Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA heinäkuussa 2015

27.10.2014 |

Moi!

Saan kunnian aloittaa uuden keskustelun!
Tervetuloa keskustelemaan kaikki jolla laskettuaika heinäkuussa 2015.

Olen 25-vuotias ja asun Turussa. Me ollaan just ostettu miehen kanssa pieni kolmio johon oli tarkoitus tulevaisuudessa olla tilaa myös pienokaiselle ja nyt näyttää siltä että huone tulee käyttöön heinäkuun alussa. Meillä on takana yritystä tammikuusta 2013 asti, takana on keskenmenoja, iloa ja surua.. Meidät on molemmat tutkittu ja mitään syytä ei ole löytynyt joten tämän vauvan on tarkoitus nyt saapua! Mulla on vikat kuukautiset alkanut 25.09 mutta kiertoa sekoitti 28.09 tehty kohdun tähystys. Tein positiivisen ovulaatiotestin lauantaina 11.10 ja nyt tänään digitaalinen raskaustesti näytti raskaana 1-2 :) Sain myös hailakan viivan 24.10. Ollaan TYKSissä asiakkaina lapsettomuuspuolella, joten kun kerroin raskaudesta, minulle varattiin alkuraskauden ultra ja se on 17.11. Me ei aiota kertoa tästä kenellekkään ennen NP-ultraa. Eli se on vissiin joulun-uv:n tienoilla :) 

Kommentit (140)

101/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia oireita teillä on ollut tähän mennessä? minulla vähän välillä heikotusta..helpottaa ku syö jotain..

Vierailija
102/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ihan järjetön väsymys. Välillä myös sellanen etova olo varsinkin aamusta. Rinnat on kanssa tosi arat ja alavatsaa välillä jomottelee :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljo sulla on viikkoja emppiy?:)

104/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli perjantaina iso lorahdus kirkasta verta pöksyihin ja alavatsakivut oli kovat. Soitin neuvolaan, th kyseli lääkäriltä mitä mieltä hän on ja käskettiin odottaa ensi viikkoon jolloin on kotrolliultra, tai jos kivut yltyy niin äippäpolille. Soittelin illemmalla polille ja siellä tietty vastasi maailman kamalin kätilö puhelimeen ja hänen mielestään ei ollut mitään syytä tarkistuttaa tilannetta. Vuoto onneksi loppui ja kivut hävisi, tein raskaustestin tänään ja vahvaa plussaa näyttää vielä ainakin... Pelko persuksissa odotan tiistain ultraa... :/

Se Facen ryhmä olis tosi jees, mun mielestä ainakin olis helpompi kirjoitella sinne

105/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen face ryhmän. Liittykää halukkaat sinne :) Kuhan keksin sille nimen, ilmoitan sen tuonne suljettuun ryhmään ;)

Vierailija
106/140 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 6+6 on menossa nyt. Varhaisultrassa käynnin jälkeen raskausviikot väheni jonkin verran :)

107/140 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, liittyisin mukaan keskusteluun. Viikko sitten tehty plussatesti ja huomenna mennään kurkkaamaan varhaisultraan että minkälaisilla viikoilla mennään/onko kaikki hyvin. :)

108/140 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

varovaisesti itsekkin liityn mukaan :) perjantaina 14.11 olisi pitäny menkat alkaa ja samana päivänä illalla plussasin Clearbluen viikkonäytöllisellä tuloksen "Raskaana 1-2 viikkoa" :) Raskauslaskurin mukaan LA olisi 24.7.2015.

Ensimmäinen siis minulle ja miehelleni. Jännä nähä miten käy :)

109/140 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termos.

Viikko sitte plussa (kp 32/32-35). Oireina arat rinnat, nälkä usein mutta ei oikein ruoka maita, kylmä ja välillä kuuma. Lisäks jotain menkkamaista tunnetta alamahalla ja nippailua sillo tällö. Eka neuvola 4.12 ja varhaisultra 9.12. Jännittää ja pelottaa että onko kaikki hyvin. Yk 10 oli ku tärppäs.

110/140 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mäkin liityn nyt porukkaan. LA näyttäis olevan 14.7. ja pikkukakkonen siis tulossa. Esikoinen on 1v 9kk. :)
Kova väsy ja vilutus, ei muita oireita vaik esikoisen kohalla täs vaihees jo ykä lenteli.;)

111/140 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäikin nyt vierailu täällä lyhyeksi..viime perjantaina alkoi verinen vuoto joka jatkui koko viikonlopun..eilen kävin naapurikunnassa ultrassa ja siellä varmistui sitten keskenmeno :( kaikki oli vuotanut itsestään pois, joten ei mitään toimenpiteitä onneksi tarvittu! Nyt on tarkoitus odotella seuraavat kuukautiset ja jatkaa sitten yritystä niiden jälkeen..minullahan lähti viime kerralla yritys ihan samalla tavalla käyntiin..ensin tuli tuulimunaraskaus ja sitten sen jälkeen muutaman kuukauden päästä onnistunut raskaus..jospa menisi niin tälläkin kertaa että se onnistuminenkin sieltä viedä saadaan!! Onhan meillä jo onneksi nuo kaksi tervettä lasta, joista osaa kyllä tämmöisinä hetkinä olla niin tavattoman kiitollinen..vielä kurjempaa tämä olisi jos ensimmäistä oltaisiin vieläkin yrittämässä ja sitten näitä keskenmenoja tulisi! Toivotan teille muille hyvää jatkoa ja parempaa onnea kuin itselläni nyt oli :)

Oonanen 36v 🙂/ mies 37v/ kolmas toiveissa / yritys aloitettu 6/20

Vierailija
112/140 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Oona83! :( Uuteen yritykseen vaan ja paljon tsemppiä siihen!

Mua vähän huolestuttaa näiden testien tummumattomuus (?) vasemmalla tän päivänen testi ja oikealla perjantain testi (eli haaleampi testi 4 päivää sitten). Pregcheckin liuskoilla oon testannut ja tuntuu, ettei pe eikä tänään tuo testiviiva ole kyllä piirtynyt minuutissa, vaikka pakkauksessa lukee, että positiivinen tulos on luettavissa jo minuutissa (ja negatiivisen varmistamiseksi pitää odottaa vielä kolme minuuttia)... Kolmen minuutin päästä on viivat tulleet näkyviin, mutta vielä vahvistuneet sen jälkeen. Ja pakkauksessa lukee, että 5 min jälkeen ei saa enää lukea testiä. Arg. Ota näistä nyt selvää! Täällä yks skitso hermoilee :D 

Vierailija
113/140 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ylempi testi pe ja alempi tämänpäiväinen, molemmat iltapissasta.

114/140 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chillipepper, tuo vaikuttaa samanlaiselta tummumiselta kuin minulla oli. En koskaan saanut tummaa viivaa minuutin sisään (vaan ennemminkin kymmenen tai kahdenkymmenen minuutin sisään) edes siinä vaiheessa kun verikoe todisti hCG:n olevan jo noin 5000 eli tosi korkea. En siis sinuna huolestuisi tämän perusteella. :)

Itse tulkitsin ohjeet niin, että on mahdollista, että positiivinen näkyy jo minuutin sisään, ja nega on silloin jos 3-5 minuutin sisään ei ole tullut minkäänlaista viivaa (koska haaleakin on positiivinen).

Vierailija
115/140 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksestasi LINLIN14! Tossa kuvassa toi tämän päivän testi näyttääkin itseasiassa aika tummalta, tuntuu, että livenä ei niin :D No, pitää yrittää olla huolehtimatta... Ärsyttää, kun en tiedä mikä dpo tänään on, kun ovulaatiosta ei tietoa.. Luulisin, että tänään on dpo14, 15 tai 16 (eli pe, haaleamman testin päivänä dpo11,12 tai 13)... Taidanpa varata ajan varhaisultraan.

116/140 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuu mukaan...42v.  la.  14.7.2015    (kolme lasta entuudestaan 5v, 9v, 15v)  :)

117/140 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee 30-vuotias helsinkiläinen nainen, juuri positiivisen testin tehneenä tarve jakaa tuntemuksia on suuri. Taustalla on keskenmeno 9.rv:lla,  kun olimme mieheni kanssa vasta tuore pariskunta. Raskaus oli molemmille ensimmäinen ja monella tapaa tuntunteita myllertävä kokemus. Nyt ollaan oltu puoli vuotta naimisissa ja raskaustestin tein juuri päättyneen, myöhäisen häämatkamme jälkeen. Olin aluksi varma että kuukautiset olivat myöhässä aikaeron ym. matkahässäkän vuoksi. Siksipä molemmat ollaan iloisesti hämmentyneitä plussaa näyttäneestä testistä. Laskettu aika on laskurin mukaan 24.7.

Kaikki odotuksesta vauvanhoitoon on meille uutta ja ihmeellistä. Vielä emme keskenmenon pelossa uskalla kertoa edes läheisille, joten mielenkiinnolla osallistun keskusteluun kohtalotovereiden kanssa! 

118/140 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan. Toisen lapsen laskettu aika näyttäisi olevan 25.7. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

119/140 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Laitoin kanssa pyynnön liittyä suljettuun ryhmään. Oon 27v ja esikoisen la omien laskujen mukaan heinäkuun puolivälin tienoilla. Tilanne ei ole helppo tulevan isän yms. kanssa, mutta itse alan varovaisesti olla onnellinen tulevasta elämänmuutoksesta.

120/140 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Laitoin myös pyyntöä suljettuun ryhmään.

Täällä näyttää olevan kanssasisaria, jotka painivat ihan samojen juttujen kanssa kuin itsekin :) epäuskoisena vieläkin, testin tein reipas viikko sitten. 2 testiähän se vaati. Takana 2 raskautta, joissa testiin on hailakka viiva ilmestynyt heti. Nyt tikun testinäyttö oli tyhjä, joten ehdin jo tuudittua ajatukseen tulevista kuukautisista. Kun olin tikkua roskiin paiskaamassa, testiosaan olikin ilmestynyt hailakka plussa!
Esikoistytär on 6-vuotias ja kaksospojat 4-vuotiaita. Nyt odotellaan "iltatähteä" saapuvaksi heinäkuun loppupuolella. Uusperhekuviohan tässä on taustalla. Eli lapsoset on minun aikaisemmasta liitostani ja tämä iltatähtönen olisi nykyiselle miehelleni ensimmäinen. Suvussa vahva kaksosrasite.... eihän se salama samaan puuhun kahta kertaa iske?
Toisesta kierrosta nappasi ja pelottaa, voiko kaikki mennä näin putkeen?