Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adhd aikuiset miksi teette lapsia?!!

Vierailija
29.10.2014 |

Ärsyttää! Jos sinulla on todettu elinikäinen sairaus miksi sitä geeniä pitää levittää? Eikö teitä kiinnosta yhtään sen lapsen tulevaisuus. Onko todella niin, että kun te nappaatte huumepillerinne ja elätte muka normaalia elämää unohdatte mitä se elämä todellisuudessa on? Otatteko vauvakuumeessanne ollenkaan huomioon sitä, että lapsenne elämä ei välttämättä pääty hyvin. Ei adhd ole leikin asia. Ei kukaan sitä halunnut. Jos teillä on mahdollisuus valita miksi haluatte levittää sitä geeniä!?

sitten jotkut vielä syövät niitä huumeita raskauden ja imetyksenkin ajan ja se valmiiksi sairas lapsi sairastuu vain enemmän. Kuinka itsekäs voi ihminen olla! 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä lasta odottaessani en edes tiennyt add:stani. Ihan priimaa tuli, joten toisenkin uskalsin tehdä.

Vierailija
62/65 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään ADHD ei ole sairaus. Jos taas ajatellaan, että ADHD on sairaus niin eipä tällä pallolla olisi montakaan, jolla olisi "lupa" lisääntyä.  Olikohan se puoli miljoonaa suomalaista, joka on joskus elämänsä aikana syönyt esim. mielialalääkkeitä. Jos tähän listaan lisätään vielä nämä, joiden pitäisi syödä tai vähintään käydä jonkin aikaa terapiassa niin lista on varmasti aika suuri.  On ADHD- henkilöitä, joiden elämä ei pysy kasassa ja ryypätään ja rellestetään ja eletään hetkessä. Tällaisten henkilöiden ei pitäisi hankkia lapsia, ainakaan niin kauan, kun ei pysty itsestä huolehtimaan. Mutta se ei tarkoita, että kaikki ADHD henkilöt olisivat tällaisia tai, että ADHD itsessään estäisi "normaalin" elämän.

Itselläni on ADD. Olen lämmin, empaattinen ja suvaitsevainen ihminen. Arki ei pysy aina kasassa mutta tähän on mahdollista saada apua vaikka siltä puolisolta tai ulkopuoliselta taholta. Valitettavasti ap:n kaltaista luonnevikaa on huomattavasti vaikeampi korjata. Itse jos joskus saan lapsia niin tarkoituksena on kasvattaa heistä suvaitsevaisia, jotka ymmrätävät että mikään diagnoosi tai määritelmä ei määrittele koko ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mitähän taas... Kyllä kuule jokaisen geeneistä löytyy altistus johonkin sairauteen jonka varjolla voitaisiin sitten kieltää kaikkien lisääntyminen.

Itse 20v saanut diagnoosin ja sitä ennen juuri  valmistunut mm. valmistunut yhdestä Suomen parhaista lukioista ja suunta ollut ala-asteelta asti kohti yliopistouraa kun koulu ei koskaan ole ollut ongelma. Oireilu näkyy lähinnä siinä että jätän tavarat minne sattuu ja juoksen bussille kun aika menikin nopeammin kuin kuvittelin. Lääkkeitä käytän vain opiskellessa, ilman niitä olen itseasiassa jopa parempi työssäni, olen huomannut että häiriöherkkyydestä on hyötyä kun pitää tehdä jotakin ja olla koko ajan valmis juoksemaan toiseen suuntaan. Kaverini valmistui samasta lukiosta, tuli valituksi Helsingin yliopistoon ja Britteihin jossa opiskelee parhaillaan, hänellä siis vakavampi diagnoosi kun minulla ja elää ja opiskelee ilman lääkkeitä. Isälläni myös epäilty, hän taas menestynyt talousalan ihminen.

Kuten psykiatrini asian ilmaisi: kyllä tärkeintä on kasvatus eikä se diagnoosi. Hänen mukaansa oma kasvatukseni on selkeästi ollut hyvä (komppaan mielipidettä) ja kun ei ole annettu luistaa ja aina kannustettu tekemään parhaansa, niin eipä tuo diagnoosi ole kuin kuvaus luonteestani.

Vierailija
64/65 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ EDES SEN , MIEHEN: Löytää?

Niin mistä !? Oon kohta 50-v!

Aina oon Henkisesti Hyväksikäytetty! Ja Kuullut yhtä jos toista!

Aina vaan oon kohdannu , ensin niin , niin ihania🤬🤬😡😰 🤬, ja Sitten He ovatko olleet petollisia! Nytkin mua on piinattu! KUUKAUSIA!

JA AINA VAAN ITSEÄNI NUOREMPI TAITEELLINEN MIES!

NIIN , SITÄPÄ EI TIIÄ!

EIKÄ TIIÄ KENENKÄÄN DIAKNOOSIA

ADH ! Sehän ei aina niin näy päälle päin pystyy tekemään duunia normaalistikin , niin se on tapauskohtanen ADH: n hoitoon nykyään saa lääkkeitä.

AHD: Kuulin vasta 30- vuotiaana että tällänenki sairaus on olemassa

!

Se oli mulle uutta! Aina puhuttiin Vain Kehitysvammaista , Ilkeistä kurittomista lapsista.Ei ennen mitään puhuttu ADH:sta!

Vain Ainostaan Kehitysvammaisille Ei Suotu synnyttää lapsia.No ikävä kyllä Vammaisiin suhtautuminen oli ennen aikaan hirveää.He olivat Kuin Jumalan Hylkäämiä!

Heitä hävettiin , ja kohdeltiin raa' an laisesti kummasti.

Eli Onneksi Heitä kohtaan on tullut suopeammat olot ja Suomen Lakikin sen jo määrää, että Kaikkia on Kohdeltava Tasavertaisesti.

Niin , Ei todellakaan Kenelkekkään Muu Voi tehdä diaknoosia. Päälle päin katsottuna.

, Että tuo! Tuolla on ADH!

Voi Ei ADH Oireeton Käyttäytyä vilkkaanlaisesti.

Jos käyttää päihteitä tuokin on Erittäin ikävää jos käyttää päihteitä.

Luojan kiitos itse en käytä päihteitä, enkä juo niin viinaakaan eikä oo ADH:takaan.

Enkä ees tupakoi.

Niin mitä sitä sen enempää?

Vierailija
65/65 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tai miehelläni ei ole ADHD:tä, mutta toisella lapsistamme on. Lähisuvussa kenelläkään ei ole diagnosoitu sitä, mutta esim. isoisällä on siihen viittaavia piirteitä. Olisihan se aikamoista, jos jokaisen lapsen kohdalla olisi kristallipallo, josta näkee kaikki "virheet ja epätäydellisyydet". Kohti täydellistä ihmiskuntaa, vai mitä ap?