Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen narkomaani. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.10.2014 |

Asiallisiin kysymyksiin pyrin vastaamaan. Moralisoinnit, selvyydet, pilkkaukset jne. jätän kommentoimatta.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:43"]Hei. Yhtään syyllistämättä: mistä saitte ekat annoksen alunperin aina uusia aineita? Tsemppiä teille, toivottavasti löydätte voimavaroja elämään :)
[/quote]

Minäkään en ole ap, mutta vastaan kuitenkin. Pilvi tuli ekana, se oli niin yleistä, ettei sitä edes ajatellut huumeena. Lääkkeet tuli siinä samassa. Mutta siis, olen riippuvainen subutexistä ja sitä ekaa kertaa kokeillessani rakastuin täysin. Tätä mulle myi ihminen joka tiesi tasan tarkkaan mitä teki. Hän naureskeli silloin, että "hahhah kohta oot mun oven takana vierotusoireet päällä hakemassa lisää". Mä nauroin mukana, en tajunnut kuinka pahasti ja huomaamatta se aine vie mennessään. Olin vielä alaikäinen, ehkä 14-15v. Tämä myyjä oli jo aikuinen, n. 25v silloin. Hän tahalleen myi ihmisille, jotka eivät olleet kokeilleet, jotka eivät olleet tietoisia aineen koukuttavuudesta ja vaarallisuudesta. Tällä tavalla sai itselleen lisää ja lisää uusia asiakkaita. Koukutti alaikäisiä pikkutyttöjä ja -poikia aivan tietoisesti. Yleinen sääntöhän nistien keskuudessa on, että alaikäisille EI IKINÄ myydä. Jos joku sattuu myymään, niin hänet hakataan aika nopeasti sen jälken. Itse pidän sääntönä myös sitä, etten koskaan, ikimaailmassa myisi kenellekään joka ei ole jo valmiiksi koukussa. En halua tätä helvettiä kenellekään, en ole niin ahne ja rahanperään että pilaisin toisen elämän. Oksettavaa käytöstä.

Vierailija
62/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]

Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä. 

[/quote]

Etsä tiedä että nisti eli narkomaani tarkoittaa huumausaineista riippuvaista. Ei mikään oheistoiminto siihen mitenkään vaikuta.

Vierailija
64/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä. 

[/quote]

Millä tavalla työnteko ja verojen maksaminen estää huumeriippuvuuden? Ei millään. Silloinhan ne rahat vasta huumeisiin riittäisivätkin, jos kävisi töissä. Ja sitten töissä jaksaisi helposti päivät läpi, kun olisi koko ajan aineissa. Ei sitä kukaan huomaa, minäkin osaan käyttäytyä täysin normaalisti joka ikinen päivä.

Vierailija
65/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:05"]

[/quote]

Etsä tiedä että nisti eli narkomaani tarkoittaa huumausaineista riippuvaista. Ei mikään oheistoiminto siihen mitenkään vaikuta.

[/quote]

uuuu... Mäkin oon riippuvainen vaikka mistä :D Oon varmaan nisti, haluatko kysyä multa jotain? Maksan veroni, en varasta ja käyn töissäkin. Toooooosi narkki.

Vierailija
66/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä. 

[/quote]

Riippuvuutta löytyy, mutta sun mittapuulla ollaan viihdekäyttäjiä? Siis huumeista riippuvainen on viihdekäyttäjät? Mitä sä selität?
Huumeista riippuvainen = nisti, narkkari, narkomaani.

Vierailija
67/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:05"]

[/quote]

[/quote]

uuuu... Mäkin oon riippuvainen vaikka mistä :D Oon varmaan nisti, haluatko kysyä multa jotain? Maksan veroni, en varasta ja käyn töissäkin. Toooooosi narkki.

[/quote]

Idiootti.

Vierailija
68/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos sä käytät jotain huumausainetta/huumausaineita ja olet RIIPPUVAINEN siitä/niistä, eli joudut ottamaan annoksen päivittäin, niin silloin sä olet nisti. Älä jaksa pelleillä. Eihän esim. videopeleistä riippuvainen ole nisti, hänellä on videopeliriippuvuus.

Vierailija
69/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä.    [/quote] Riippuvuutta löytyy, mutta sun mittapuulla ollaan viihdekäyttäjiä? Siis huumeista riippuvainen on viihdekäyttäjät? Mitä sä selität? Huumeista riippuvainen = nisti, narkkari, narkomaani.

[/quote]

Ei q hey kato sä käyt töis niinq sit sä et oo riippuvainen.. eiku nisti.. eiku..!!!!

Vierailija
70/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä.    [/quote] Riippuvuutta löytyy, mutta sun mittapuulla ollaan viihdekäyttäjiä? Siis huumeista riippuvainen on viihdekäyttäjät? Mitä sä selität? Huumeista riippuvainen = nisti, narkkari, narkomaani.

[/quote]

Ei q hey kato sä käyt töis niinq sit sä et oo riippuvainen.. eiku nisti.. eiku..!!!!
[/quote]

Niin joo, minäkin subutexnarkkari jos menisin tästä työkkäriin ja hommaisin duunin, niin sit en enää ois narkkari :)

Vierailija
71/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella ei oo narkkari jos käy duunissa!? Narkomaani = riippuvainen huumeista eli henkinen ja/tai fyysinen riippuvuus huumeeseen. Mikähän mä oon ku oon 2v käyttäny subua päivittäin, saan pahat vierotusoireet jos oon ilman ja käyn duunissa? Eka kerta kyl ku joku kiels asian, yleensä saa kuulla sitä kamalaa saarnausta ja vittuilua :D

Vierailija
72/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:08"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä.    [/quote] Riippuvuutta löytyy, mutta sun mittapuulla ollaan viihdekäyttäjiä? Siis huumeista riippuvainen on viihdekäyttäjät? Mitä sä selität? Huumeista riippuvainen = nisti, narkkari, narkomaani. [/quote] Ei q hey kato sä käyt töis niinq sit sä et oo riippuvainen.. eiku nisti.. eiku..!!!! [/quote] Niin joo, minäkin subutexnarkkari jos menisin tästä työkkäriin ja hommaisin duunin, niin sit en enää ois narkkari :)

[/quote]

Helppoa :D

Miten 71:llä nyt haisee vähän tuommoinen surkeuden ihannointi.. "ei sulla kato oo yhtään vaikeeta kato kun mä oon kato kadulla kokenu kaiken. Mä oon kova jätkä koska mulla on asiat päin helvettiä, sä oot pelkkä viihteilijä"

Vierailija
73/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:43"]Hei. Yhtään syyllistämättä: mistä saitte ekat annoksen alunperin aina uusia aineita? Tsemppiä teille, toivottavasti löydätte voimavaroja elämään :)
[/quote]

Minäkään en ole ap, mutta vastaan kuitenkin. Pilvi tuli ekana, se oli niin yleistä, ettei sitä edes ajatellut huumeena. Lääkkeet tuli siinä samassa. Mutta siis, olen riippuvainen subutexistä ja sitä ekaa kertaa kokeillessani rakastuin täysin. Tätä mulle myi ihminen joka tiesi tasan tarkkaan mitä teki. Hän naureskeli silloin, että "hahhah kohta oot mun oven takana vierotusoireet päällä hakemassa lisää". Mä nauroin mukana, en tajunnut kuinka pahasti ja huomaamatta se aine vie mennessään. Olin vielä alaikäinen, ehkä 14-15v. Tämä myyjä oli jo aikuinen, n. 25v silloin. Hän tahalleen myi ihmisille, jotka eivät olleet kokeilleet, jotka eivät olleet tietoisia aineen koukuttavuudesta ja vaarallisuudesta. Tällä tavalla sai itselleen lisää ja lisää uusia asiakkaita. Koukutti alaikäisiä pikkutyttöjä ja -poikia aivan tietoisesti. Yleinen sääntöhän nistien keskuudessa on, että alaikäisille EI IKINÄ myydä. Jos joku sattuu myymään, niin hänet hakataan aika nopeasti sen jälken. Itse pidän sääntönä myös sitä, etten koskaan, ikimaailmassa myisi kenellekään joka ei ole jo valmiiksi koukussa. En halua tätä helvettiä kenellekään, en ole niin ahne ja rahanperään että pilaisin toisen elämän. Oksettavaa käytöstä.
[/quote] totta tuo, että näissä porukoissa tuomitaan se alaikäisille välittäminen. Vaikka olen itse välittänyt ja olen alaikäisenä välittänyt, en silloinkaan alaikäisille ! Minua suututtaa nähdä esimerkiksi Tampereen keskustassa kun nuo pikkutytöt hengailee siellä vanhempien miesten kanssa, jotka välittää heille huumeita. Sain itsekin liian helposti ja liian nuorena ostettua. :( surullista. Teini-ikäisenä on niin altis. Muuten, mammat jotka haukutte ja tuomitsette täällä, toivottavasti ette suhtaudu noin jos oma lapsenne sairastuu addiktioon ! Niin voi käydä ja lapsenne voi vaikka traumatisoitua ja nähdä sen ainoana mahdollisuutena. Toivottavasti osaatte olla myötätuntoisempia jos näin käy.

Vierailija
74/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] en käy töissä, tukitoiminnassa kykyjeni mukaan. Mite muuten määrittelet nistin ? Kiinostaisi kovasti tietää. Missä menee mielestäsi raja?

Vierailija
75/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:08"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä.    [/quote] Riippuvuutta löytyy, mutta sun mittapuulla ollaan viihdekäyttäjiä? Siis huumeista riippuvainen on viihdekäyttäjät? Mitä sä selität? Huumeista riippuvainen = nisti, narkkari, narkomaani. [/quote] Ei q hey kato sä käyt töis niinq sit sä et oo riippuvainen.. eiku nisti.. eiku..!!!! [/quote] Niin joo, minäkin subutexnarkkari jos menisin tästä työkkäriin ja hommaisin duunin, niin sit en enää ois narkkari :)

[/quote]

Helppoa :D

Miten 71:llä nyt haisee vähän tuommoinen surkeuden ihannointi.. "ei sulla kato oo yhtään vaikeeta kato kun mä oon kato kadulla kokenu kaiken. Mä oon kova jätkä koska mulla on asiat päin helvettiä, sä oot pelkkä viihteilijä"
[/quote]

Mitä sä taas selität? Taidat ymmärtää nää kommentit vähän väärin. Mua lähinnä kuvottaa sellainen surkeuden ja rappion ihannointi. Koska tässä elämässä ei ole mitään hienoa, ei yhtään mitään. Sä itse heitit järjettömän kommentin, ettei täällä "oikeita nistejä" ole, koska "oikea nisti" ei voi käydä töissä tai maksaa veroja. Mä vaan vastasin sun kommenttiin, koska siinä ei ollut mitään järkeä. Kadulla kasvaminen saattaa kyllä kovettaa ja kasvattaa, mutta en mä silti pidä itseäni mitenkään "kovana jätkänä". Sitä paitsi olen nainen. Mulla on asiat päin helvettiä ja odotan tällä hetkellä että pääsisin katkolle ja korjaamaan niitä asioita. Jos sä olet viihdekäyttäjä, niin lopeta vielä ihmeessä kun voit. Ei tähän maailmaan kukaan halua.

Vierailija
76/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:14"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:08"] [quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 01:59"]Eipä ole tähän ketjuun tainnut vastata yksikään oikea nisti. Toki riippuvuutta tuntuu löytyvän, mutta jos töissä käydään ja verojakin maksetaan niin mun mittapuulla ollaan vasta viihdekäyttäjiä.    [/quote] Riippuvuutta löytyy, mutta sun mittapuulla ollaan viihdekäyttäjiä? Siis huumeista riippuvainen on viihdekäyttäjät? Mitä sä selität? Huumeista riippuvainen = nisti, narkkari, narkomaani. [/quote] Ei q hey kato sä käyt töis niinq sit sä et oo riippuvainen.. eiku nisti.. eiku..!!!! [/quote] Niin joo, minäkin subutexnarkkari jos menisin tästä työkkäriin ja hommaisin duunin, niin sit en enää ois narkkari :) [/quote] Helppoa :D Miten 71:llä nyt haisee vähän tuommoinen surkeuden ihannointi.. "ei sulla kato oo yhtään vaikeeta kato kun mä oon kato kadulla kokenu kaiken. Mä oon kova jätkä koska mulla on asiat päin helvettiä, sä oot pelkkä viihteilijä" [/quote] Mitä sä taas selität? Taidat ymmärtää nää kommentit vähän väärin. Mua lähinnä kuvottaa sellainen surkeuden ja rappion ihannointi. Koska tässä elämässä ei ole mitään hienoa, ei yhtään mitään. Sä itse heitit järjettömän kommentin, ettei täällä "oikeita nistejä" ole, koska "oikea nisti" ei voi käydä töissä tai maksaa veroja. Mä vaan vastasin sun kommenttiin, koska siinä ei ollut mitään järkeä. Kadulla kasvaminen saattaa kyllä kovettaa ja kasvattaa, mutta en mä silti pidä itseäni mitenkään "kovana jätkänä". Sitä paitsi olen nainen. Mulla on asiat päin helvettiä ja odotan tällä hetkellä että pääsisin katkolle ja korjaamaan niitä asioita. Jos sä olet viihdekäyttäjä, niin lopeta vielä ihmeessä kun voit. Ei tähän maailmaan kukaan halua.

[/quote]

Oh fuck. Piti kirjoittaa 66 eikä 71. Taitaa olla väsyneet silmät. Eli siis en tosiaan ole tuo tampio jonka mielestä työssäkäyvä ei voi olla nisti.

Vierailija
77/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huumausaineisiin koukussa jo 15 vuotta (ensin tramal panacod combo nyt 10v teemut ja bentsot)... Pakosta. Kipuja on ja oikea sairaus on. Päivääkään ilman en ole ollut enkä tule koskaan olemaan. Kovempia aineita on tarjottu(kipupolilla) mutta haluan olla jokseenkin mukana vielä menossa. Väärinkäyttö on yleistä kun on paljon kipuja ja välillä muuten vaan(lähinnä snorklaus ja vähän enemmän pillereitä ei piikkejä koskaan). Tää ei kans oo helppoa elämä ja ajatukset pyörii pillerien ympärillä mutta tiedän ettei pillerit koskaan lopu joten voin vain kuvitella sitä tressii kun miettii et mistä seuraava hitti. Eikä tästä niin avoimesti voi puhua kun se ymmärrys on pientä 8-4 ihmisillä niin leimaavat herkästi narkiksi. Ite tietenkin SSRI pöhnässä on ok olla.

Zemii kaikille oikeille narkeille t.seminarkki

Vierailija
78/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee itsellesi koskaan mitään peruuttamatonta. Itse kärsin veljeni riippuvuudesta. Meni vuosia että aina pelkäsin, koska tulee puhelin soitto, että veli on kuollut, vetänyt överit tai tapettu. Rukoiltu on ja jatketaan. Inhoan juuri sitä, ETTÄ KAIKKI TIETÄÄ EIKÄ KUKAAN PUHU MITÄÄN, Inhoan sitä kuinka veljeni on eristynyt minusta ja monista. Sitten yhtenä päivänä sain kuulla että veljeni on sairastunut Hiviin. Kaunis veljeni. Älä luule että sun esittäminen ja salailu mitään peittäisi, kaikki on alastonta ja näkyvissä ja nää tilanteet omaisten kesken, ärsyttäviä. Siis ei ihmiset, vaan tilanne. Itse ainakin pitäisin siitä että voitaisiin puhua avoimesti, niinkuin asiat on.. kun kaikki kuitenkin tietää. Mutta siinä kai käyttäjä yrittää suojella itseään, ei omaisia, koska on ihan fuulaa luulla ettei kukaan tiedä. Everyone knows, suojelet itseäsi, että kestäisit elää, se on ihan ok. Ja me rukoillaan, koska ei voida muuta, autetaan silloin kun on hätä ja on ollut jokusen kerran. Mutta kerran äiti sanoi että sydän ei kestä kohta enää, sydän särkyy fyysisesti jos tulee vielä samanlaisia juttuja, pahoja juttuja.. sellaisia kun saa pelätä ja rukoilla ja huutaa apua yläkerrasta, itkeä, menettää työpaikkoja sen takia. Noh, pää-asia että veli on elossa. Pääasia että sinä olet elossa. Staying alive. Jos sanon jotain, jos yritän kysyä kuinka voit, kaikki on hyvin.. aina hyvin.. mutta kun ei ole. Käy siinä nyt sitten kehittävää keskusteua. Inhoan sitä mite huumeet tuhoaa ja eristää ihmisen. Inhoan sitä. Kaipaan veljeäni. Sitä oikeeta elämää. Kun veljeni sairastui, sain jonkinlaisen kontaktin häneen ja olin iloinen siitä, vaikka en tietenkään muusta. Mutta runossani kirjoitin: Hyvä että sairastuit, sain sinut takaisin. ihan sama miten kunhan tulet takaisin sieltä jostain.. sieltä paskasta. jota minä vihaan. En tietenkään ajattele että on hyvä kun veli sairastui vaan rukoilen ja uskon että yhtenä päivänä hän on täysin terve, onnellinen ja vapaa. Ei meidän tähden, ei kenenkään muun tähden vaan itsensä tähden. Oman onnensa ja siinä samalla myös meidän. Nyt näyttää jo paremmalta. Salaa vähän iloitsen, en vielä liikaa, en uskalla, sillä enhän minä tiedä mitään, en mistään mitään, sillä hänen elämässään on pikku-ukkoja, vai onko enää ;) Toivottavasti ei. Odotan ja rukoilen, odotan että saan veljeni takaisin ja niin kauan kuin  niin ei ole, itken silloin tällöin tuskaani. Se sattuu. On kuin olisin menettänyt hänet mutten kuitenkaan. Toivo elää. Älä pety itseesi, jatka vaan eteenpäin. Tartu jostain kiinni, elämän syrjästä. Jeesus elää. Ja sinä OLET TÄRKEÄ.

Vierailija
79/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:34"]

Olen ollut huumausaineisiin koukussa jo 15 vuotta (ensin tramal panacod combo nyt 10v teemut ja bentsot)... Pakosta. Kipuja on ja oikea sairaus on. Päivääkään ilman en ole ollut enkä tule koskaan olemaan. Kovempia aineita on tarjottu(kipupolilla) mutta haluan olla jokseenkin mukana vielä menossa. Väärinkäyttö on yleistä kun on paljon kipuja ja välillä muuten vaan(lähinnä snorklaus ja vähän enemmän pillereitä ei piikkejä koskaan). Tää ei kans oo helppoa elämä ja ajatukset pyörii pillerien ympärillä mutta tiedän ettei pillerit koskaan lopu joten voin vain kuvitella sitä tressii kun miettii et mistä seuraava hitti. Eikä tästä niin avoimesti voi puhua kun se ymmärrys on pientä 8-4 ihmisillä niin leimaavat herkästi narkiksi. Ite tietenkin SSRI pöhnässä on ok olla. Zemii kaikille oikeille narkeille t.seminarkki

[/quote]

Kaikella hyvällä, mutta viitsitkö olla sekoittamatta noita termejä. Huume on laiton tai väärinkäytetty lääke tai muu päihde ja lääke on lääke vaikka se menisi vähän päähän. Jos sulla on resepti ja käytäy niitä oikein niin ne on lääkkeitä. Jos ei niin sitten pahoittelen.

Itsekin käytän lääkkeenä paria eri lääkettä jotka sekoittavat tottumattoman päätä ja loukkaannun verisesti jos joku kehtaa kutsua niitä huumeiksi eli väärinkäyteyiksi tai laittomiksi päihteiksi.

Vierailija
80/106 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 02:34"]

Olen ollut huumausaineisiin koukussa jo 15 vuotta (ensin tramal panacod combo nyt 10v teemut ja bentsot)... Pakosta. Kipuja on ja oikea sairaus on. Päivääkään ilman en ole ollut enkä tule koskaan olemaan. Kovempia aineita on tarjottu(kipupolilla) mutta haluan olla jokseenkin mukana vielä menossa. Väärinkäyttö on yleistä kun on paljon kipuja ja välillä muuten vaan(lähinnä snorklaus ja vähän enemmän pillereitä ei piikkejä koskaan). Tää ei kans oo helppoa elämä ja ajatukset pyörii pillerien ympärillä mutta tiedän ettei pillerit koskaan lopu joten voin vain kuvitella sitä tressii kun miettii et mistä seuraava hitti. Eikä tästä niin avoimesti voi puhua kun se ymmärrys on pientä 8-4 ihmisillä niin leimaavat herkästi narkiksi. Ite tietenkin SSRI pöhnässä on ok olla. Zemii kaikille oikeille narkeille t.seminarkki

[/quote]

Kaikella hyvällä, mutta viitsitkö olla sekoittamatta noita termejä. Huume on laiton tai väärinkäytetty lääke tai muu päihde ja lääke on lääke vaikka se menisi vähän päähän. Jos sulla on resepti ja käytäy niitä oikein niin ne on lääkkeitä. Jos ei niin sitten pahoittelen.

Itsekin käytän lääkkeenä paria eri lääkettä jotka sekoittavat tottumattoman päätä ja loukkaannun verisesti jos joku kehtaa kutsua niitä huumeiksi eli väärinkäyteyiksi tai laittomiksi päihteiksi.

[/quote] kyllä laillisiinkin läkkeisiin voi olla koukussa. Samaa paskaa eri mekossa. Täysin sama ongelma. Jos sulla menee pää sekaisin, eikö se ole silloin huumavaa ?