Mikä on teidän paras seksilelu?
Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ?
Kommentit (236)
Kyllä kulliputki on ihan paras. Sitä voi käyttää myös yhdessä vaimon kanssa. Vaimokin haluaa runkata minut sillä ja joskus kulliputki on oman kalun päässä, kun painan sillä vaimon sisään. Tuntuu hyvältä molemmista. Mutta parasta on katsoa, kun sperma roiskahtaa putkeen ja hieroa sitä liukkareina. Yksin ja vaimon kera sitä käytän.
Vierailija kirjoitti:
Kumisaapas.
Päähäsikö sen vedät?
Eikö kukaan ole ehdottanut löylykauhaa tai nahkarukkasia?
Vierailija kirjoitti:
https://antishop.fi/fi/doxy-massager-musta.html tämä on paras lelumme
Tuosta Doxy 15 euroa halvemmalla.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/doxy-wand-massager
Vierailija kirjoitti:
Pumpattava barpara.
Barbababa on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumisaapas.
Päähäsikö sen vedät?
Ei kun runkkaan sen varteen ja ruiskin saappaan sisään
Nahkarukkanen naisen kädessä kun hän runkkaa minua. Hän on lima kammoinen. Hän kiihottuu myös kun itse pistän rukkaset käteen ja hivelen häntä jalkovälistä
Vierailija kirjoitti:
Nahkarukkanen naisen kädessä kun hän runkkaa minua. Hän on lima kammoinen. Hän kiihottuu myös kun itse pistän rukkaset käteen ja hivelen häntä jalkovälistä
Ylläri, nahkarukkaspervo löysi paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri, nahkarukkaspervo löysi paikalle.
Hahahahha, vanha kunnon rukkaseen runkuttelija.
Saunan jälkeen penispumppu ukolle ja mulle klitorispumppu noin puoleksi tunniksi, Sen jälkeen 69-asennossa hellää suuseksiä molemmille; ai kun tekee höpöö!
Mini sauva, sauna ja nesteet lentää helposti
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nesteet? Löylyvesi kiukaalle?
Tekopillu jota tietty käytän yksinään. Muija tehkööt mitä lystää. Tää on paras
Vierailija kirjoitti:
Tekopillu jota tietty käytän yksinään. Muija tehkööt mitä lystää. Tää on paras
Khäh, mitäpä se muijasi sun tekopillulla tekisi, leikkais palasiksi kateuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä saunassa puuhastelua laisinkaan. Ärsyttävän kuuma ja epämiellyttävä paikka seksinharrasteluun.
Ei o.