Mikä on teidän paras seksilelu?
Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ?
Kommentit (236)
Oman murun 21 senttiä. Pienimunaisten uhreilla nämä seksilelut.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi kun on pieni muna sun miehellä.
Minulla on dildo joka yli 30 senttiä pitkä ja paksuutta yli ranteen vahvuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on dildo joka yli 30 senttiä pitkä ja paksuutta yli ranteen vahvuisesti.
Pääasia, että saat isoa. t. klo 16:53 | 3.7.2017
klo 16:53 | 3.7.2017 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on dildo joka yli 30 senttiä pitkä ja paksuutta yli ranteen vahvuisesti.Pääasia, että saat isoa. t. klo 16:53 | 3.7.2017
Ei ole. Pääasia on että saa sopivan kokoista.
Joillekin se sopiva voi olla vaikka 15 cm toisille se on 30 senttinen halko.
klo 16:53 | 3.7.2017 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on dildo joka yli 30 senttiä pitkä ja paksuutta yli ranteen vahvuisesti.Pääasia, että saat isoa. t. klo 16:53 | 3.7.2017
Terve kello. Iso dildo on kiva jos sellaista tekee mieli tai muuten ylipäätään edes tykkää isosta.
Kyllähän sellaista ainakin kerran elämässään kannattaa koittaa, sitten sen tietää mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttääkö se puoliakaan sun jäähallista?
1) mies
2) muiden miehet
3) sormi
......
...
60) kurkku
.....
......
100) kaikki nettikauppiaiden palstoilla tuputtamat mukavälttämättömät muovihärpäkkeet.
Itse duunattu dildo, puolentoista litran litran limupullo. Sitä voi käyttää kumminkin päin, otin juoma-aukon pois jot kaulus ei tee kipeää silikoonia sisään ja kaulukseen tein kyrvän-näköisen pään. Nartut on ensin etkai sinä minuun työnnä, nuolen nartut aina märäks ja orkkuun. Sitte laitan putelin kapeampaan päähän liukkaria, nautin kun näen pullon uppoavan nartun vittuun. Menen 69 ja otan pullon pois käännän niin jot pohjapuoli menee edeltä, tässä vaiheessa kun nartun vittu on äärimmäisen täys ja runkkaan sillä. Niin nussin narttua suuhun, Narttu saa orkkuja ja minä ampaisen mällini sen suuhun. Kaikki nartut ovat lopulta pitäneet siitä, olis pitäny tehä patentti koska olen kuullut että monilla nartuilla on sellanen. m43
Dildogägi! Aivan järisyttävän kiihottavaa, kun nainen ratsastaa naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ? [/quoteNo meillä on pienivibra, isompivibra, nännivibrat, rintapumput vibralla, pillupumppu tosin pillupumppu ei toimi jos on karvat. Oletteko yhtää SM henkisiä? voisin siltäkin puolelta neuvoa.M
Mun ehdottomat suosikit on pieni anustappi, luotivibra sekä kaksipäinen silikoni dildo jolla voi runkuttaa molempiin reikiin.
N49
Käytän itse puhallettavia seksiukkoja..... kaalimadosta saa ainakin halvalla black fridayna ;)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on klitorispumppu?
Pumppu jolla pumpataan klitorista isommaksi. Periaatteessa samanlainen kuin penispumppu mutta pienempi.
Voiko tulos olla pysyvä? Tykkäisin isommasta klitoriksesta. Mikä pumppu on paras, voisi ostaa muttei ole varaa virheostoihin? Jotenkin arvelen, ettei kaikki kyllä pysy paikoillaan ja pidä imua yllä.
Herkkä, tunteva klitta kuulostaa ihanalta. Lisää nautintoa, kyllä kiitos
Kiinnostaisi joku dildo tai sauva, jota ei tarvisi itse heilutella. Onko sellaisia?
Joskus omistin Rampant Rabbitin joka kivasti edes pyörii itsekseen paristoilla. Kun yritin löytää ihan samanlaisen toisen niin ei enää löytynytkään. Ostin kumminkin jänön.
Tältä palstalta olen oppinut että olen ilmeisesti takapilluinen eli klitoris ja vagina on kaukana toisistaan. Noissa Rabbiteissa ei ole klitoriskiihottomelle säätömahdollisuutta niin ei osu oikeaan kohtaan.
Paras ratkaisu siksi olisi hyvä klitoriskiihotin, joita löytyy monta, ja siihen hyvä dildo kaveriksi.
Tekisi mieli kunnon panoa.
Montaa lelua käyttäessä loppui kädet kesken, siksi alkuperäinen Rampant Rabbit oli hyvä.
Haluaisin jos mahdollista kokeilla opetella pilluorgasmia, itsekseen "paneva" dildo olisi tässä tarpeen. Yksi päivä yritin sormettamalla mutta käsi väsyi pahasti.
Dildon ei tarvisi olla mikään jätti-iso tai paksu. Onko tuollaisia jotka itsekseen panisivat?
Suosituksia vastaanotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi joku dildo tai sauva, jota ei tarvisi itse heilutella. Onko sellaisia?
Joskus omistin Rampant Rabbitin joka kivasti edes pyörii itsekseen paristoilla. Kun yritin löytää ihan samanlaisen toisen niin ei enää löytynytkään. Ostin kumminkin jänön.
Tältä palstalta olen oppinut että olen ilmeisesti takapilluinen eli klitoris ja vagina on kaukana toisistaan. Noissa Rabbiteissa ei ole klitoriskiihottomelle säätömahdollisuutta niin ei osu oikeaan kohtaan.
Paras ratkaisu siksi olisi hyvä klitoriskiihotin, joita löytyy monta, ja siihen hyvä dildo kaveriksi.
Tekisi mieli kunnon panoa.
Montaa lelua käyttäessä loppui kädet kesken, siksi alkuperäinen Rampant Rabbit oli hyvä.
Haluaisin jos mahdollista kokeilla opetella pilluorgasmia, itsekseen "paneva" dildo olisi tässä tarpeen. Yksi päivä yritin sormettamalla mutta käsi väsyi pahasti.
Dildon ei tarvisi olla mikään jätti-iso tai paksu. Onko tuollaisia jotka itsekseen panisivat?
Suosituksia vastaanotetaan.
Tässä on pitkä ja taipuisa kilitoriskiihotin joka varmaan yltää sopiviin kohtiin.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/2766-…
Näyttäis siellä itsekseen panevankin löytyvän:
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/779-e…;
Kellään kokemusta tuosta pumppaavasta vibraattoridildosta? Vaikuttaisi oikein hyvältä.
Äänestän Doxyä. Penetrointiin sitten tosin muita leluja kun tuo ei itselläni mahdu sisään.