin molempiin ryhmiin kuulun) , joten miksi ottaisin sitten senkään vertaa koko rokotetta?
Käytän aina ffp2-maskia enkä juurikaan edes liiku missään kotini ulkopuolella, ruuatkin tilaan kaupan takaoveltar noudettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Kellään linkkiä Aftonbladetin juttuun laittaa? Löytyykö englanniksi?
https://tv.aftonbladet.se/video/334510/faa-covidbeviset-under-huden-gaa…
Koska pelkään neuloja ihan sairaasti eikä ole ketään pitämässä kädestä. Oliskin niin ottasin heti. Ja pelkään niitä reaktioita, mitä sitten jos meen niin heikoksi etten pääse / jaksa mennä edes vessaan, syödä tms. Olispa mulla joku pitämässä musta huolta! Menisin heti!!
Myös MV lehti kertoi kuinka Ruotsissa alettiin mikrosiruttamaan koronapasseja.
"Lisäksi on sanottu, ettei se rokote edes toimi kunnolla lihavilla riskiryhmäläisillä"
Kyllä se ihan hyvin toimii. Ylipaino altistaa voimakkaasti vakavalle taudille, sen vuoksi rokotetta nimenomaan suositeltiin minullekin kun ylipainoa on. Lihavan jos kenen tulisi käydä piikillä. 86 prosenttia teholla on ylipainoisia ja mitä enemmän kiloja on, niin sitä suurempi riski. Tämän takia ei pitäisi jättää ottamatta.
Sydäntaudit on yleisiä, nehän on kansansairauksia. Kyllä varmaan senkin puolesta voi ottaa, on niitä muillakin rokotetuilla. Myös korona voi aiheuttaa isoja riskejä sydämelle. Riskit on siinäkin ettei ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Pälve sanoi Sannikassa, ettei koronarokotetta tarvitse ottaa jos on lääketieteellinen syy kuten MS-tauti.
Siksi.Sanoiko oikeasti? Minun tuntemani ms-potilas on ottanut rokotteet. Entä muut autoimmuunitauteja sairastavat?
Entä jos on piilevä ms ja se sitten puhkeaa piikin myötä. Guillain barrein kaverini joutui viikoksi piikin jälkeen sairaalaan. Lääkäri oli suositellut rokotetta
Tämä monella huolena, myös minulla. On myös jo diagnosoituja, joille tullut pahenemisia.
Siksi tätä ei saisi mielestäni alkaa millään passeilla pakottamaan. Jos mulle tulee korona ja siitä joutuisin vaikkapa teholle, niin tehkööt vaikka sit eutanasian siinä kohtaa...
Perussairautena usampi auto immuunisairauslongcovid oireet edelleen vähättelyä mt potilaaksi leimattu mutta on tosiakin olispitänyt potilastiedot tarkistaa ei rokotusta kärsimys on ollut suuri edelleen uutta rokotetta en ota eipä siitä muillekaan kummenpaa hyötyä ole ollut samat riskikäytös rokotetut suomen tauti pesäkkeissä surua jamurhettaaiheuttavat koko yhteiskunnalle levittävät muualle tuhoavat kaikkien elämän
Lähteekö sillä ylipäätään mikään oelmassaoleva vaiva kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi on sanottu, ettei se rokote edes toimi kunnolla lihavilla riskiryhmäläisillä"
Kyllä se ihan hyvin toimii. Ylipaino altistaa voimakkaasti vakavalle taudille, sen vuoksi rokotetta nimenomaan suositeltiin minullekin kun ylipainoa on. Lihavan jos kenen tulisi käydä piikillä. 86 prosenttia teholla on ylipainoisia ja mitä enemmän kiloja on, niin sitä suurempi riski. Tämän takia ei pitäisi jättää ottamatta.
Sydäntaudit on yleisiä, nehän on kansansairauksia. Kyllä varmaan senkin puolesta voi ottaa, on niitä muillakin rokotetuilla. Myös korona voi aiheuttaa isoja riskejä sydämelle. Riskit on siinäkin ettei ota.
Kuinka monta otat jos olet yli painoinenpyydä rokottamaan edes lihakseen ne ettei pistä sillavaan
Vierailija kirjoitti:
Vain riskiryhmille tilastojen valossa vaarallinen. Olen nuori ja terve. En halua sotkea kehoani tällä aineella josta ei vielä pitkäaikais vaikutuksia tiedetä. Varsinkaan jos useamman piikin joutuu ottamaan
Niinhän sinä luulet. Katso vaikka Tesla-Jonia. Kyllä OLI nuori ja terve ennen koronaa.
eli eipä kannata kirjoitti:
Lähteekö sillä ylipäätään mikään oelmassaoleva vaiva kävelemään?
Ilman rokotetta voisin hyvin eikä olis kuunnellapiruluilua rokotetut levittäjät karanteenin uusimaa rannikko tautipesäkkeet pois li ikenteestä näin tauti kääntää suuntansa koska entiset keinot eivät auttaneet joz sama jatkuu mitäänei ole tehtävissä rokottamattomat käyttäytyvät nyt jo hyvin karanteeniininkimenevät jos se sen vaatii rokotetta ei sitte tartte ottaa ainakaan
Olen sairastanut koronan maaliskuussa 2020 ja siitä olen varma etten ikinä ota tuota piikkiä.
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain riskiryhmille tilastojen valossa vaarallinen. Olen nuori ja terve. En halua sotkea kehoani tällä aineella josta ei vielä pitkäaikais vaikutuksia tiedetä. Varsinkaan jos useamman piikin joutuu ottamaan
Niinhän sinä luulet. Katso vaikka Tesla-Jonia. Kyllä OLI nuori ja terve ennen koronaa.
Riskelämää elämme rokotettujen ehdoilla he käyttäytyvät kuin koronaa ei olisi koskaan ollutkaan levittävät sairastuttavat rokottamattomat käyttäytyvät vastuulliseti almiita karanteenin koska rokotehyödyt vähäiset suojaukset toimii paremmin MUTTA uusimaa rannikko heidän pitäis keksiä omattehokkaat ratkaisut siellä ongelma onja muut sais olla rauhassa
Kävin tänään ottamassa 2. rokotuksen. Ainakaan vielä ei oireita. Olin hedelmöityshoidoissa aiemmin ja siirsin rokotusaikaa. Silloin se oli lääkärin suositus.
Voit ottaa... koronapassiahan vaaditaan!
Tästäkin salkkari puhuivat jo aiemmin ja olivat oikeassa, mutta heitä ei uskottu. S
Aftonbladet väitti heitä ennen salaliittoteoreetikoiksi:
"Bland annat finns teorin att covid-19 är något Bill Gates hittat på för att kunna "vaccinera" oss alla med microchip."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kRQEjX/konspirationer-ger-ett-till…