Miksi et ole ottanut koronarokotetta?
Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?
Kommentit (661)
Sairastin koronan omaa rokotusvuoroa odotellessa. Eristys ja karanteeni-järjestelyt hoidettiin puutteellisesti. Asiat jätettiin kesken eikä niihin koskaan enää palattu.
Jätin rokotteet väliin epäonnistuneen rokotusjärjestyksen ja koronaan sairastuneiden huonon kohtelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Lopetettaisiin kaikki rajoitukset ja annetaan koronan vapaasti levitä. Rokotetuista aniharva saa vakavan taudin. Rokottamattomat pitävät pikkuflunssana, joten heitäkään ei luulisi haittaavan. Voivat sitten ihmetellä keskenään kelle ne ruuhkautuneet tehohoitopaikat annetaan. Saataisiin korona joskus loppumaankin kun kerralla rysäytettäisiin kaikille.
Sopii sairaalat täyttyy anti covideista ja anti rokotetut elää normaalisti oo aina tykännyt rysähdyksistä näkee nopeesti lopputuloksen ei tarvitse venkuttaa joskus katsoessani kaunista hirosimanpommi sientä menee ihastuksen väreet saatan nousta ylös jahuitoa käsilläni varsin ihana elämys joskus toivonut että näkis livenä sieni nousis lännessä tai etelästä voi piru vie kun olis sielua hiveleväelämys aivan nousee hikipintaan kun ajattelee uuden vuoden pläjjäys
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse sitä.
Sinä, sinä, sinä. Me muut tarvitaan sitä, että sinutkin saadaan rokotettua. Mua kiukuttaa nää kakaramaiset "mää-itte"-tyypit. Niiden takia taas veivataan yhetiskuntaa kiinni. En jaksaisi enää rajoituksia. Näille rokotevastaisille on kumminkin turha mitään sanoa, uskovat salaliittoon ja siihen, ettei mitään pandemiaa olekaan. Onneksi yhteiskunnan julkinen painostus lisääntyy ja tulee tilanne, että rokotteet on pakko ottaa.
.
Vierailija kirjoitti:
Sairastin koronan omaa rokotusvuoroa odotellessa. Eristys ja karanteeni-järjestelyt hoidettiin puutteellisesti. Asiat jätettiin kesken eikä niihin koskaan enää palattu.
Jätin rokotteet väliin epäonnistuneen rokotusjärjestyksen ja koronaan sairastuneiden huonon kohtelun takia.
Kuinka uskalsit kertoa katso ikkunasta ettei valpon musta auto odota jos omaisia nehän varmaan jo postuneet paikalta ps,huono kohtelu ym. Kokonaisuudessaa alaarvoinen törkeä ihmisarvoa loukkaava käytös sekä rokotteet joista kukaan ei tiedä mitään nämä päälimmäiset syyt järk ihmisillä miksi rokotuksia ei oteta
Koska kuulun yhä siihen pieneen vähemmistöön, joka kannattaa yksilönvapauden ja itsemääräämisoikeuden säilyttämistä.
Jos rokotetta olisi tarjottu kunnolla tutkittuna ja siitä olisi uutisoitu objektiivisesti ja kaikki faktat esiin tuoden, eikä sen varjolla k**hotettaisi k*nsanryhmää v*staan, olisin sen ottanut. En lue s*laliitto--teoriasivustoja, enkä luule, että rokote on vaarallinen muutoin kuin psyykkisellä tasolla. Se näkyy tekevän tavallisista ihmisistä aggressiivisia ja kykenemättömiä ajattelemaan omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse sitä.
Sinä, sinä, sinä. Me muut tarvitaan sitä, että sinutkin saadaan rokotettua. Mua kiukuttaa nää kakaramaiset "mää-itte"-tyypit. Niiden takia taas veivataan yhetiskuntaa kiinni. En jaksaisi enää rajoituksia. Näille rokotevastaisille on kumminkin turha mitään sanoa, uskovat salaliittoon ja siihen, ettei mitään pandemiaa olekaan. Onneksi yhteiskunnan julkinen painostus lisääntyy ja tulee tilanne, että rokotteet on pakko ottaa.
Ei oo pakko vielä 20v. Keksi keinot kukaan ei ookieltänyt sua sairastuttamasta muita ota lisää rokotteita ja räi ihmisten toisten rokotettettujen päälle mutta pakko ei onnistu ennenkuin nämä kuutamo sekoilijat ei lopeta
.
Vierailija kirjoitti:
Olen terve nuori ihminen ja en koe rokotetta tarpeelliseksi itselleni eikä joku yhteiskunnan hyvä ole rokotteen mahdollisten riskien ottamisen arvoinen. Ja en käy missään baareissa jne. eikä tarviikkaan. Rokote on niin uusi, että jotenkin se varmaan pelottaa ja sitten en luota noihin lääkeyhtiöihin pätkääkään kun niiden prioriteettina on vain oma tilipussi. Suomessakin yleisesti ottaen lääkkeitä tuputetaan ihmisille aivan liikaa ja liian helposti. Ja ne on koukuttavia. Että aina kannattaa kriittisesti miettiä, jos lääkäri tarjoaa jotain lääkettä, että onhan tämä varmasti tarpeellista ja kannattaisiko ensin vaikka miettiä ravitsemuksellisia puutteita. Meni vähän sivu aiheen 🥰 sama pätee myös lemmikkieläimiin.
Näin
Koska ajattelin katsoa ensin tilannetta. Ja päivä päivältä vaan tuntuu enempi ettei kannata ottaa. Juuri tänään kuulin kun eräs tuttavani oli viety ambulanssilla sairaalaan, kahdesti rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Koska ajattelin katsoa ensin tilannetta. Ja päivä päivältä vaan tuntuu enempi ettei kannata ottaa. Juuri tänään kuulin kun eräs tuttavani oli viety ambulanssilla sairaalaan, kahdesti rokotettu.
Ja siis korona hänellä.
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain riskiryhmille tilastojen valossa vaarallinen. Olen nuori ja terve. En halua sotkea kehoani tällä aineella josta ei vielä pitkäaikais vaikutuksia tiedetä. Varsinkaan jos useamman piikin joutuu ottamaan
Niinhän sinä luulet. Katso vaikka Tesla-Jonia. Kyllä OLI nuori ja terve ennen koronaa.
Tesla jonilla oli vaikeeta muutenki r.i.p
Olinkin aikeissa ottaa, mutta kun tämä meni passilla pelleilyksi ja painostukseksi niin antaa olla, en ota. Eikä tuosta näytä mitään hyötyä edes olehan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis korona hänellä.
2xpaukutettu ei tienny mitä ja mihin laittoivat kyyti sairaalaan sitte
Vierailija kirjoitti:
Olinkin aikeissa ottaa, mutta kun tämä meni passilla pelleilyksi ja painostukseksi niin antaa olla, en ota. Eikä tuosta näytä mitään hyötyä edes olehan.
Eikai kukaan oikeasti aio jatkuvasti seisoa rokote jonossa että saa voimassa olevan passin =2kk mitkä resurssit
Mä mielummin hautaan ajallaan vanhempani kuin että mun vanhemmat joutuis hautaamaan mut alle 40 vuotiaana. Mulla on ilmeisesti sydämessä jotain häikkää, viimeksi rutiini ekg:ssä hoitaja rutisteli kulmiaan ja mutristeli suutaan, muttei sanonut ääneen mitään. Ja oletan, että k-piikki olis lähtölaskenta hengenmenolle, kun sydän ei ilmeisesti ole ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian monta vakavaa haittaa rokotteesta lähipiirissä.
Millaisia vakavia haittoja rokotteesta lähipiirisi on saanut? Minun lähipiirissäni kukaan ei ole saanut erikoisempaa. Mutta ennen rokotuksia koronaan sairastunut kuusikymppinen sisareni oli todella sairas. Teholla, osastolla pitkään. Vieläkin saikulla, kun keuhkot prakaa.
todennäköinen haitta jonka rokotetut pääsääntöisesti aiheuttaa riskikäytöksellä käppyrät kertoo puolestaan
Vierailija kirjoitti:
Mä mielummin hautaan ajallaan vanhempani kuin että mun vanhemmat joutuis hautaamaan mut alle 40 vuotiaana. Mulla on ilmeisesti sydämessä jotain häikkää, viimeksi rutiini ekg:ssä hoitaja rutisteli kulmiaan ja mutristeli suutaan, muttei sanonut ääneen mitään. Ja oletan, että k-piikki olis lähtölaskenta hengenmenolle, kun sydän ei ilmeisesti ole ihan ok.
Todennäköistä vahvaan harkintaan ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Pälve sanoi Sannikassa, ettei koronarokotetta tarvitse ottaa jos on lääketieteellinen syy kuten MS-tauti.
Siksi.Sanoiko oikeasti? Minun tuntemani ms-potilas on ottanut rokotteet. Entä muut autoimmuunitauteja sairastavat?
Entä jos on piilevä ms ja se sitten puhkeaa piikin myötä. Guillain barrein kaverini joutui viikoksi piikin jälkeen sairaalaan. Lääkäri oli suositellut rokotetta
Tämä monella huolena, myös minulla. On myös jo diagnosoituja, joille tullut pahenemisia.
Siksi tätä ei saisi mielestäni alkaa millään passeilla pakottamaan. Jos mulle tulee korona ja siitä joutuisin vaikkapa teholle, niin tehkööt vaikka sit eutanasian siinä kohtaa...
Näin
Vierailija kirjoitti:
Koska pelkään neuloja ihan sairaasti eikä ole ketään pitämässä kädestä. Oliskin niin ottasin heti. Ja pelkään niitä reaktioita, mitä sitten jos meen niin heikoksi etten pääse / jaksa mennä edes vessaan, syödä tms. Olispa mulla joku pitämässä musta huolta! Menisin heti!!
Pelkään hoitajaa kun tarttuu kädestä ei suostunut ampumaan luotipyssyllä lähdin veks
Millaisia vakavia haittoja rokotteesta lähipiirisi on saanut? Minun lähipiirissäni kukaan ei ole saanut erikoisempaa. Mutta ennen rokotuksia koronaan sairastunut kuusikymppinen sisareni oli todella sairas. Teholla, osastolla pitkään. Vieläkin saikulla, kun keuhkot prakaa.