Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiusten värjäämisestä tietävät!

Vierailija
26.10.2014 |

Minulla on puolentoista viikon päästä parturi, ja aijon värjätä tummasta vaaleaksi, lähemmäs omaa hiusten sävyä. Tuli vaan mieleen, että Kannattaakohan mun tehdä ensin itse kotona nyt värinpoisto vai pystyvätkö parturin värit värjäämään helposti tummasta vaaleaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä sooloilemaan. Kampaajan käsittelyssä ei tule pahempia yllätyksiä. Itsellä oli vaalean ruskeeksi värjätty tukka. Kampaaja teki ensin värinpoiston ja sit sävytti hiuksiin kauniin tuhkan vaalean sävyn. Tosi hyvin onnistui. Toinen vaihtoehto vaalennnusprosessiin olisi ollut raidoilla vaalennus (vähitellen, useita kertoja).

Jos sinulla on vaalennus toive muista mainita siitä kampaajalle. Tuo värinpoisto ja värjäys vie aikaa reilusti enemmän mitä normaali sävyttäminen. Niin osaa varata tarpeeksi aikaa.

Millainen hiusprojekti sinulla on suunnitteilla? :)

Vierailija
2/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin tumman ruskeaksi hiukseni, oma oikea väri on vaalea. Tai naantienharmaa kaiketi. Haluaisin luonnollisemman värin, takaisin vaaleaan, ehkä raitojakin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä projektiin ! Kannattaa muistaa panostaa hiustenhoitotuotteisiin. Vaalennus on kuitenkin hiukselle raskas käsittely. Itse olen yrittänyt käyttää hiuksiin jätettäviä hoitoaineita ja kosteuttavia tehohoitoja pesun jälkeen. Ne on pitäneet omat hiukset yllättävän hyvässä kunnossa, vaikka onkin värinpoistoa ym taustalla. 

-2

Vierailija
4/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Pidän mielessä, olen tosi huono käyttämään edes Hoitoainetta, mutta jospa nyt siis käyttäisin:)

Vierailija
5/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että jos nyt itse yrittäisin eka vaalentaa ja parturi hoitaisi homman loppuun? Vai tarttuukohan se väri sitten siellä parturissa..joo olen malttamaton ihminen ja pitkästä aikaa parturiin menossa.

Vierailija
6/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa se oma värinpoisto tehdä aika rumaa jälkeä. anna kampaaja hoitaa!

Vierailija
7/7 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 06:40"]

Ei kannata lähteä sooloilemaan. Kampaajan käsittelyssä ei tule pahempia yllätyksiä. Itsellä oli vaalean ruskeeksi värjätty tukka. Kampaaja teki ensin värinpoiston ja sit sävytti hiuksiin kauniin tuhkan vaalean sävyn. Tosi hyvin onnistui. Toinen vaihtoehto vaalennnusprosessiin olisi ollut raidoilla vaalennus (vähitellen, useita kertoja). Jos sinulla on vaalennus toive muista mainita siitä kampaajalle. Tuo värinpoisto ja värjäys vie aikaa reilusti enemmän mitä normaali sävyttäminen. Niin osaa varata tarpeeksi aikaa. Millainen hiusprojekti sinulla on suunnitteilla? :)

[/quote]

Ei muuten ollut mikään kaunis väri se! Ihan ripulin värinen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi