Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko itseäsi 5cm lyhyemmän (hoikan) miehen kanssa?

Vierailija
13.09.2021 |

Siinä kysymys.

Lisäsin "hoikan" ettei oletettaisi miestä rotevaksi lihaskimpuksi tms.

Seurustelisitko itseäsi 5cm lyhyemmän (hoikan) miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En seurustelisi" 46,4%

"Tietysti, turn-on jos mies on lyhyempi" 2,8%

Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku eikä tasoja ole

Naisilla on erilainen miesmaku -normaalin rajoissa. Ota huomioon, että naisten keskipituus on noin 166 cm Suomessa. Jos kysyt 5 cm lyhyemmästä miehestä, puhutaan 162 -senttisestä tai lyhyemmästä, ainakin naisten enemmistön kohdalla.

Noin lyhyt mies ei ole enää normaali. Miesten keskipituus kun on 179 senttiä Suomessa. 162 cm on niin lyhyt, että alkaa herätä epäilys terveysongelmista.

Toki lyhytkasvuisillekin on ottajansa, jos tyyppi on tarpeeksi kiinnostava muuten.

Koittakaa miehet nyt ymmärtää, että joka ikäluokassa syntyy poikia paljon enemmän kuin tyttöjä. Tottakai osa teistä jää ilman. Eikä se ole millään tavalla meidän naisten vika. Luonto vain on suunnitellut osan miehistä tykinruoaksi.

Ja naiset yläpeukuttavat.

Tämä tuntuu aina toistuvan: naisilla on äärimmäisen tiuket kriteerit normaalille ja epänormaalille, ja valtava tarve jakaa kaikki näihin kategorioihin.

Kuitenkin 163cm mies poikkeaa keskipituudesta yhtä paljon kuin 180cm nainen. Onko 182cm nainen siis mielestäsi epänormaali, vai koskeeko tiukka normaali/epänormaali-jako vain miehiä?

https://c8.alamy.com/comp/DX9HCW/seth-green-and-clare-grant-3rd-annual-…

Onko Seth Green mielestäsi epänormaali mies?

Ja sitten faktaa:

"Lyhytkasvuisuus (myös kääpiökasvu ja kääpiökasvuisuus[1][2]) tarkoittaa ihmisen pituuskasvun vajavuutta.[3] Länsimaissa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi, jos hänen pituutensa eroaa kasvuiässä huomattavasti ikätovereista ja hän on aikuisena alle 140–150 senttimetrin mittainen. Kuitenkaan kaikki alle 150 senttimetriä pitkät aikuiset eivät ole varsinaisesti lyhytkasvuisia."

162cm mies = 182cm nainen. Sama poikkeama.

Ei mitenkään tavatonta, ja ihan normikoon puitteissa mennään.

Ei tule kunnioitusta naisille tämän ketjun perusteella.

Clairea ei tunnu Sethin 162cm pituus häiritsevän.

Vierailija
82/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään vähintään samanpituinen pitäisi olla ja sekään ei ole kauhean paljon vaadittu, kun olen 170 cm pitkä nainen. Sitten voisin ollakin, jos olisin 175 cm pitkä (sen mittainen haluaisin olla) ja mies 170 cm. Eli kai tuo n. 170 cm on se joku maaginen raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellutkin (itse olen 173cm) ja syy eroon ei ollut pituus vaan 20 vuotta sitten oma lapsellisuus. En ollut vielä valmis vakavaan parisuhteeseen. Miehellä on nykyisinkin itseään pidempi nainen (vaimo) ja lapset, joten hän taitaa pitää vähän pidemmistä naisista ;)

Itseäni on vuosien aikana tullut iskemään monen pituiset miehet ja teininä olin ihastunein itseäni lyhyempään mieheen. Tämä nykyinen elämänkumppani on pidempi kyllä.. mutta hänellä on myös muita etuja ;)

Vierailija
84/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään vähintään samanpituinen pitäisi olla ja sekään ei ole kauhean paljon vaadittu, kun olen 170 cm pitkä nainen. Sitten voisin ollakin, jos olisin 175 cm pitkä (sen mittainen haluaisin olla) ja mies 170 cm. Eli kai tuo n. 170 cm on se joku maaginen raja.

Jos miehet olisivat kuin naiset, olisi 174cm maaginen raja naisille. Sitä pidemmät olisivat epänormaaleja ja eivät kelpaisi.

Vierailija
85/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus miehessä on vain plussaa, en välitä iskävatsoista ja chubby-vartaloista, vaikka itse olen runsas nainen. Mielestäni pyöreys pukee paremmin naista kuin miestä. Nämä ovat siis ihanteita, olen tapaillut pulleaakin miestä, jos henkisesti natsaa, ulkonäkö menettää merkitystään.

Vierailija
86/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin on todistettu että kaikki mitä palstamiehet ovat kirjoittaneet pituuden merkityksestä ja naisten pinnallisuudesta, on täyttä totuutta.

