Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian kuukautisten loppumisen jälkeen alkoi vaihdevuosioireet?

Vierailija
12.01.2024 |

Kuinka pian sinulla alkoi vaihdevuosioireet siitä kun kuukautiset loppuivat? Voiko ne alkaa vaikka vasta vuoden kuluttua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ei ole mitään oireita vielä alkanut ja menkat loppuivat neljä vuotta sitten. 

Vierailija
2/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole vielä loppuneet, mutta perimenopaussi on oireillut rankimmin viimeisen vuoden ajan. Ikä 51.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui 10 vuotta sitten, eivätkä oireet ole alkaneet.

Vierailija
4/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne on kuule yhtä aikaa. Syön tosin pilleriä ettei tule liian runsaat vuodot. Eli hikoilu, se hikoilu ei silti ole mikään lämmön lähde, vaatehan kastuu hieman. 45v

Vierailija
5/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoivat pari vuotta ennen sitä.

Vierailija
6/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään oireita.

Vierailija
7/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumat aallot alkoi muutama vuosi ennen menkkojen loppumista. Muita oireita ei ole.

Vierailija
8/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois ikinä uskonut, että vaihdevuosista voisi päästä näin helpolla. Kuukautiset vaan loppuivat eikä mitään muita oireita. En tiedä onko osuutta asiaan, kun syön tosi terveellisesti ja liikun paljon. 

Vierailija
9/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi vaihdevuodet pitkittyneillä menkoilla. Sitten jäivät pariksi kuukaudeksi pois ( eivät ole jääneet 35 vuoteen muuta kuin raskauden aikana). Sitten ovat tulleet superrunsaina ( puolen tunnin välein saa vaihtaa pari päivää supertampponia). 

Nyt ovat taas pahasti myöhässä :/ .

Enkä edes ole mitenkään erityisen vanha vielä ( 43)

Vierailija
10/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoivat pari kuukautta viimeisten kuukautisten jälkeen. Ja loppuivat käytännössä saman tien.

Tuli noin kolme kuumaa aaltoa tuli, just sen verran että ymmärsin mitä ne olivat. Mitään muita oireita ei koskaan ollut.

Vierailija
11/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko,ketään jolla on ollut oireita? Kauanko kesti, että ne alkoivat? 

Vierailija
12/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista pientä jo ennenkuin menkat loppui. Nyt menkkojen loppumisesta 2 vuotta ja oireet vaan pahenee. Olen 55v. Ihme kipuja siellä ja täällä. Nukun huonosti. Iho kuiva. Hiukset ohenee. Seksihalut välillä hukassa. Pissattaa jatkuvasti. En laihdu vaikka ihan ok elämäntavat. 

Vierailija
13/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla kai alkaa jo monta vuotta ennen kuin menkat loppuvat. Itselläni oli vain unettomuutta menkkojen loppumisen jälkeen ja vähän aaltoja. Lihasten katoaminen on mulla näköjään nopeeta.

Vierailija
15/15 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi 39-vuotiaana. Tai silloin jäi kuukautiset pois. Vaihdevuosi oireet tajusin varmaan ainakin puolta vuotta ennen, saattoivat alkaa hiipien jo aiemmin, en vain tajunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme