Seurustelisitko itseäsi 5cm lyhyemmän (hoikan) miehen kanssa?
Siinä kysymys.
Lisäsin "hoikan" ettei oletettaisi miestä rotevaksi lihaskimpuksi tms.
Kommentit (105)
Jos olisin normaalimittainen nainen niin mikäs jottei. Mut oon itsekin vaan 149 cm niin kyllä siitä lyhyempi mies taitaisi jo täyttää lyhytkasvuisuuden määritelmän eikä ois mun juttu.
Kevytrakenteinen 153cm "mies"? Ei minua niin helpolla naruteta. Kyseessä on mitä todennäköisimmin maksimissaan 14v jonne, joka jostain syystä vokottelee aikuisia naisia.
No en, koska mies olisi sitten pituudeltaan Danny DeViton luokkaa. Eihän sen mittaisia kovin usein edes tule vastaan.
Jos olisin pitkä, niin tietenkin. Pituus ei silloin merkitsisi pätkääkään JOS muuten tulee juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mikä olisi parempaa kuin N 161/95 ja M 156/45. Ihannetilanne suorastaan! Voisko se mies olla vielä minua vähintään 20 vuotta nuorempi, että varmasti tuntisin itseni lapsiinsekaantujaksi!? Oma poika oli jo kymmenvuotiaana jotain 165/60.
Unohdit mainita että jos halaat itseäsi 5cm lyhyempää ja hoikempaa miestä, niin mies menee rikki.
(toki 190cm/105kg mies ja 155cm/50kg nainen olisi ihanaa ja normaalia...)
Miehen pitäisi kyllä olla pedofiili, jos pitäisi itseään noin paljon pienemmästä naisesta
Vierailija kirjoitti:
Kevytrakenteinen 153cm "mies"? Ei minua niin helpolla naruteta. Kyseessä on mitä todennäköisimmin maksimissaan 14v jonne, joka jostain syystä vokottelee aikuisia naisia.
14v poika on jo melkein mopoikäinen. eihän ne nyt noin lyhyitä ole.
Vierailija kirjoitti:
En. En syty hoikista miehistä vaan semmosista chubby-vartaloisista.
Tämän huomasin kun pudotin painoa 20kg. Tuli naisilta ihan suoraan kommenttia: Näytit ennen paremmalta. Nyt painan 73kg / 178cm.
Harvemmin muuten tulee vastaan 5cm pidempiä naisia.
Kyllä, olen seurustellut itseäni 20cm lyhyemmän miehen kanssa. Oli mahtava ihminen, sääli, että suhde päättyi.
Omasta puolestani vaati kypsymistä ja kokemuksia, ennen kuin uskaltauduin suhteeseen niin paljon lyhyemmän miehen kanssa.
t. Vanhempi leidi
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin normaalimittainen nainen niin mikäs jottei. Mut oon itsekin vaan 149 cm niin kyllä siitä lyhyempi mies taitaisi jo täyttää lyhytkasvuisuuden määritelmän eikä ois mun juttu.
miksei lyhytkasvuiselle naiselle kelpaa lyhytkasvuinen mies?
157cm pitkä mies.. no on kait niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mielenkiintoista.
Näiden vastausten perusteella minun kannattaa antaa pakit lyhyille naisille, ja keskittyä ainoastaan hyvin pitkiin naisiin.
Lyhyille naisille pituus tuntuu olevan ehdoton asia, ja kelpaisin heille vain koska olen heihin verrattuna pidempi. Tämä on turn-off, jos pituus on minussa sytyttävä asia, vaikka olen lyhyt. Koko ajattelutavassa on myös jotain alistuvaa, suorastaan isä-tytär-fetissiä.
Vähän keskivertoa pidemmät naiset tuntuvat korostavan sitä että ovat pitkiä joten miehenkin kuuluu olla.
Tunnen kolme hyvin pitkää naista (182cm tai yli), heillä kaikilla on alle keskipituiset miehet ja he käyttävät myös korkkareita aina kun haluavat. Pisin parisuhteeni toistaiseksi oli 179cm naisen kanssa.
t. 172cm mies
Mitäpä jos kokeilisit sittenkin suhtautua kaiken pituisiin naisiin yksilöinä?
T. Lyhyt nainen, jonka mies on 172cm
En vaan syty, ei kai sitä pahoitella tarvitse. Jokainen saanee itse tykätä mistä tykkää.
Mä en ole koskaan tajunnut tuota pituushössötystä. Jokainen on sen pituinen kuin on, eikä pituudesta ole erityistä hyötyä muissa tilanteissa kuin niissä, kun jotain pitäisi saada ylähyllyltä, eikä jakkaraa ole käytettävissä.
Minua kiinnostaa miehen koulutus, hänen arvonsa, hänen työnsä sekä harrastuksensa ja suhtautumisensa toisiin ihmisiin. Niillä on oikeasti jotain väliä yhteisessä elämässä.
N44.
Mä voisin hyvinkin seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta mulle se taas on pienoinen turn-off, jos mies on hirveän hoikka ja pienikokoinen muuten. Tulee sellainen pikkupoikamainen vaikutelma.
Mutta se siis ei olisi ongelma, vaikka mies olisikin minua lyhyempi, jos muuten olisi vanttera / miehekkään näköinen.
Olen 170cm pitkä nainen ja aviomieheni on 164cm. Hän ei tosin ole hoikka, mutta itseäni hoikkuus on yleensä viehättänyt enemmän kuin rotevuus. Rakastan silti miestäni enkä pidä häntä epäviehättävänä millään tavalla. En valitse puolisoani tai muitakaan ihmissuhteita pituuden tai painon perusteella. Tämä vastannee kysymykseen riittävän hyvin?
Vierailija kirjoitti:
En vaan syty, ei kai sitä pahoitella tarvitse. Jokainen saanee itse tykätä mistä tykkää.
ei saa
En voisi. Seurustelin viisi vuotta miehen kanssa, joka oli minua 1,5 senttiä lyhyempi. Se haittasi suhteen alussa, lopussa ja sen välisenäkin aikana. Jossain vaiheessa ajattelin, että tottuisin pituuseroon, mutta ei. Päätin, etten enää ikinä vastaavaan suhteeseen rupea – eikä onneksi ole tarvinnut sellaista harkitakaan.
Pieni ja laiha mies on ehdoton turn off, eli en voisi.
Seurustelisin, jos hänelle ei tulisi alemmuuskompleksia aina kun pidän korkokenkiä (pidän korkokengistä, ja kaikki minua lyhyemmät miehet ovat vaatineet että en pidä niitä, koska ovat sitten minua liian paljon lyhyempiä)
N23, 175cm
Olen pitkä nainen ja voisin seurustella lyhyemmän miehen kanssa ja olen seurustellutkin. Jos kaikki muut asiat natsaa niin ei haittaa ollenkaan :).
Muistutuksena, että miehen tärkein pituushan ei ole tuo päästä varpaisiin pituus...