Mikä on teidän paras seksilelu?
Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ?
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään minun vibraattorista.
En muista mitä merkkiä se on, mutta olen antanut sille itse nimen, Hän on Fabio.
Jaa että Faapio? Hauska olet.
Mitä ne semmoset lelut on? Enpä ole kuullutkaan
Tiina 39 kirjoitti:
Mitä ne semmoset lelut on? Enpä ole kuullutkaan
Ai seksilelut? Välineitä (leluja) joita käyetään seksissä apuvälineinä tai ihan vaan huvin vuoksi. Soolona tai kimpassa.
Ostin Doxyn, olipa pettymys. Tuntuu joka puolella mutta ei sitten siellä missä juuri tarvisi eli klitalla.
Satisfyer pro 2 Next Generation toistaiseksi paras kaikista ikinä kokeilluista.
"Itsekseen paneva" dildo odottaa vielä sopivia pattereita. Kerron sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Doxyn, olipa pettymys. Tuntuu joka puolella mutta ei sitten siellä missä juuri tarvisi eli klitalla.
Satisfyer pro 2 Next Generation toistaiseksi paras kaikista ikinä kokeilluista.
"Itsekseen paneva" dildo odottaa vielä sopivia pattereita. Kerron sitten.
Ja minusta taas tuo satisfyer on onneton, ei tunnu miltään alemmilla kierroksilla ja alkaa ryskyttää ikävästi korkeammilla kierroksilla. Jo pari vuotta sitten ostamani Womenizer sen sijaan käy ja kukkuu meillä edelleen, oikein ihme.
Omistatko Satisfyer pro 2:n vai Satisfyer pro 2 Next Generationin? Niissä on mielestäni iso ero juuri noilla kovemmilla kierroksilla. Omistan molemmat.
Miten Womanizer, miten kuvailisit sitä?
Vierailija kirjoitti:
Omistatko Satisfyer pro 2:n vai Satisfyer pro 2 Next Generationin? Niissä on mielestäni iso ero juuri noilla kovemmilla kierroksilla. Omistan molemmat.
Miten Womanizer, miten kuvailisit sitä?
Ostin ennen joulua tuon next generationin ja pidän sitä ponnettomana vehkeenä, joka alkaa oudosti kurnuttaa is ommilla kierroksilla. Womenizer on paljon pontevampi, käytän siitä edelleen vain kahta alinta vaihtoehtoa, ja minusta se tuntuu samalta kuin pitkäkestoinen nuoleminen, eli ihanalta. Tätä tuntemusta voimistaa, jos samalla vedän vaginassa olevaa dildoa hitaasti ulospäin.
Womenizerissa on vähän kovempi ääni, naapurit voivat ihmetellä, miksi rouva tekee kakkutaikinaa kymmeneltä illalla, ja joskus se haukkaa kiinni klitoriksen huppuun, mikä ei tunnu oikein mukavalta. Näistä syistä hankin tuon seuraavan sukupolven, ja voin suoraan tunnustaa, etten ole käyttänyt sitä kuin pari kertaa. Ehkä sille vielä pitäisi antaa mahdollisuus.
Womanizer on paljon kalliimpi mutta kiinnostaisi kokeilla. Tarvin vain erittäin voimakasta ja pitkään kestävää stimulaatiota suoraan klitalle etten sitten tiedä, riittäisikö "pitkäkestoinen nuoleminen" minulle - pitäisin itse enemmän intensiivisestä imusta klitalla. Sellaista ei taida mikään lelu tarjota. Kyllä, vaginaan kanssa jotain samalla, käytän myös.
Anaalihelmet. Tykkään saada jotain peppuun, mutta mitään 20cm melaa en sinne huoli. Helmet tekee hyvää. Klitan hieromista/nuolemista samalla niin johan tulee huikea orkku.
Satisfyer rabbit saapui. Niinhän se sit oli, että ei tahdo osua klittaan tarkoitettu osa kohdalleen kun laittaa rabbitin sisään. Tosi pieni se klitan ilmanpaineosa ja kiinteästi tietysti kiinni. Noh, menettelee mutta ei ollut sellainen huippulelu mitä toivoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi joku dildo tai sauva, jota ei tarvisi itse heilutella. Onko sellaisia?
Joskus omistin Rampant Rabbitin joka kivasti edes pyörii itsekseen paristoilla. Kun yritin löytää ihan samanlaisen toisen niin ei enää löytynytkään. Ostin kumminkin jänön.
Tältä palstalta olen oppinut että olen ilmeisesti takapilluinen eli klitoris ja vagina on kaukana toisistaan. Noissa Rabbiteissa ei ole klitoriskiihottomelle säätömahdollisuutta niin ei osu oikeaan kohtaan.
Paras ratkaisu siksi olisi hyvä klitoriskiihotin, joita löytyy monta, ja siihen hyvä dildo kaveriksi.
Tekisi mieli kunnon panoa.
Montaa lelua käyttäessä loppui kädet kesken, siksi alkuperäinen Rampant Rabbit oli hyvä.
Haluaisin jos mahdollista kokeilla opetella pilluorgasmia, itsekseen "paneva" dildo olisi tässä tarpeen. Yksi päivä yritin sormettamalla mutta käsi väsyi pahasti.
Dildon ei tarvisi olla mikään jätti-iso tai paksu. Onko tuollaisia jotka itsekseen panisivat?
Suosituksia vastaanotetaan.Tässä on pitkä ja taipuisa kilitoriskiihotin joka varmaan yltää sopiviin kohtiin.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/2766-…Näyttäis siellä itsekseen panevankin löytyvän:
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/779-e…;
Tuo itse nussiva dildo vois olla hauska. Eipähän ainakaan tule liian aikaisin.
3 anustapin setti
Voi sopia että kumpi valkkaa ensin toiselle ja sitten toinen
yleensä pienin jää aina köyttämättä :-)
https://www.hotlips.fi/tuote/anustapit-liquorice-dip-butt-plugs/110722/
Nuo seksikauppojen silikoniset penisrenkaat ovat sikakalliita eivätkä kauaa kestä panohommissa. Tilasin muutamalla eurolla kymmenen pussin nitriilikumisia O-renkaita sisähalkaisijaltaan 35 mm ja renkaan paksuus 5 mm. Nämä ovat puristukseltaan juuri sopivan kokoisia kalulleni, niillä tulee mahtavat seisokit ja laukeamiset! Eka rengas on nyt ollut käytössä vuoden verran ja vielä ihan uuden veroinen, taisi tulla ostetuksi loppuelämän renkaat:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkarukkanen molempien kädessä käy lelusta petipuuhissa
Mitä sillä rukkasella tehdään?
Kannattaa hankkia nahkarunkkaset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkarukkanen molempien kädessä käy lelusta petipuuhissa
Mitä sillä rukkasella tehdään?
Kannattaa hankkia nahkarunkkaset!
Miks?
Dildo, anustappi ja hieronta & kutkutteluvälineitä.
Tykkään minun vibraattorista.
En muista mitä merkkiä se on, mutta olen antanut sille itse nimen, Hän on Fabio.