Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän paras seksilelu?

Vierailija
29.10.2014 |

Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.

Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ? 

Kommentit (236)

Vierailija
181/236 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://antishop.fi/fi/doxy-massager-musta.html tämä on paras lelumme

Tuosta Doxy  15 euroa halvemmalla. 
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/doxy-wand-massager

Äänestän Doxyä. Penetrointiin sitten tosin muita leluja kun tuo ei itselläni mahdu sisään.

Vierailija
182/236 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman murun 21 senttiä. Pienimunaisten uhreilla nämä seksilelut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/236 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi kun on pieni muna sun miehellä.

Minulla on dildo joka yli 30 senttiä pitkä ja paksuutta yli ranteen vahvuisesti.

Vierailija
184/236 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on dildo joka yli 30 senttiä pitkä ja paksuutta yli ranteen vahvuisesti.

Pääasia, että saat isoa. t. klo 16:53 | 3.7.2017

Vierailija
185/236 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 16:53 | 3.7.2017 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Pääasia on että saa sopivan kokoista.

Joillekin se sopiva voi olla vaikka 15 cm toisille se on 30 senttinen halko.  

Vierailija
186/236 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 16:53 | 3.7.2017 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve kello.  Iso dildo on kiva jos sellaista tekee mieli tai muuten ylipäätään edes tykkää isosta. 

Kyllähän sellaista ainakin kerran elämässään kannattaa koittaa, sitten sen tietää mistä tykkää. 

Vierailija
187/236 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttääkö se puoliakaan sun jäähallista?

Vierailija
188/236 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meloni

Vierailija
189/236 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) mies

2) muiden miehet

3) sormi

......

...

60) kurkku

.....

......

100) kaikki nettikauppiaiden palstoilla tuputtamat mukavälttämättömät muovihärpäkkeet.

Vierailija
190/236 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse duunattu dildo, puolentoista litran litran limupullo. Sitä voi käyttää kumminkin päin, otin juoma-aukon pois jot kaulus ei tee kipeää silikoonia sisään ja kaulukseen tein kyrvän-näköisen pään. Nartut on ensin etkai sinä minuun työnnä, nuolen nartut aina märäks ja orkkuun. Sitte laitan putelin kapeampaan päähän liukkaria, nautin kun näen pullon uppoavan nartun vittuun. Menen 69 ja otan pullon pois käännän niin jot pohjapuoli menee edeltä, tässä vaiheessa kun nartun vittu on äärimmäisen täys ja runkkaan sillä. Niin nussin narttua suuhun, Narttu saa orkkuja ja minä ampaisen mällini sen suuhun. Kaikki nartut ovat lopulta pitäneet siitä, olis pitäny tehä patentti koska olen kuullut että monilla nartuilla on sellanen. m43

Vierailija
191/236 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildogägi! Aivan järisyttävän kiihottavaa, kun nainen ratsastaa naamalla.

Vierailija
192/236 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.

Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ? [/quote

No meillä on pienivibra, isompivibra, nännivibrat, rintapumput vibralla, pillupumppu tosin pillupumppu ei toimi jos on karvat. Oletteko yhtää SM henkisiä? voisin siltäkin puolelta neuvoa.M

Vierailija
193/236 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdottomat suosikit on pieni anustappi, luotivibra sekä kaksipäinen silikoni dildo jolla voi runkuttaa molempiin reikiin.

N49

Vierailija
194/236 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse puhallettavia seksiukkoja..... kaalimadosta saa ainakin halvalla black fridayna ;)

Vierailija
195/236 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on klitorispumppu?

Vierailija
196/236 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on klitorispumppu?

Pumppu jolla pumpataan klitorista isommaksi.  Periaatteessa samanlainen kuin penispumppu mutta pienempi. 

Vierailija
197/236 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulos olla pysyvä? Tykkäisin isommasta klitoriksesta. Mikä pumppu on paras, voisi ostaa muttei ole varaa virheostoihin? Jotenkin arvelen, ettei kaikki kyllä pysy paikoillaan ja pidä imua yllä.

Herkkä, tunteva klitta kuulostaa ihanalta. Lisää nautintoa, kyllä kiitos

Vierailija
198/236 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi joku dildo tai sauva, jota ei tarvisi itse heilutella. Onko sellaisia?

Joskus omistin Rampant Rabbitin joka kivasti edes pyörii itsekseen paristoilla. Kun yritin löytää ihan samanlaisen toisen niin ei enää löytynytkään. Ostin kumminkin jänön.

Tältä palstalta olen oppinut että olen ilmeisesti takapilluinen eli klitoris ja vagina on kaukana toisistaan. Noissa Rabbiteissa ei ole klitoriskiihottomelle säätömahdollisuutta niin ei osu oikeaan kohtaan.

Paras ratkaisu siksi olisi hyvä klitoriskiihotin, joita löytyy monta, ja siihen hyvä dildo kaveriksi.

Tekisi mieli kunnon panoa.

Montaa lelua käyttäessä loppui kädet kesken, siksi alkuperäinen Rampant Rabbit oli hyvä.

Haluaisin jos mahdollista kokeilla opetella pilluorgasmia, itsekseen "paneva" dildo olisi tässä tarpeen. Yksi päivä yritin sormettamalla mutta käsi väsyi pahasti.

Dildon ei tarvisi olla mikään jätti-iso tai paksu. Onko tuollaisia jotka itsekseen panisivat?

Suosituksia vastaanotetaan.

Vierailija
199/236 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi joku dildo tai sauva, jota ei tarvisi itse heilutella. Onko sellaisia?

Joskus omistin Rampant Rabbitin joka kivasti edes pyörii itsekseen paristoilla. Kun yritin löytää ihan samanlaisen toisen niin ei enää löytynytkään. Ostin kumminkin jänön.

Tältä palstalta olen oppinut että olen ilmeisesti takapilluinen eli klitoris ja vagina on kaukana toisistaan. Noissa Rabbiteissa ei ole klitoriskiihottomelle säätömahdollisuutta niin ei osu oikeaan kohtaan.

Paras ratkaisu siksi olisi hyvä klitoriskiihotin, joita löytyy monta, ja siihen hyvä dildo kaveriksi.

Tekisi mieli kunnon panoa.

Montaa lelua käyttäessä loppui kädet kesken, siksi alkuperäinen Rampant Rabbit oli hyvä.

Haluaisin jos mahdollista kokeilla opetella pilluorgasmia, itsekseen "paneva" dildo olisi tässä tarpeen. Yksi päivä yritin sormettamalla mutta käsi väsyi pahasti.

Dildon ei tarvisi olla mikään jätti-iso tai paksu. Onko tuollaisia jotka itsekseen panisivat?

Suosituksia vastaanotetaan.

Tässä on pitkä ja taipuisa kilitoriskiihotin joka varmaan yltää sopiviin kohtiin. 

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/2766-…

Näyttäis siellä itsekseen panevankin löytyvän:  

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/779-e…;

Vierailija
200/236 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta tuosta pumppaavasta vibraattoridildosta? Vaikuttaisi oikein hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän