Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajatellut, että ehkä haluaisinkin rokotteen, mutta jotenkin tuntuu, että ei sitä tässä vaiheessa oikein enää

Vierailija
15.09.2021 |

Kehtaa hakea. Tai, että rokote olisi pitänyt hakea heti kun mahdollista ollakseen kunnollinen ja järkevänä pidetty ihminen niiden rokottajien mielestä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitset piikkiä johonkin niin käyt hakemassa sen. Asiassa ei ole mitään sen kummallisempaa, ihmiset hakevat muutenkin kaikenlaisia rokotteita aina tarpeen mukaan.

Yleensä ne toimivat. Ei oikein pysty luottamaan sellaiseen, joka ei toimi siksi, että kaikki eivät ole ottaneet sitä.

Vierailija
22/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat rokotteen tai et, olet joka tapauksessa jonkun mielestä epäuskottava.

Kyllä se koronavirus "uskoo" sitä myöhemminkin otettua rokotetta.

Jos otat sen nyt, sinulla on rokotesuoja jäljellä vielä, kun se alkaa hätäisimmillä olemaan jo aika heikko.

Eihän siellä rokotuspaikalla tarvitse kenellekään selitellä, miksi hakee rokotteen vasta nyt.

Ei siellä kukaan kysy muuta kuin, että kumpaan käteen pistetään ja onko allergioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otat sen nyt, sinulla on rokotesuoja jäljellä vielä, kun se alkaa hätäisimmillä olemaan jo aika heikko.

Eihän siellä rokotuspaikalla tarvitse kenellekään selitellä, miksi hakee rokotteen vasta nyt.

Ei siellä kukaan kysy muuta kuin, että kumpaan käteen pistetään ja onko allergioita?

Ja muut paikalla olijat ei tiedä haetko ekaa vai tokaa piikkiä.

Vierailija
24/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin edelleen otanko vai en. Ei hävetä, mutta en vasn usko rokotteeseen enkä haluaisi rokotekierteeseen MUTTA kun ilman rokotetta kun ei oo helppoa matkustaa tms niin siksi olen kai nyt pakotettu se ottamaan.

Eniten mietityttää miksi lapsia ei ole rokotettu jos tuo piikki nyt sitten on turvallinen

Vierailija
25/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin edelleen otanko vai en. Ei hävetä, mutta en vasn usko rokotteeseen enkä haluaisi rokotekierteeseen MUTTA kun ilman rokotetta kun ei oo helppoa matkustaa tms niin siksi olen kai nyt pakotettu se ottamaan.

Eniten mietityttää miksi lapsia ei ole rokotettu jos tuo piikki nyt sitten on turvallinen

Lapsilla ei ole testattu vielä riittävästi.

Matkailun takia itsekin otin rokotteen ja kohta saan toisen annoksen, pääsee syyslomalla matkustamaan.

Vierailija
26/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy koronaneuvonnasta puh.

Vierailija
27/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muut paikalla olijat ei tiedä haetko ekaa vai tokaa piikkiä.

Mutta ne verhothan on niin ohuet ja olen melko varma, että rokottaja kysyy ensimmäistä rokotetta ottavalta enemmän kysymyksiä tai ainakin eri kysymyksiä kuin toista hakevalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi