Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA heinäkuussa 2015

27.10.2014 |

Moi!

Saan kunnian aloittaa uuden keskustelun!
Tervetuloa keskustelemaan kaikki jolla laskettuaika heinäkuussa 2015.

Olen 25-vuotias ja asun Turussa. Me ollaan just ostettu miehen kanssa pieni kolmio johon oli tarkoitus tulevaisuudessa olla tilaa myös pienokaiselle ja nyt näyttää siltä että huone tulee käyttöön heinäkuun alussa. Meillä on takana yritystä tammikuusta 2013 asti, takana on keskenmenoja, iloa ja surua.. Meidät on molemmat tutkittu ja mitään syytä ei ole löytynyt joten tämän vauvan on tarkoitus nyt saapua! Mulla on vikat kuukautiset alkanut 25.09 mutta kiertoa sekoitti 28.09 tehty kohdun tähystys. Tein positiivisen ovulaatiotestin lauantaina 11.10 ja nyt tänään digitaalinen raskaustesti näytti raskaana 1-2 :) Sain myös hailakan viivan 24.10. Ollaan TYKSissä asiakkaina lapsettomuuspuolella, joten kun kerroin raskaudesta, minulle varattiin alkuraskauden ultra ja se on 17.11. Me ei aiota kertoa tästä kenellekkään ennen NP-ultraa. Eli se on vissiin joulun-uv:n tienoilla :) 

Kommentit (140)

81/140 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just, että joku on jo perustanut tänne suljetun ryhmän nimeltä Heinäkuun vauvat 2015. Pitäisikö meidän siirtyä sinne? Luulisin, ettei ryhmän perustajalla olisi mitään sitä vastaan.

82/140 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varovasti ilmottautuu mukaan yksi odottaja lisää. Huomenna alkaa rv 7. Neuvolaan menen ensi vkolla. Jos suljettu ryhmä on tääl tai fb:ssä niin mukaan haluaisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/140 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINLIN14 Tuo on vauvakuume osiossa, niin oisko parempi kuitenkin olla erilliset..? En tiedä.

Minä teen FB ryhmän! Onko nimiehdotuksia? Antaa sen eka olla silleen et kaikki pääsee nyt tästä liittymään ja sit suljetaan se? Ja jos joku vielä tahtoo mukaan, niin ilmoittelee sit tänne? Oisko järkevää?

Minä en halua julkisesti jakaa mitään oikeestaan niin kivempi ois ihan silleen privaatisti :P

84/140 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun nyt minä löysin ne suljetut ryhmät :D Haha..

85/140 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinkin jo tuohon suljettuun ryhmään jäseneksi, siellä meidän olisi varmasti hyvä jatkaa juttelua. Kaikki siis vain mukaan! :) FB-ryhmänkin perustaminen käy tietty hyvin, eli tehdään ihan miten vain haluatte. :)

86/140 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täs varovaisesti lukenut teidän juttuja. Menkat on myöhäs nyt kolme päivää, mutta plussaa ei oo vaan tikkuun vielä tullu. Tulen mielellään suljettuun ryhmään, jos plussa nyt päättää tulla tikkuun, LA osuis siinä tapauksessa heinäkuun lopulle. Pieniä merkkejä raskauden mahdollisuudesta on esim. väsymys ja jatkuva nälkä.

87/140 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli varattua sitten ensimmäinen neuvola. Se olis parin viikon päästä, silloin olis viikkoja 9+2. Toivottavasti pääsee sinne asti ja ditten ensimmäisessä ultrassa olis kaikki niinkuin pitää. Elleen stressaa ajoittaim ja pelottaa kovasti että kesken menee tai on tuulimuna tms. Mutta eipä tässä ite voi asialle nyt tehdä mitään muuta kuin odotella jokunen viikko vielö että näkee pikkusen ensi kertaa! Huomenna olis kasassa 7+0 :)

88/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ekassa neuvolassa mutta harmikseni siellä ei sitten tehtykkään ultraa, tällä kylällä ei edes ole enää ultralaitetta :/ Pitäisi lähteä Lpr asti. Lähetteen kuitenkin sain jos haluan mennä tilanteen tarkistamaan :) 

89/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siihen suljettuun ryhmään pääsee? Onko joku jo perustanut ryhmää fb:iin?

Vierailija
90/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ylhäällä oikealla on Keskustelut -välilehden vieressä Ryhmät. Sieltä etsi ryhmä nimeltä Heinäkuun vauvat 2015 ja laita liittymispyyntö. :) Tulkaahan muutkin sinne! Ja käsittääkseni vielä ei ole kukaan perustanut fb-ryhmää.

91/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin liittymispyynnön tuohon suljettuun ryhmään täällä :) Facebookissa en aio raskaudesta vielä pitkään aikaan kertoa..puolen välin tienoilla aikaisintaan..en siellä uskalla nyt vielä mihinkään ryhmään liittyä ettei ryhmän nimi tai joku muu paljasta tätä raskautta facebook kavereilleni vielä :D

Oonanen 36v 🙂/ mies 37v/ kolmas toiveissa / yritys aloitettu 6/20

92/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymispyynnön laitoin minäkin, hyväksymistä odottelen :)

Täällä on ihan hirveä väsymys, mutta en osaa sanoa onko se varsinaisesti raskausoire. Oon aika uninen muutenkin ja tää alkutalvi pimeyksineen ei koskaan tee kovin hyvää.

93/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ja onnea kaikille!

Täälläkin yksi muutama päivä sitten plussannut. Ajattelin liittyä mukaan vielä, jos passaa. :)

94/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä olisi kanssa yksi joukkoon ilmottautuva. Laskettu aika oli ensin arvioitu kesäkuulle, mutta varhaisultran jälkeen LA siirtyy varmaankin heinäkuun alkuun:) Tällä hetkellä rv 6+2. Väsyttää, paleltaa ja vatsaa välillä nippailee, mutta on tämä odottaminen jännää <3

95/140 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.. Täälläki la 14.7.-15...tsädäääm.. ;)

96/140 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein mulle sen kuuluisan roskis haamun. Mut testit loppu, ni pitää tänä lähtee ostaa uusia, jotta saan ny varmistettua vahvistuuko viiva. Menkkoi ei oo näkyny kuitenkaan vieläkään ja ei itse asias oo ees sellanen olo, että ne alkais.

Tuosta fb-ryhmän luomisesta sen verran, että sielä saa tehtyä salaisen ryhmän, niin ettei se näy missään ei edes omille kavereille. Ryhmän näkee vain ryhmän jäsenet, mutta jos sellaisen luo, niin silloin se joka sen tekee, niin hänen pitää jokainen yksitellen lisätä ensin omaksi kaveriksi ja sitten vasta sinne ryhmään. Mut sitähän voi miettiä sitten myöhemmin vielä.

Vierailija
97/140 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisen testin tein tänään. Mitä mieltä ootte? Plussa?

98/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo noilla "tikku" testeillä ite koskaan testannu, mutta sanoisin että plussalta näyttää vaikka toinen viiva onkin haaleampi. Meillä tuli ns. roskishaamu tästä ja parin päivä  päästä sit haamu testiajalla ja kyllä sitä raskaana ollaan. Samoin esikoisesta tuli haamu ja hän on nyt reipas ekaluokkalainen :)siis jos siinä viivassa on punasta pikkuisenkin niin plussa sen pitäs olla.

99/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liityin tuonne keskustelu puolelle :) tääläkin välillä käyn huhuileen kyllä.

Vierailija
100/140 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tänä aamuna digi näytti raskaana 1-2, eli varovaisin toivein :)