Pituus on naisille jopa tiukempi kriteeri kuin mitä 121212 ja kumppanit ovat väittäneet.

Vierailija
87/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin on todistettu että kaikki mitä palstamiehet ovat kirjoittaneet pituuden merkityksestä ja naisten pinnallisuudesta, on täyttä totuutta.

Pituus on naisille jopa tiukempi kriteeri kuin mitä 121212 ja kumppanit ovat väittäneet.

Ei tarvitse olla pitkä mies, 170 cm pitkä mies ei ole pitkä ja sellainen kelpaa.

Vierailija
88/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Miehiä on paljon, varsinkin oman pituisia eli +170cm pituisia. 170 siis minimi. 

Lähinnä naurattaa 150 senttisten naisten 180cm + pituustoive miehiltä. 

Vierailija
89/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla pitkä mies, 170 cm pitkä mies ei ole pitkä ja sellainen kelpaa.

Mielestäsi ei ole tiukka kriteeri jos 9cm poikkeama keskipituudesta on maksimi?

Naisilla vastaava poikkeama tarkoittaisi sitä että nainen saa olla max 173cm pitkä.

Vierailija
90/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli "räikkönen" eli rikas niin mikä ettei mutta en taviksen kanssa.

Vierailija
91/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla vastaava poikkeama tarkoittaisi sitä että nainen saa olla max 173cm pitkä.

Tuohan on joillekin miehille liian pitkä nainen, jopa minä 170 cm olen joillekin liian pitkä.

Vierailija
92/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Epätodennäköistä se olisi, koska miehen pitäisi olla silloin 155cm, mutta ei minulla sen pituuden kanssa olisi ongelmaa.

N, 160cm 

Vierailija
93/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on joillekin miehille liian pitkä nainen, jopa minä 170 cm olen joillekin liian pitkä.

Ja joillekin 160cm on liian lyhyt.

Aina löytyy miehiä joilla  tietty naismaku - tosin sillä erolla naisin että pitkiä/lyhyitä naisia suosivat miehet menevät 50-50, eikä 99-1 niin kuin naisten tapauksessa.

Miehillä on kuitenkin keskimäärin huomattavasti vähemmän tiukat pituuskriteerit, ja pituustoiveet joustavat samalla tavalla molempiin suuntiin.

ps. asiasta oli tutkimus. Siinä lyhyille miehille (alle 170cm) keskimäärin vasta 175cm pituus naisella alkoi vähentämään tämän suosiota. Unelmapituus oli 174cm tai alle.

Vierailija
94/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin en, sillä millä todennäköisyydellä edes löytäisin 155 cm pitkän miehen?

Vierailija
95/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 170cm ja minä 175cm. Mies painaa n 60kg ja minä n 64kg. Yhdessä ollaan kuudetta vuotta ja rakkautta ja rakastelua riittää :D Sen vaan tiesti heti kun tavattiin. Molemmat. Että nyt löytyi "sielunkumppani" <3

Vierailija
96/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mielenkiintoista.

Näiden vastausten perusteella minun kannattaa antaa pakit lyhyille naisille, ja keskittyä ainoastaan hyvin pitkiin naisiin.

Lyhyille naisille pituus tuntuu olevan ehdoton asia, ja kelpaisin heille vain koska olen heihin verrattuna pidempi. Tämä on turn-off, jos pituus on minussa sytyttävä asia, vaikka olen lyhyt. Koko ajattelutavassa on myös jotain alistuvaa, suorastaan isä-tytär-fetissiä.

Vähän keskivertoa pidemmät naiset tuntuvat korostavan sitä että ovat pitkiä joten miehenkin kuuluu olla.

Tunnen kolme hyvin pitkää naista (182cm tai yli), heillä kaikilla on alle keskipituiset miehet ja he käyttävät myös korkkareita aina kun haluavat. Pisin parisuhteeni toistaiseksi oli 179cm naisen kanssa.

t. 172cm mies

Koko ajattelutapasi on erikoinen. Jos mies olisi minua 5cm lyhyempi hän olisi 147cm. 147cm hoikka mies toisi omaan mieleeni äiti-poika-fetissin, joten minulla on kai oikeus kiinnostua niistä miehistä jotka eivät tätä aiheuta? Se mitä sinulle tulee mieleen on toissijaista itseni kannalta.

En myöskään ymmärrä miten tulit siihen päätelmään, että kelpaisit _vain_ pituutesi takia. Jotta saan edes itseäni vähän pidemmän miehen hänen pitää olla 153cm. Yli 153cm miehiä on maailmassa aika paljon, enkä silti ole heidän kaikkien kanssa, vain koska pituus. Jos taas pitkä nainen haluaa pidemmän miehen, hänelle sopivia miehiä on paljon vähemmän. Tosin, eihän hän niin tee, kun ei ole mikään isäsuhteesta unelmoiva pervo, hänelle kelpaa kaikki. Kaikki ne samat mitä minullekin, paitsi että minun kohdalla se on ongelma. Hassua.

Mites sitten tuo 182cm nainen ja se 147cm mies joka ei minua kiinnostanut? Heistähän voi logiikkasi mukaan tulla pari! Win - win.

Vierailija
97/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mielenkiintoista.

Näiden vastausten perusteella minun kannattaa antaa pakit lyhyille naisille, ja keskittyä ainoastaan hyvin pitkiin naisiin.

Lyhyille naisille pituus tuntuu olevan ehdoton asia, ja kelpaisin heille vain koska olen heihin verrattuna pidempi. Tämä on turn-off, jos pituus on minussa sytyttävä asia, vaikka olen lyhyt. Koko ajattelutavassa on myös jotain alistuvaa, suorastaan isä-tytär-fetissiä.

Vähän keskivertoa pidemmät naiset tuntuvat korostavan sitä että ovat pitkiä joten miehenkin kuuluu olla.

Tunnen kolme hyvin pitkää naista (182cm tai yli), heillä kaikilla on alle keskipituiset miehet ja he käyttävät myös korkkareita aina kun haluavat. Pisin parisuhteeni toistaiseksi oli 179cm naisen kanssa.

t. 172cm mies

Koko ajattelutapasi on erikoinen. Jos mies olisi minua 5cm lyhyempi hän olisi 147cm. 147cm hoikka mies toisi omaan mieleeni äiti-poika-fetissin, joten minulla on kai oikeus kiinnostua niistä miehistä jotka eivät tätä aiheuta? Se mitä sinulle tulee mieleen on toissijaista itseni kannalta.

En myöskään ymmärrä miten tulit siihen päätelmään, että kelpaisit _vain_ pituutesi takia. Jotta saan edes itseäni vähän pidemmän miehen hänen pitää olla 153cm. Yli 153cm miehiä on maailmassa aika paljon, enkä silti ole heidän kaikkien kanssa, vain koska pituus. Jos taas pitkä nainen haluaa pidemmän miehen, hänelle sopivia miehiä on paljon vähemmän. Tosin, eihän hän niin tee, kun ei ole mikään isäsuhteesta unelmoiva pervo, hänelle kelpaa kaikki. Kaikki ne samat mitä minullekin, paitsi että minun kohdalla se on ongelma. Hassua.

Mites sitten tuo 182cm nainen ja se 147cm mies joka ei minua kiinnostanut? Heistähän voi logiikkasi mukaan tulla pari! Win - win.

Ja miksipä ei tulisi? Varmaankaan heille se pituus ei sitten olisi iso kriteeri. Sinusta naisena se on tietysti epänormaalia? Ja suutelukin olisi mahdotonta koska pituuseroa olisi paljon. Saman verran kuin esimerkiksi 190cm miehellä ja 155cm naisella, siis.

Itsehän sen sanoit: olet yksi naisista joille kokovertailu on välttämätöntä. Se on minulle turn-off.

Enkä väittänyt että kelpaisin vain pituuteni takia. Väitin että näille naisille on turn-on kun olen heitä pisempi, ja luultavasti vielä pidempi mies olisi se unelmamies. Se ei ole ainoa kriteeri, mutta minimikriteeri kuitenkin.

t. 172cm mies

Vierailija
98/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen vielä. Naisilla tuntuu olevan monia perusteluja tuolle pituusrajalle. Milloin miehen kuuluu olla pidempi verrattuna naiseen, milloin pelätään lyhyitä lapsia, milloin mies on absoluuttisesti liian lyhyt, milloin halutaan tuntea itsensä pieneksi ja turvatuksi miehen (isukin?) rinnalla, milloin hermoillaan siitä mitä ne mut nyt ajattelevat, jne.

Minä en keksi ainuttakaan syytä jonka pystyisin näkemään positiivisessa valossa. Kaikki kertovat joko negatiivista ihmisestä tai vain sellaisesta miesmausta jonka mukaan en varmasti olisi naiselle mikään unelmamies.

Siksi en halua seurustella naisen kanssa jolle mies naista pidempi on ehdoton vaatimus, tai edes iso toivomus.

t. 172cm

Vierailija
99/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seurustelun kerran itseni pituisen (168 cm) miehen kanssa, joka valitti minulle korkkareiden käytöstä ja yritti muutenkin kontrolloida uhkailemalla itsemurhalla ja muta mukavaa. Seurustelu loppui lyhyeen, mutta siitä jäi kammo yhtään lyhyempiä miehiä kohtaan.

Vierailija
100/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Seurustelun kerran itseni pituisen (168 cm) miehen kanssa, joka valitti minulle korkkareiden käytöstä ja yritti muutenkin kontrolloida uhkailemalla itsemurhalla ja muta mukavaa. Seurustelu loppui lyhyeen, mutta siitä jäi kammo yhtään lyhyempiä miehiä kohtaan.

…siis muuta mukavaa :D

Tiedän kyllä etteivät kaikki lyhyet miehet todellakaan ole tuollaisia Tuosta jäi kumminkin niin huono fiilis, että lyhyys on nykyään turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi