Adhd aikuiset miksi teette lapsia?!!
Ärsyttää! Jos sinulla on todettu elinikäinen sairaus miksi sitä geeniä pitää levittää? Eikö teitä kiinnosta yhtään sen lapsen tulevaisuus. Onko todella niin, että kun te nappaatte huumepillerinne ja elätte muka normaalia elämää unohdatte mitä se elämä todellisuudessa on? Otatteko vauvakuumeessanne ollenkaan huomioon sitä, että lapsenne elämä ei välttämättä pääty hyvin. Ei adhd ole leikin asia. Ei kukaan sitä halunnut. Jos teillä on mahdollisuus valita miksi haluatte levittää sitä geeniä!?
sitten jotkut vielä syövät niitä huumeita raskauden ja imetyksenkin ajan ja se valmiiksi sairas lapsi sairastuu vain enemmän. Kuinka itsekäs voi ihminen olla!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:29"]Okei, tämä keskustelu menee nyt järjettömäksi, että lopetan tähän. Ensinnäkään et perustele kantojasi lähes laisinkaan. En edelleenkään usko, että tiedät adhd:sta yhtään sen enempää kuin 12-vuotias peruskoululainen, päätellen vastauksistasi. Jos TODELLA tietäisit laajemmin adhd:stä ja sen kanssa elämisestä, niin et olisi niin mustavalkoinen mielipiteissäsi. Lisäksi et vastaa kysymyksiin, joita sinulle esitetään. Et osaa argumentoida kunnolla, ja muutenkin mielipiteesi alkavat menemään niin rajuiksi, että keskusteluissa ei ole mitään järkeä. Ja näin aikuismaisesti loppuun: jos Suomeen tulisi rotusorto, niin enpä tiedä, olisitko siellä selviytyjien kärkijoukossa. Luulen, että sinulla on jonkunlainen, ilmeisesti diagnosoimaton, mielenterveysongelma. Et ole älykäs, etkä terve. Älä vaan lisäänny itsekkäästi. Hyvää yötä. [/quote] tai sitten sinä olet niin tajuttoman typerä idiootti ettet edes ymmärrä mitä kirjoitan :D minulla on muuten keskivertoa korkeampi ÄO. Ihan tutkitusti ;) mutta näin yö aikaan ja ilman lääkkeitä se mitäänsanomaton adhd vaikuttaa jopa kirjalliseen ilmaisuuni ;) Ap
[/quote]
No niin on muuten minullakin, ihan tutkitusti. :D Vau, ollaanpa me hyviä ihmisiä, vähän parempia kuin muut, eikös vaan?
[/quote]
Yhtä turhaa lätinää kuin todistella olevansa hieno nainen. Se pitää näyttää, ei mainostaa, arvon kanssamammat :)
Ainiin ja miksikö sanon huumeet. Olen entinen narkomaani. Koska huumeet antoi sen avun mihin mikään muu ei pystynyt. Olin ensin laiton ja nyt laillinen nisti. Sama olo ja samat sivuvaikutuksetkin. Ihan sama mitä te sanotte. Mutta adhd ei ole mikään pikkujuttu ja lääkkeet siihen on vahvaa kamaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"]
En selviä edes kotitöistä saati opiskelusta. Ilman lääkettä! Ap
[/quote]
No syö sitä vitun lääkettä sitten pässi.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"]Kenen mielestä ap on idiootti, anna yläpeukku. Kenen mielestä oikeassa, anna alapeukku.
[/quote] kysynpä sinulta onko sinusta ok, että idiootit lisääntyy? ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:39"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:35"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:29"]Okei, tämä keskustelu menee nyt järjettömäksi, että lopetan tähän. Ensinnäkään et perustele kantojasi lähes laisinkaan. En edelleenkään usko, että tiedät adhd:sta yhtään sen enempää kuin 12-vuotias peruskoululainen, päätellen vastauksistasi. Jos TODELLA tietäisit laajemmin adhd:stä ja sen kanssa elämisestä, niin et olisi niin mustavalkoinen mielipiteissäsi. Lisäksi et vastaa kysymyksiin, joita sinulle esitetään. Et osaa argumentoida kunnolla, ja muutenkin mielipiteesi alkavat menemään niin rajuiksi, että keskusteluissa ei ole mitään järkeä. Ja näin aikuismaisesti loppuun: jos Suomeen tulisi rotusorto, niin enpä tiedä, olisitko siellä selviytyjien kärkijoukossa. Luulen, että sinulla on jonkunlainen, ilmeisesti diagnosoimaton, mielenterveysongelma. Et ole älykäs, etkä terve. Älä vaan lisäänny itsekkäästi. Hyvää yötä. [/quote] tai sitten sinä olet niin tajuttoman typerä idiootti ettet edes ymmärrä mitä kirjoitan :D minulla on muuten keskivertoa korkeampi ÄO. Ihan tutkitusti ;) mutta näin yö aikaan ja ilman lääkkeitä se mitäänsanomaton adhd vaikuttaa jopa kirjalliseen ilmaisuuni ;) Ap [/quote] No niin on muuten minullakin, ihan tutkitusti. :D Vau, ollaanpa me hyviä ihmisiä, vähän parempia kuin muut, eikös vaan? [/quote] ei. Mulla on adhd. Se on tehnyt elämästäni helvettiä. Nyt seuraan kuinka se tekee omalle lapselleni saman enkä voi auttaa, kun ei ole riittävästi tukitoimia. Jos olisin moisesta geeniperimästä nuorena tiennyt en olisi yhtään lasta tehnyt. Joten ei. En todellakaan ole parempi vaan paskempi, kun muut. En selviä edes kotitöistä saati opiskelusta. Ilman lääkettä! Ap
[/quote]
Okei, nyt ymmärrän tuon katkeran asenteen. Hassua, että puhut kuin kaikki adhd:ta sairastavat pitäisi tuomita alimpaan helvettiin, vaikka itse sairastat sitä, ja lapsesikin. Kai silti rakastat lasta ehdotta, vaikka sairastaa adhd:tä. Olen oikeasti pahoillani siitä, jos elämäsi menee päin helvettiä (tätä kutsutaan empatiaksi), mutta mielipiteesi ovat silti aika mustavalkoiset ja kärkkäät. Ja miksi se on niin maailmanloppu, jos tarvitset yhtä lääkettä, selvitäksesi paremmin elämästä. Kyllä esim. sydänsairaatkin tarvitsevat Marevania lopun ikäänsä ja joutuvat käymään labrassa kerran kuussa loppuelämänsä, ei se tee heidän elämästää huonompaa.
Et ole muita huonompi ihminen siksi, että sairastat adhd:tä. Joiltain muilta ominaisuuksilta saatat ollakin.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"]
En selviä edes kotitöistä saati opiskelusta. Ilman lääkettä! Ap
[/quote]
No syö sitä vitun lääkettä sitten pässi.
[/quote] no niin syönkin. Valitettavasti ei elämä tämän ei niin vakavan sairauden kanssa muutoin onnistu ollenkaan. Olen 30 enkä ole edes ammattia saanut opiskeltua, kun en pysty keskittymään mihinkään kovin pitkää aikaa. Mutta toki se adhd voi elää ihan normaalia elämää! Niin ehkä jotkut voi! Ei todellakaan kaikki
Ap
Vaikka sinulla on adhd:n kanssa vaikeaa, niin kaikilla ei ole. Avopuolisoni sairastaa myös adhd:tä, joka diagnosoitiin vasta varhaisaikusuudessa. Oli tietysti sairastunut jo liitännäissairauksiin, esim. masennukseen. Hän on silti tavattoman älykäs, herkkä, empatiakykyinen ja huumorintajuinen, vain muutamia asioita mainitakseni. Hän opiskelee yliopistossa, vaikka joutuukin käymään psykoterapiassa ja syö sekä masennus-, adhd- ja unilääkkeitä. Ei hänen elämänsä ole läpikoitaisin paskaa. Hän on todella suosittu henkilö, ihmiset kerääntyvät hänen ympärilleen juhlissa, hän on se kiva tyyppi, jonka kaikki haluavat tuntea. Hänellä on rakastava perhe ja avopuoliso (minä). Eikä yhdelläkään hänen sukulaisella ole diagnosoitu adhd:tä, genetiikka ei melkein ikinä selitä sairaudesta sataa prosenttia. Ja myös kasvuolot vaikuttavat hurjasti etenkin psyykkisiin sairauksiin. Toivottavasti ap löydät vielä ilon elämästä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:48"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:39"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:35"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:29"]Okei, tämä keskustelu menee nyt järjettömäksi, että lopetan tähän. Ensinnäkään et perustele kantojasi lähes laisinkaan. En edelleenkään usko, että tiedät adhd:sta yhtään sen enempää kuin 12-vuotias peruskoululainen, päätellen vastauksistasi. Jos TODELLA tietäisit laajemmin adhd:stä ja sen kanssa elämisestä, niin et olisi niin mustavalkoinen mielipiteissäsi. Lisäksi et vastaa kysymyksiin, joita sinulle esitetään. Et osaa argumentoida kunnolla, ja muutenkin mielipiteesi alkavat menemään niin rajuiksi, että keskusteluissa ei ole mitään järkeä. Ja näin aikuismaisesti loppuun: jos Suomeen tulisi rotusorto, niin enpä tiedä, olisitko siellä selviytyjien kärkijoukossa. Luulen, että sinulla on jonkunlainen, ilmeisesti diagnosoimaton, mielenterveysongelma. Et ole älykäs, etkä terve. Älä vaan lisäänny itsekkäästi. Hyvää yötä. [/quote] tai sitten sinä olet niin tajuttoman typerä idiootti ettet edes ymmärrä mitä kirjoitan :D minulla on muuten keskivertoa korkeampi ÄO. Ihan tutkitusti ;) mutta näin yö aikaan ja ilman lääkkeitä se mitäänsanomaton adhd vaikuttaa jopa kirjalliseen ilmaisuuni ;) Ap [/quote] No niin on muuten minullakin, ihan tutkitusti. :D Vau, ollaanpa me hyviä ihmisiä, vähän parempia kuin muut, eikös vaan? [/quote] ei. Mulla on adhd. Se on tehnyt elämästäni helvettiä. Nyt seuraan kuinka se tekee omalle lapselleni saman enkä voi auttaa, kun ei ole riittävästi tukitoimia. Jos olisin moisesta geeniperimästä nuorena tiennyt en olisi yhtään lasta tehnyt. Joten ei. En todellakaan ole parempi vaan paskempi, kun muut. En selviä edes kotitöistä saati opiskelusta. Ilman lääkettä! Ap
[/quote]
Okei, nyt ymmärrän tuon katkeran asenteen. Hassua, että puhut kuin kaikki adhd:ta sairastavat pitäisi tuomita alimpaan helvettiin, vaikka itse sairastat sitä, ja lapsesikin. Kai silti rakastat lasta ehdotta, vaikka sairastaa adhd:tä. Olen oikeasti pahoillani siitä, jos elämäsi menee päin helvettiä (tätä kutsutaan empatiaksi), mutta mielipiteesi ovat silti aika mustavalkoiset ja kärkkäät. Ja miksi se on niin maailmanloppu, jos tarvitset yhtä lääkettä, selvitäksesi paremmin elämästä. Kyllä esim. sydänsairaatkin tarvitsevat Marevania lopun ikäänsä ja joutuvat käymään labrassa kerran kuussa loppuelämänsä, ei se tee heidän elämästää huonompaa.
Et ole muita huonompi ihminen siksi, että sairastat adhd:tä. Joiltain muilta ominaisuuksilta saatat ollakin.
[/quote] minä olin kiva ihminen. Ihana, empaattinen ja rakastava lapsi. Mutta, kun sai aina kuulla olevansa ilkeä, vaikea, häslä, rasittava, ylimielinen, uppiniskainen, näsäviisas, itsekäs jne niin alkoi se lapsen maailma murentua. Ja ei! Ei ollut oma äiti vaan se koulu, joka maailmani murensi. Juoksin perheneuvolat, psykiatrit, koulu-psykologit, terapiat jne. Vaihdoin harrastuksia 3kkn välein ja muutimme koulukiusaamisen takia kerran vuodessa. Se oli sitä ihmisarvoista elämää. Antakaa anteeksi, kun olen katkera enkä käsitä miksi kukaan haluaisi tietentahtoen altistaa lastaan mahdollisesti tuolle samalle!
Ja nyt, kun näen miten vaikeaa omalla lapsillani on, vaikka tukitoimiakin on saanut niin kyllä ensimmäinen ajatus on. "Jos olisin tiennyt en ikinä olisi lasta tehnyt"
Joten kysyn sadannen kerran. MIKSI TE ADHD AIKUISET HANKITTE LAPSIA TARKOITUKSELLISESTI?
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"] En selviä edes kotitöistä saati opiskelusta. Ilman lääkettä! Ap [/quote] No syö sitä vitun lääkettä sitten pässi. [/quote] no niin syönkin. Valitettavasti ei elämä tämän ei niin vakavan sairauden kanssa muutoin onnistu ollenkaan. Olen 30 enkä ole edes ammattia saanut opiskeltua, kun en pysty keskittymään mihinkään kovin pitkää aikaa. Mutta toki se adhd voi elää ihan normaalia elämää! Niin ehkä jotkut voi! Ei todellakaan kaikki Ap
[/quote]
Itse esimerkiksi voin, enkä välttämättä edes haluaisi poistaa tätä vaikka voisin. Lääkittynä olen kärsivällisempi ja jaksan keskittyä mutta silti intensiivinen, nopea ja erikoinen. Onnellinen toisin sanoen.
Se ettet sinä pärjää itsesi kanssa ei oikeuta natsiajatteluun ja pakkokastroimiseen (vai miten ajattelit kieltää addeilta lisääntymisen?). Koko ketju huutaa sinulle yhtenä kuorona etkä sinä tollo silti ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:53"]Vaikka sinulla on adhd:n kanssa vaikeaa, niin kaikilla ei ole. Avopuolisoni sairastaa myös adhd:tä, joka diagnosoitiin vasta varhaisaikusuudessa. Oli tietysti sairastunut jo liitännäissairauksiin, esim. masennukseen. Hän on silti tavattoman älykäs, herkkä, empatiakykyinen ja huumorintajuinen, vain muutamia asioita mainitakseni. Hän opiskelee yliopistossa, vaikka joutuukin käymään psykoterapiassa ja syö sekä masennus-, adhd- ja unilääkkeitä. Ei hänen elämänsä ole läpikoitaisin paskaa. Hän on todella suosittu henkilö, ihmiset kerääntyvät hänen ympärilleen juhlissa, hän on se kiva tyyppi, jonka kaikki haluavat tuntea. Hänellä on rakastava perhe ja avopuoliso (minä). Eikä yhdelläkään hänen sukulaisella ole diagnosoitu adhd:tä, genetiikka ei melkein ikinä selitä sairaudesta sataa prosenttia. Ja myös kasvuolot vaikuttavat hurjasti etenkin psyykkisiin sairauksiin. Toivottavasti ap löydät vielä ilon elämästä.
[/quote] tuota väitätkö tosissasi, että puolisollasi menee hyvin? Minä en käy terapiassa enkä syö masennuslääkkeitä. Olen ulospäinsuuntautunut ja positiivinen ihminen. Minusta pidetään aina sillä osaan taitavasti esittää muutakun olen. Kukaan ei osaisi arvata, että ajattelen näin adhd:sta sillä muille julkisesti puhun aina siitä miten se rikastuttaa elämää ja miten luova perhe olemme. Jne. Ulospäin olen aivan toisenlainen, kun minkälaisen kuvan te nyt saatte.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"] En selviä edes kotitöistä saati opiskelusta. Ilman lääkettä! Ap [/quote] No syö sitä vitun lääkettä sitten pässi. [/quote] no niin syönkin. Valitettavasti ei elämä tämän ei niin vakavan sairauden kanssa muutoin onnistu ollenkaan. Olen 30 enkä ole edes ammattia saanut opiskeltua, kun en pysty keskittymään mihinkään kovin pitkää aikaa. Mutta toki se adhd voi elää ihan normaalia elämää! Niin ehkä jotkut voi! Ei todellakaan kaikki Ap
[/quote]
Itse esimerkiksi voin, enkä välttämättä edes haluaisi poistaa tätä vaikka voisin. Lääkittynä olen kärsivällisempi ja jaksan keskittyä mutta silti intensiivinen, nopea ja erikoinen. Onnellinen toisin sanoen.
Se ettet sinä pärjää itsesi kanssa ei oikeuta natsiajatteluun ja pakkokastroimiseen (vai miten ajattelit kieltää addeilta lisääntymisen?). Koko ketju huutaa sinulle yhtenä kuorona etkä sinä tollo silti ymmärrä.
[/quote] minä en kiellä mitään. Kysyn kuinka itsekäs täytyy olla, että tietentahtoen vaarantaa viattoman lapsen elämän. Koska, vaikka sinä pärjäisit ei se takaa, että esim lapsesi pärjää tai jonkun muun sairaan lapsi!
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"]Kenen mielestä ap on idiootti, anna yläpeukku. Kenen mielestä oikeassa, anna alapeukku. [/quote] kysynpä sinulta onko sinusta ok, että idiootit lisääntyy? ;) Ap
[/quote]
On, koska jokaisella on siihen oikeus, vaikka et sitä ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:53"]Vaikka sinulla on adhd:n kanssa vaikeaa, niin kaikilla ei ole. Avopuolisoni sairastaa myös adhd:tä, joka diagnosoitiin vasta varhaisaikusuudessa. Oli tietysti sairastunut jo liitännäissairauksiin, esim. masennukseen. Hän on silti tavattoman älykäs, herkkä, empatiakykyinen ja huumorintajuinen, vain muutamia asioita mainitakseni. Hän opiskelee yliopistossa, vaikka joutuukin käymään psykoterapiassa ja syö sekä masennus-, adhd- ja unilääkkeitä. Ei hänen elämänsä ole läpikoitaisin paskaa. Hän on todella suosittu henkilö, ihmiset kerääntyvät hänen ympärilleen juhlissa, hän on se kiva tyyppi, jonka kaikki haluavat tuntea. Hänellä on rakastava perhe ja avopuoliso (minä). Eikä yhdelläkään hänen sukulaisella ole diagnosoitu adhd:tä, genetiikka ei melkein ikinä selitä sairaudesta sataa prosenttia. Ja myös kasvuolot vaikuttavat hurjasti etenkin psyykkisiin sairauksiin. Toivottavasti ap löydät vielä ilon elämästä. [/quote] tuota väitätkö tosissasi, että puolisollasi menee hyvin? Minä en käy terapiassa enkä syö masennuslääkkeitä. Olen ulospäinsuuntautunut ja positiivinen ihminen. Minusta pidetään aina sillä osaan taitavasti esittää muutakun olen. Kukaan ei osaisi arvata, että ajattelen näin adhd:sta sillä muille julkisesti puhun aina siitä miten se rikastuttaa elämää ja miten luova perhe olemme. Jne. Ulospäin olen aivan toisenlainen, kun minkälaisen kuvan te nyt saatte. Ap
[/quote]
No AIVAN. Vaikka käy terapiassa jne., niin elämä ei ole vain mustaa, siinä on myös hyviä asioita. Voisit itsekin nähdä myös sen valoisan puolen omasta elämästästi. Mitä väliä sillä on, millainen olet ulospäin, jos oikeasti olet onneton?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:49"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 03:42"] En selviä edes kotitöistä saati opiskelusta. Ilman lääkettä! Ap [/quote] No syö sitä vitun lääkettä sitten pässi. [/quote] no niin syönkin. Valitettavasti ei elämä tämän ei niin vakavan sairauden kanssa muutoin onnistu ollenkaan. Olen 30 enkä ole edes ammattia saanut opiskeltua, kun en pysty keskittymään mihinkään kovin pitkää aikaa. Mutta toki se adhd voi elää ihan normaalia elämää! Niin ehkä jotkut voi! Ei todellakaan kaikki Ap [/quote] Itse esimerkiksi voin, enkä välttämättä edes haluaisi poistaa tätä vaikka voisin. Lääkittynä olen kärsivällisempi ja jaksan keskittyä mutta silti intensiivinen, nopea ja erikoinen. Onnellinen toisin sanoen. Se ettet sinä pärjää itsesi kanssa ei oikeuta natsiajatteluun ja pakkokastroimiseen (vai miten ajattelit kieltää addeilta lisääntymisen?). Koko ketju huutaa sinulle yhtenä kuorona etkä sinä tollo silti ymmärrä. [/quote] minä en kiellä mitään. Kysyn kuinka itsekäs täytyy olla, että tietentahtoen vaarantaa viattoman lapsen elämän. Koska, vaikka sinä pärjäisit ei se takaa, että esim lapsesi pärjää tai jonkun muun sairaan lapsi! Ap
[/quote]
Itse olen vela joten lapsia en tule tekemään. Sillä ei ole tekemistä geenieni kanssa (jotka ovat helvetin hyvät). Silti mua vituttaa tuo sun häiriintynyt paasaus. Elämässä ei voi koskaan olla varma siitä mitä tapahtuu tai ei tapahdu. Et voi ajaa autoakaan ilman kolarin riskiä. Mikään ei ole täydellistä. Itse olen mielummin älykkään addi-isäni jälkeläinen kuin jonkun tylsäpäisen keskinkertainen vesa. Geenejä ei voi eikä pidäkään voida valita.
Huoh... Voimia ap:lle, että saat elämäsi järjestykseen. Hakeudu terapiaan. Se, että sinun elämäsi on ollut tietynlaista, ei tarkoita, että muilla olisi samanlaista. T. Aikuisena adhd diagnoosin saanut, lääkkeistä kieltäytynyt, ONNELLINEN av -mamma
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:14"]Huoh... Voimia ap:lle, että saat elämäsi järjestykseen. Hakeudu terapiaan. Se, että sinun elämäsi on ollut tietynlaista, ei tarkoita, että muilla olisi samanlaista. T. Aikuisena adhd diagnoosin saanut, lääkkeistä kieltäytynyt, ONNELLINEN av -mamma
[/quote] lääkkeistä kieltäytyneet eivät todellakaan tiedä mikä on vaikea adhd!
Se on peräyttää sairaus. Minun puolisolla ADHD ja hänen pojalla myös. Niin kuin puolison siskolla ja hänen lapsella.
Meidän yhteinen lapsi on vielä pieni, mutta näkyy että hyvin rauhallinen ja kiltti, eli minun luonteinen.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 04:34"]Se on peräyttää sairaus. Minun puolisolla ADHD ja hänen pojalla myös. Niin kuin puolison siskolla ja hänen lapsella.
Meidän yhteinen lapsi on vielä pieni, mutta näkyy että hyvin rauhallinen ja kiltti, eli minun luonteinen.
[/quote] no pienestä ei välttämättä nää mitään. Rauhallinen ja kiltti voi olla myös adhd
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:14"]No eipä tää adhd nyt niin kamala sairaus ole :D
no ei, jos haluaa elää elämänsä negatiivisuuden kierteessä. Et taida edes tietää mikä adhd on, kun sanot noin. Kyllä se aika kamala sairaus on. Vai kuka haluaa poikkeavat aivot?
Mulle nää "poikkeavat" aivot ei oo mitenkään rasite.
Päinvastoin, oon oikein tyytyväinen siihen,
että oon "normaaleja" aina askelen edellä.
Kun muut vielä pohtii, ni tää miäs jo toimii.
terv. ADHD lahja vai kirous ;)
Kenen mielestä ap on idiootti, anna yläpeukku. Kenen mielestä oikeassa, anna alapeukku.